S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez MatrixSTR w 05 Lis 2010, 19:25

Przecież to jest zwykły trailer Zewu Prypeci więc nie ma czym sobie głowy na razie zawracać. A wrzucili pewnie dlatego co by pusto nie mieli na profilu :)

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive k4r00.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Michu w 06 Lis 2010, 13:37

Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pilot w 06 Lis 2010, 14:47

trochę długi. w gruncie rzeczy to to samo co wiemy ale mógł by ktoś to na polski bo angielski na tak dużą skale u mnie nie za dobry a na translatorach ledwie co ledwie wiadomo o co biega.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez caleb59 w 06 Lis 2010, 15:39

Macie - i tak się nudziłem...
P: Kiedy padła decyzja o rozpoczeciu prac nad Stalkerem 2?
O: Planowaliśmy sequel już jakiś czas temu po premierze Czystego Nieba, również wiele czynników przyczyniło się do tej decyzji.

P: Seria S.T.A.L.K.E.R. przyciągnęła do siebie grono wiernych fanów na całym świecie, zostało sprzedanych wiele kopii gier. Czy finansowy zysk jaki przyniosły poprzednie gry pomoże w jakiś sposób w projektowaniu i tworzeniu Stalkera 2?
O: Oczywiście! Jeśli dostatecznie zwróci się uwagę wydawców swoją grą wtedy to pomaga w zabezpieczeniu wydawców i technologii umożliwiającej stworzenie wizji gry marzeń. Mamy wszystko pod kontrolą.

P: jaki był powód by przenieść Stalkera na inne platformy w przyszłości?
O: Na tym etapie nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.

P: Niektórzy twierdzą, że Stalker jest zbyt wymagającą grą jeśli chodzi o konsole. Jak się na to zapatrujecie i czy poczynicie w tym względzie jakieś zmiany w charakterze gry?
O: Na tym etapie nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.

P: Czy możesz określić jakie zmiany przyniesie Stalker 2 względem poprzednich części?
O: Jak już od jakiegoś czasu wiadomo w Zonie pojawią się kobiety. Po nowym silniku jaki tworzymy spodziewamy się, że cały świat gry ulegnie znaczącej zmianie. Skiny, tekstury, wydajność itd. Chcemy także by doświadczenie w eksploracji Zony stało się dla gracza czymś bardziej realistycznym.

P: Czy w Stalkerze 2 pojawi się Czarnobylska Elektrownia Atomowa?
O: Tak, ponownie ujrzymy znajome tereny wraz z całkiem nowymi.

P: Czy spotkamy na swojej drodze jakieś znajome frakcje z poprzednich części gry, czy też fabuła Stalkera 2 będzie czymś kompletnie innym, nie nawiązującym do przeszłości?
O: Na tym etapie nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.

P: Wracając do frakcji - zawsze miałem wrażenie, że walka pomiędzy Powinnością a Wolnością uchodzi w grze za coś wręcz symbolicznego, coś jak teraźniejsze sprzeczki między politykami na Ukrainie. Czy jest w tym jakaś prawda?
O: Interesujące pytanie. Chciałbym podać jasną odpowiedź, lecz dla dobra przyszłych Stalkerów powiem i tak i nie.

P: Skoro jesteśmy przy tym temacie, która frakcja jest najpopularniejsza w Waszym biurze?
O: Najczęściej rozmawiamy o Powinności i Wolności, w sumie to opinie się podzielone pół na pół lekko na korzyść Wolności.

P: Stalker jest znany ze świetnych modów jakie do tej pory ujrzały światło dzienne, jak np. Complete 2009, Oblivion Lost, L.U.R.K. Czy jest możliwość, że ekipa tworząca grę zaczerpnie kilka pomysłów z modów jakie ukazały się do tej pory?
O: Cóż, raczej nic konkretnego. Mamy oko na mody tworzone przez społeczność graczy. Niektóre z nich wyglądają wspaniale i naprawdę ukazują w pewnym sensie miłość jaką darzą Stalkera gracze. Jeśli znajdziemy coś co wg. nas będzie miało naprawdę ciekawy wpływ na grę rozważymy taką możliwość.

P: Częstym problemem Cienia Czarnobyla oraz Czystego Nieba była wręcz porażająca ilość bugów, które musiały być załatane jak najprędzej. Zew Prypeci pod tym względem był bardzo stabilny ale teraz, kiedy powstaje Stalker 2 na kompletnie nowym silniku obawy o ewentualne błędy znowu wracają - jak się do tego odniesiesz i czy wyjątkowo skupicie się na tej sprawie?
O: Podobnie jak w przypadku Zewu Prypeci, proces zapewniania jakości będzie bardziej kompletny. Jest to jeden z głównych powodów, przez które Zew Prypeci był stabilny.

P: Niektórzy recenzenci uznali, że tryb multiplayer był dodany jakby na siłę, nie wnosząc nic nadzwyczajnego w rozgrywkę. Czy są jakieś plany na rozwinięcie tej idei w Stalkerze 2?
O: Tak! Chcemy by tryb multiplayer cieszył się większym zainteresowaniem graczy. Będziemy mieli standardowe tryby gry jak i kilka niespodzianek.

P: Wielu graczy i krytyków stwierdziło ostatnio, że gry FPS stały się monotonne i podobne, jak np. Call of Duty i Medal of Honor. Czy zgadzasz się z tym, że twórcom gier FPS zaczyna powoli brakować ciekawych pomysłów na grę?
O: Gry są dla rynku, a jeśli coś jest popularne, każdy się tym interesuje. Osobiście uważam, że gatunek gier FPS rozwija się dzięki takim grom jak Stalker, Fallout, Bioshock, w których istnieje coś więcej niż tylko bieganie i strzelanie ale też moralny aspekt gry. Nie wspominając już o otwartym świecie.

P: Jakie gry miały największy wpływ na Stalkera 2?
O: Cóż oczywiście takie tytuły jak Half-Life, Fallout i tym podobne kultowe już gry.

P: Czy Wasz kulturowy wpływ znajdzie jakieś odbicie w grze? Innymi słowy czy taka gra jak Stalker mogłaby być stworzona również w Ameryce, czy też typowo Ukraińskie podejście do tematu jest tu niezbędne?
O: Myślę, że jedną z głównych zalet tej gry jest fakt, że jest to tytuł zza Wschodniej granicy. To już samo przez siebie sprawia, że ta gra jest inna. Uważam też, że kultura odgrywa znaczą rolę w tworzeniu gry.

P: I wreszcie jaki jest Wasz główny cel do osiągnięcia w Stalkerze 2? Kiedy uznacie projekt za sukces?
O: Głównym celem Stalkera 2 jest jak najbardziej zbliżyć się do oryginalnej, dawnej wizji Zony, Stalkerów i rozgrywki. Trzeba to umiejętnie ze sobą połączyć. Wierzymy, że jesteśmy na właściwej drodze ku temu. Jeśli wszyscy gracze docenią nasz trud, wtedy gra okaże się sukcesem!

Uwagi moderatora:

Nie każdy lubi siedzieć z linijką przy monitorze, poprawiam. - xKoweKx
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive plunio7.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 06 Lis 2010, 19:09

Ciekawi mnie ostatnia odpowiedź: chęć powrotu do oryginalnych założeń. Jest to coś, czego chce wielu fanów (najlepiej świadczy o tym zainteresowanie wokół Lost Alpha). Oby nie tworzyli Stalkera 2 przez 6 lat!
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 06 Lis 2010, 22:31

A dlaczego nie? Dla wielu fanów byłoby to spełnienie marzeń :) Oczywistym jest, że silnik gry będzie nowy, ale jeżeli dadzą te same lokacje jak w Alphach, to będzie miodzio.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez MatrixSTR w 07 Lis 2010, 01:42

Tylko że mapy z alphy się już co niektórym przejadły. W końcu prawie każdy fan w nie grał, do tego jeszcze będą w LA... Więc lepiej jakby zrobili całkiem inne ale o podobnym klimacie :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Michu w 07 Lis 2010, 11:47

Na pewno nie zrobią, mogą co najwyżej jakieś remake`i na nowym silniku oczywiście w innej postaci.

typu darkescape itd.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Czipi w 07 Lis 2010, 12:00

Mi się spodobało, że położą nacisk na przetrwanie w Zonie, może wreszcie nie będę mógł żyć w strefie przez 2 tygodnie bez wypicia kropli wody. A tak z innej beczki duża zniszczalność obiektów byłaby dobrym urozmaiceniem rozgrywki. :D
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 361
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 00:00
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 07 Lis 2010, 13:51

Ja osobiście nie chcę żadnych starych lokacji ani przeróbek. Wg mnie stara Zona powinna zniknąć! ku*wa, nie odgrzewajmy kotleta.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez thebesciak125 w 07 Lis 2010, 14:00

No właśnie,popieram,ale Prypeć oczywiście jak zawsze mile widziana :)
Tylko tym razem mogli by zrobić mniej więcej całą,a jak nie to chociaż inne dzielnice niż ta w Zewie.
Awatar użytkownika
thebesciak125
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 31 Paź 2009, 11:44
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 23:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 07 Lis 2010, 15:25

Mogą dać nowe mapy, a przy okazji wpleść stare lokacje (jak np. podziemia Prypeci aka Warlab w Zewie). Myślę, że taki rozwiązanie wielu osobom przypadłoby do gustu.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość