[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez k4r00 w 11 Gru 2010, 12:54

A nie wgrywałeś jakichś innych modów? Podaj loga z gry. Pokombinuj z autosave'em.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Bastek w 11 Gru 2010, 13:13

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:791: attempt to index field '?' (a nil value)
 

stack trace:


Nie wgrywałem innych modów.

Uwagi moderatora:

Logi ujmujemy w tag CODE! -u3
Awatar użytkownika
Bastek
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 15 Wrz 2009, 07:34
Ostatnio był: 23 Sty 2018, 21:06
Miejscowość: Radzionków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez k4r00 w 11 Gru 2010, 13:17

No cóż nie spotkałem się z takim czymś w DM:F ... Poczekaj na któregoś z modderów to powinni Ci pomóc ;)
Wczytaj autosave'a sprzed Prypeci i spróbuj jeszcze raz.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Bastek w 11 Gru 2010, 13:36

Wczytałem autosave, poszedłem inna ścieżką i już jestem w magazynach wojskowych :P
Ale i tak proszę o naprawienie tego błędu.

Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
Bastek
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 15 Wrz 2009, 07:34
Ostatnio był: 23 Sty 2018, 21:06
Miejscowość: Radzionków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Danio1313 w 26 Sty 2011, 21:21

Kiedy dostaje się śpiwór, bo gadałem z Wilkiem po misji na parkingu i dał mi tylko jakieś pierdoły?

EDIT: Już sobie poradziłem. 2 plik z modem był źle wgrany (moja wina).
Image
Awatar użytkownika
Danio1313
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:52
Ostatnio był: 11 Lip 2017, 09:16
Miejscowość: Laboratorium X18
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stypol9 w 27 Sty 2011, 23:03

Siema stalkerzy. Po pewnej przerwie postanowiłem znów przejść sobie SoCa z DMF i mam taki problem:
W Agropromie, konkretnie podziemiach, jest problem z wyjściem po znalezieniu kryjówki Striełoka. Wychodzę z rury, idę w stronę wyjścia, potem po schodkach (na górę się nie da przejść - zawalone gruzem) i przez dziurę w ścianie. I tu zaczyna się mój kłopot. Otóż jest tam pewna anomalia elektryczna, która niby się przemieszcza, ale po obszarze, gdzie muszę przejść, no i zawsze mnie zabija. Próbowałem już różnych ścieżek, czekałem na odpowiedni moment, ale nigdy się nie udało. Coś poradzicie? Może chwilowa nieśmiertelność na przejście tego fragmentu albo usunięcie tej upierdliwej anomalii? Liczę na was, bez tego niestety nie ruszę dalej. :(
Image
Udanych łowów Stalkerze!
C2D E7400 2,8GHz (OC 3,5GHz) | 9800GT 1GB | 4GB RAM
Awatar użytkownika
stypol9
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 17 Maj 2009, 19:54
Ostatnio był: 18 Kwi 2016, 01:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kmiotu w 27 Sty 2011, 23:51

Hmm, a nie prościej wrócić ścieżką którą dotarłeś do kryjówki Strieloka ??.
Awatar użytkownika
Kmiotu
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 04 Lis 2009, 00:04
Ostatnio był: 16 Lip 2014, 23:49
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez smok61 w 28 Sty 2011, 08:23

Z podziemi Agropromu są dwa wyjścia. Pierwsze koło Kreta, którym wchodzimy i drugie w bazie wojskowej. Anomalię o której piszesz omijamy z daleka, nawet gdyby udało ci się tamtędy przejść to znajdziesz się niedaleko miejsca w którym wszedłeś do podziemi.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stypol9 w 28 Sty 2011, 15:19

Ah, no tak, zapomniałem, że można też wyjść wejściem... Czyli się szykuje frontalne wbicie do bazy wojskowej. Będzie sieka. :D
Image
Udanych łowów Stalkerze!
C2D E7400 2,8GHz (OC 3,5GHz) | 9800GT 1GB | 4GB RAM
Awatar użytkownika
stypol9
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 17 Maj 2009, 19:54
Ostatnio był: 18 Kwi 2016, 01:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 10 Lut 2011, 20:38

Witam :wódka:
Czy mogę prosić o wycięcie broni z tego moda? Chodzi o broń snajperską wpn_sonik. :arrowl:
Z góry dziękuję :D
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Stalkier_100 w 16 Lut 2011, 16:15

Witam! Mam problem dotyczący pkm... Kiedy próbuję go wsadzić do okienka z bronią z powrotem mi wskakuje do plecaka. Nawet jak kliknę prawym na pkm i wybiorę "przenieś do okna" to ledwie mignie w oknie i wraca z powrotem do plecaka... Proszę o pomoc...
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Adamus966 w 16 Lut 2011, 16:25

Żeby używać ciężkiej broni potrzeby jest egzoszkielet.

Za ten post Adamus966 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Stalkier_100.
Awatar użytkownika
Adamus966
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 19 Sty 2011, 22:10
Ostatnio był: 22 Lis 2012, 16:01
Miejscowość: Jejkowice
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości