30 nowych screenshotów ! [DX9]

Chór Armii Czerwonej skończył się na Kill 'Em all - pomyślał rozczarowany Naznaczony.

Postprzez mons w 17 Gru 2006, 17:20

wooooow, screeny masakruja mózg, klimat!
Image
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Touchdown w 17 Gru 2006, 17:30

Adelante napisał(a):Jak myslicie czy zapowiedzi na temat duzych wymagan Stalkera, (powoluje sie tutaj na wywiad z Antonovem) ze do obslugi DX 8.1 potrzebne bedzie min. 6800 gs nie sa przesadzone ?... Bo ja watpie zeby silnik który narodzil sie rok temu potrzebowal tak kolosalnych wymagan...
mysle, ze gra bedzie stawiala podobne wymagania sprzetowe co F.E.A.R. (...)


Do DX8 trzeba bedzie pewnie tyle ile podawano kiedys, GeForce 3.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ThaiWarrior w 17 Gru 2006, 20:46

Adelante napisał(a): Bo ja watpie zeby silnik który narodzil sie rok temu


Czy przypadkiem X-ray nie ma 5 lat??
Ostatnio edytowany przez ThaiWarrior, 18 Gru 2006, 00:37, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
ThaiWarrior
Retired

Posty: 571
Dołączenie: 26 Lut 2006, 18:44
Ostatnio był: 11 Gru 2017, 22:00
Miejscowość: Zgorzelec/Żagań
Kozaki: 37

Postprzez ST4LK3R w 17 Gru 2006, 21:09

ThaiWarrior napisał(a):
Adelante napisał(a): Bo ja watpie zeby silnik który narodzil sie rok temu


Czy przypatkiem X-ray nie ma 5 lat??


Sam silnik ma 4 lata ;) Ale poczatki gry siegaja 2001 roku, pod koniec którego narodzil sie pomysl. W 2002 GSC odwiedzilo pierwszy raz strefe i wtedy rozpoczeto prace nad silnikiem i gra :) A wymagania Stalkera wcale nie sa przesadzone, co potwierdzaja nowe screen'y i zapowiedzi ogromnych lokacji bez doladowan. Do DX 8.1 najlepiej bedzie sie nadawac GF 4 Ti, bo oferuje on wysmienita wydajnosc w tym standardzie za niska (juz) cene :) No ale na takiej karcie nie ujrzymy wiele z tego, co widzimy na screenach :P No, czas wrócic do wlasciwego tematu!
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Touchdown w 17 Gru 2006, 21:15

Wrócimy do tematu, jak wyjasnisz mi skad ci sie wzielo to:

"(...) zapowiedzi ogromnych lokacji bez doladowan."
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez carsonpoland w 17 Gru 2006, 22:54

silnik nie ma 4 lat tylko ponad 5 ;) i prace nad nim trwaly jeszcze przed stalkerem ;)
Awatar użytkownika
carsonpoland
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 11 Gru 2006, 14:14
Ostatnio był: 17 Lut 2007, 19:07
Kozaki: 0

Postprzez Pipboy w 18 Gru 2006, 00:55

Adelante napisał(a):mysle, ze gra bedzie stawiala podobne wymagania sprzetowe co F.E.A.R.


No nie wiem - FEAR ma swietna grafike ale tam wiekszosc gry dzialasz na zamknietym terenie poza paroma wyjatkami gdzie twórcy wypuszczali nas na dach. W Stalkerze natomiast - przynajmniej tak mi sie wydaje - wiekszosc gry bedzie toczyc sie na otwartych przestrzeniach a to juz sa tysiace elementów do doladowywania. Z drugiej strony HL2 mial mase otwartych terenów a hasal bez problemu na sredniej klasy maszynach. Reasumujac: pozyjemy zobaczymy :wink: ale mysle ze S.T.4.L.K.3.R. ma racje - do DX 8.1 powinien wystarczyc GF 4 Ti.
Awatar użytkownika
Pipboy
Stalker

Posty: 191
Dołączenie: 07 Maj 2005, 21:51
Ostatnio był: 04 Maj 2009, 19:44
Miejscowość: ze wsi nad Wisla:)
Kozaki: 0

Postprzez carsonpoland w 18 Gru 2006, 03:03

do dx8.1 w stalkerze gf4ti mogl starczyc ale w 2004 roku ;) od tamtego czasu wiele rzeczy w grze (w silniku) uleglo zmianie. Teraz wydaje mi sie ze aby ustawic jakies przyzwoite detale bedzie potrzeba przynajmniej R9800xt. Co do feara, tak samo jak w doomie, ciasne korytarze i w ogole jakis dziwny klimat, mozna sie nabawic klaustrophobi :D tam graficy/programisci moga natrzaskac wiecej efektow bo teren jest bardzo ograniczony. Wg mnie hl2 tez nie mial jakis strasznie ogromnych otwartych przestrzeni, nie nalezy zapominac ze hl2 jest bardzo liniowy, tworcy mogli sobie dokladnie rozplanowac dany level i detale w konkretnym terenie, poza tym tworcy zastosowali wiele sztuczek, typu idziemy kanalem wodnym (przeciw powodziowym) i otaczaja nas wysokie mury za ktorymi widac jakies budynki czy cos w tym stylu, ale gdybysmy mogli kamera uniesc sie ponad te mury okazaloby sie ze w terenie sa straszne dziury. Praktycznie budynki wisza w powietrzu bo nie ma sensu tworzyc tekstur ziemi czy jakis dodatkowych elementow krajobrazow ktorych i tak nie zobaczymy idac tym kanalem ;) Wlasnie z tym tworcy liniowych gier maja wygodnie. Pare sztuczek i karta graf (czy ogolnie caly sprzet)juz jest odciazona. Ze stalkerem jest zupelnie inna sprawa. Otwarte przestrzenie, wszedzie mozemy zajrzec, wejsc wiec nie ma mowy o jakis trickach typu wycinanie terenu ktorego i tak nie jestesmy w stanie zobaczyc. Fenomen silnika xray polega na tym ze jest strasznie elastyczny, potrafi obsluzyc otwarte przestrzenie z duza iloscia detali ale rowniez bogato "ozdobione" korytarze i pomieszczenia. Ten silnik jest genialny. Jakos sobie nie wyobrazam silnika z dooma3 (wyzylowany q3) czy feara ktory generuje otwarty teren o pow. 1,5km2 ;) heh, troche sie rozgadlem ale wydaje mi sie ze wiecie o co mi chodzi :)
Awatar użytkownika
carsonpoland
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 11 Gru 2006, 14:14
Ostatnio był: 17 Lut 2007, 19:07
Kozaki: 0

Postprzez Adelante w 18 Gru 2006, 13:38

Jesli juz nawiazales do silnika Q3 to najlepiej on wypadl w Soldier of Fortune 2. Realistyczna Grafika w tej grze robi na mnie wrazenie do dzisiaj.



| Wracamy do tematu. Dla X-Ray'a jest oddzielny temat. DX8 jest po to, zeby gra dzialala kazdemu, wiec wspomniane GF 3/4 powinny styknac. DX9 bedzie duzo bardziej wymagajacy niz engine fear. Musicie zdac sobie sprawe, ze X-Ray nie pozostaje lata swietlne za UE3, a nawet CE2 w dx9. Nie ma tu moze walacych po oczach efektów i bajerów, ale imo to nawet lepiej. Co do D3e, dzieki technologii MegaTexture (patrz Quake Wars) silniczek bedzie w stanie generowac praktycznie nieograniczone przestrzenie z niezwykla dbaloscia o detale. :) |
Awatar użytkownika
Adelante
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 15 Gru 2006, 18:52
Ostatnio był: 27 Sty 2007, 02:34
Miejscowość: Tychy
Kozaki: 0

Poprzednia

Powróć do Multimedia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości