paintball_0 napisał(a):Gdybyś poświęcił 5 minut i przeczytał w opcjach graficznych co ta gierka potrafi wyświetlić, to nie gadałbyś teraz takich głupot.
Bambosz107 napisał(a):Po 1: Gra i silnik jest robiony pod PC, został później przekonwertowany na konsole.
Bambosz107 napisał(a):Po 2: Porównaj sobie grafikę z X360 z tą z PC: chyba sobie żartujesz, mówiąc, że kilkuletnia konsola wyświetli tak samo dobry obraz jak PC nowej generacji? IMO grafika w Metrze na konsoli to coś w rodzaju ustawień grafiki "normal" na komputerze.
Bambosz107 napisał(a):Po 3: Cry Engine 2 jest jednym z najlepszych silników graficznych, jednak nie obsługuje teselacji oraz zaawansowanej głębi ostrości - powodem jest drak obsługi bibliotek DirectX 11. 4A Engine jest o wiele nowszym silnikiem, obsługującym więcej ficzerów nowych DX'ów.
mejk napisał(a):CryEngine2 bez problemy można coś takiego uzyskać nie potrzebując Dx11.
xKoweKx napisał(a):mejk napisał(a):CryEngine2 bez problemy można coś takiego uzyskać nie potrzebując Dx11.
Teselację bez DirectX 11 to może mieć właściwie każda gra, tylko wiesz jakie to jest niezoptymalizaowe, gdy modele składają się z kilku milionów poly, zamiast kilkudziesięciu tysięcy i by były "przetwarzane przez teselację"? Po to właśnie DX11 jest.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości