przez MacTavish w 14 Sty 2011, 00:16
Posiadam ową grę wraz z podstawową wersją.
Muszę powiedzieć że gra ma swoje dobre jak i złe strony.
Dobre:
Przede wszystkim granaty! Są bardzo skuteczne szczególnie kulkowy.
Dwa rodzaje amunicji w tym oczywiście Full Metal Jacket przebijający dobry pancerz.
Działania w grupie, wydawanie poleceń.
AI przeciwników w miare trzyma poziom np. wrzucamy granat z gazem łzawiącym do pokoju, w tym momencie przeciwnik kaszląc i ledwo idąc kieruje się do wyjścia i czasem blokuje drzwi od drugiej strony lub zaraz przed zaaresztowaniem, klęcząc na ziemi potrafi szybko sięgnąc po upuszczoną broń lub wyciągnąć pistolet i rozpocząć ostrzał w naszą stronę.
Widok z lunety snajpera usadowionego w budynku obok ( możemy oprócz obserwacji zdjąć wroga )
Dobieranie ekwipunku przed misją według naszych upodobań.
Także odprawa jest nie zła. Czytamy jaki jest nasz cel misji, co się wydarzyło, przypuszczenia co do liczy osób na terytorium misji, informacje o napstnikach oraz wybieramy wejście do budynku. Możemy wejść na przykład wejsciem głowym, garażem lub wejściem tylnim w zależności od lokacji.
Teraz czas na Minusy!
Kiepskie AI naszych kompanów.
Czasem zdarzy im się zapomnieć co mają wykonać, to źle rzucą granatem, zawieruszą się gdzieś w budynku nie wiadomo gdzie, często zdarzyło mi się gdy strzelałem do napastników któryś z moich kompanów wszedł mi w linie ognia i oberwał lekko poprostu i nagle cała jednostka SWAT rzuciła się na mnie jak na jakiegoś taliba ... odrazu serią po głowie i game over musiałem misję rozpoczynać od nowa. Także słabo walczą przeciw uzbrojonym napasnikom, przykład? wrzucają granat do pomieszczenia wchodzą krzyczą, napastnik ledwo stoi na nogach nie chce się poddać, krzyczy coś kaszle dusi się ale broń trzyma w rękach i te matoły zamiast użyc paralizatora lub coś z tych rzeczy stoją jak wryci, a po chwili napastnik odzyskuje świadomość i potrafi ich dwóch położyć na ziemie jednym celnym strzałem.
Następny minus to bronie. Jest ich troche za mało, fakt w syndykacie po każdej misji odblokowywujemy zawsze coś nowego ale to dalej nie jest to.
Kolejną rzeczą są dźwięki broni... są poprostu fatalne, aż nie przyjemnie się gra.
Broń M4 jest fatalnie wykonana kanciasta w ogóle nie podoba gdyby nie ten uchwyt na górze w ogóle bym jej nie poznał, ma zbyt duży rozrzut jest nie celna i ten dźwięk strzału... poprostu masakra.
Jedną z ostatnich rzeczy jest też to, że twórcy w ogole nie zwracali uwagi na obrażenia i części ciała, podam kolejny przykład który mnie bardzo irytuje: Tradycyjnie wrzucamy granat do pomieszczenia wchodzimy krzyczymy napastnik nie chce się poddać, ledwo stojąc kaszląc chce nam uciec. Wtedy, żeby go zabardzo nie poranić i móc go zaaresztować wywalam pare naboi w ... Stopy! w uda byle nie powyżej pasa, żeby poprostu napasnik upadł i dało się go zaaresztować a ten pada na ziemię choćby dostał z RPG i umiera ... ABSURD!
Ogólnie grafika jak na swoje lata trzyma poziom, ale nie to jest najważniejsze. Gra przyznam w miare przykuwa, wciąga jak kto woli. Dość przyjemnie mi zeszła, więc w sumie mogę polecić ją każdemu spragnionego shootera wymagającego opracowanej taktyki, działania w grupie oraz chętnego zobaczenia jak to mają się antyterroryści pozdrawiam!