[utAMK] by utak3r

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 18 Wrz 2010, 23:39

Ten błąd oznacza złą kolejność instalowania fixów. W pierwszym poście poprawiłem wpis tak, aby było jasno i wyraźnie widać, a jakiej kolejności je należy instalować.
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Szeks.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Szeks w 19 Wrz 2010, 20:39

BOŻE... :facepalm: W to nie da się grać bo dosłownie co 10 min bugtrapy jak chcę pogadać ze stalkerami bugtrap jak chcę wczytać gre bugtrap!!! A IDŹ W piz*u Z TAKIM MODEM! WOLE ZWYKŁE AMK TAM PRZESZEDŁEM CAŁĄ GRE BEZ ŻADNEGO BUGTRAPA! A i jescze jedno w normalnego stalkera gram z wszystkim najwyższym bez żadnego nawet najmniejszego zwieszka a tu wszystko najniższe i tak sie zwiesza jak nie wiem co. :-/ :-/ :-/

Uwagi moderatora:

uważaj na słownictwo-warn, po za tym ja w tym modzie miałem niewiele więcej bugtrapów niż w zwykłym AMK więc musisz coś nie tak instalować - Matrix

Za ten post Szeks otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive von Carstein, The Witcher, Pyr0,
Negative PrzemoC.
Awatar użytkownika
Szeks
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 29 Cze 2010, 19:11
Ostatnio był: 30 Sty 2013, 13:13
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 19 Wrz 2010, 21:08

No to sobie odpuść, skoro nie potrafisz zainstalować nieco bardziej skomplikowanego moda. Nawet Ci nie zależy na rozwiązaniu - gdyby było inaczej, dałbyś przykłady owych bugtrapów. Ale nie - jedyne, na czym Ci zależy, to narobić nieco szumu, na dodatek używając słownictwa, które podsłuchałeś u dorosłych... No cóż, trzeba się liczyć z tym, że na forum można spotkać również dzieci, a nie tylko porządnych graczy.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez von Carstein w 20 Wrz 2010, 13:58

Po wsadzeniu plików z SKSem.
Dodam, że mod działał bez nich.
[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 166
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : w_miniberyl.ltx
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez MatrixSTR w 20 Wrz 2010, 14:34

Z tego co mi się zdaje skopiowałeś też weapons.ltx a powinieneś zedytować oryginalny plik z moda. Zresztą jest poradnik jak dodawać bronię :P
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez von Carstein w 20 Wrz 2010, 19:09

Ano jest ten nieżyciowy poradnik. :P

No cóż... zrobi się ręcznie... chociaż utaker mówił, że przystosowany do jego moda jest sks...
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 21 Wrz 2010, 02:03

Ach.... my bad - jest, ale do wersji, którą posiadam ja :E Sorki, zapomniałem, że Wy nie macie najnowszej wersji utAMKa. Akurat do weapons.ltx wystarczy dodać tylko jedną linijkę #include, więc sobie spoko poradzisz :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez copytco w 21 Wrz 2010, 10:19

utak3r napisał(a):Ach.... my bad - jest, ale do wersji, którą posiadam ja :E Sorki, zapomniałem, że Wy nie macie najnowszej wersji utAMKa. Akurat do weapons.ltx wystarczy dodać tylko jedną linijkę #include, więc sobie spoko poradzisz :)


Wygląda na to, że szykuje się jakaś większa aktualizacja, jeśli chodzi o moda. :)
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez STALKER w 21 Wrz 2010, 20:53

Po pewnej przerwie znów zasiadłem do Cienia z zamiarem pogrania sobie na nieznanych mi modach. Przypadkiem znalazłem ten; opis intrygujący, ściąganie i instalka.
Najpierw standardowy początek, połaziłem, pozwiedzałem. Pierwszą zakupioną rzeczą był oczywiście tłumik, jako że na start dało dobrej klasy pistolet. Oglądam charakterystyki, patrzę, a tu taaakie długie paski :D Wreszcie dobrze ustawione parametry broni krótkiej (nie pierwsze, ale te mi się jakoś od razu spodobały).
Najpierw pognałem zaczepić żołnierzy, ale nagle stali się jakby mniej skorzy do wytępienia, więc odpuściłem ;) Ale przy okazji nocnego powrotu z mapki zajrzałem do nich okrężną drogą i stanąłem w ciemności pod oknem (tam gdzie można wskoczyć na dach). Tłumik zdążył mi ostygnąć, więc tak sobie pomyślałem, że sprawdzę jak się sprawuje system "stealth". Po zrobieniu kilkunastu dziur w kilkunastu głowach, zadowolony z zachowania ciszy (nie było komu podnieść alarmu) pozbierałem graty i wybrałem się do S. A tu nagle seria po plecach z BTRa :/ To jedyne, czego można się było przyczepić (bo szedłem w ciemnościach i bez latarki), ale w końcu mogli mieć noktowizory, tudzież inny pomocny sprzęt, czyż nie? ;) Dopełnieniem zadowolenia była pogawędka stalkera z trzema bandytami na początku drugiej mapki, którą szybko zakończyłem trzema headshotami (pożyteczne odruchy po grach serii R6 :) ). Wtedy już wiedziałem, że bez pistoletów ni rusz. Obecnie chadzam z Big Benem z tłumikiem i SP-5 (na stalkerów), który się wyśmienicie sprawdza w pierwszych, cichych fazach czyszczenia różnych obozów.

Przeczytałem 2/3 tematu i ciągle tylko bug-łatka. U mnie jak na razie wszystko gra, więc pomijam dalsze strony i pytam:
1. Gdzie można zdobyć plecak(i)?

2. Jak można uniknąć ubytków sprzętu w skrytkach? W jaki sposób stalkerzy z nich podbierają? Czy zależy to od odległości skrytki od ścieżek stalkerów, widoczności, utrudnień dostępu?
Przykład: w Barze; tam, gdzie łazi ten "get out of there, stalker", w rogu za siatką na czymś tam po drabince jest plecak - myślę sobie: tam nie wejdą. Weszli. Na górze wieżyczki przy Arenie, pod deską - skrzynka - znaleźli. Poniżej na daszku - znaleźli. Przy tym budynku z dziurą w dachu na terenie Duty - znaleźli. Na razie nie obrobili tylko tej pod schodami w wieżyczce. Stąd pytanie - czym się kierować przy lokowaniu plecaka, by był dobrą skrytką?

3. Czy "stracone" receptury transmutacji można odzyskać, czy jest tak samo jak w OL? Chodzi mi np. o będące nagrodami za wykonanie określonego zadania, a których się za nie nie dostaje. Albo inaczej - czy miejsca/sposoby pozyskiwania receptur zostały zmienione?

4. Wszelkie modyfikacje pokroju Gnomus's Scopes są zbędne oraz mało realistyczne; nie patrzy się na celownik optyczny z dystansu, lecz patrzy się przez niego z bliska.

5. Wybuchowy Monolit a'la terrorysta nie jest zły, ale czy można to wyłączyć dla członków z dodatkowymi dziurami w głowach? Jak się wyskakuje na noże i wybuchają w zwarciu, jest OK, ale zabici kulami chyba już nie mają jak "nacisnąć guzika"...

6. Chimera na Duracellach trochę przegięta moim zdaniem. Sama w sobie jest fajna i pasuje do klimatu (nie tak jak te krzyżówki z kangurami z CoP -_-').

7. Nowy noktowizor nie podoba mi się zupełnie, więc zmieniłem na oryginalny. Jak przyszło poświecić w nocy latarką na tumany kurzu, to dostawałem śniegiem po oczach i tyle widziałem. Za to oryginalny jest trochę za ciemny w połączeniu z latarką - nawet słabe światło rozproszone jest dla noktowizora pasywnego niejako "podświetleniem" wszystkich oświetlonych powierzchni. Przypuszczam, że dałoby się takie coś zrobić na zasadzie nie tyle użycia oświetlenia, ile komend w plikach; np. przy włączonej latarce jasność noktowizji +10% (dla całego ekranu, czyli obszar oświetlony bezpośrenio byłby jeszcze jaśniejszy).

8. Czy zna ktoś sposób na umożliwienie przepychania stalkerów? Zdolność stalkerów do taranowania gracza jest chyba najbardziej wkurzającą mnie rzeczą w całej grze. Zmniejszenie promienia ich nienaruszalnej przestrzeni osobistej jest krokiem w dobrą stronę, ale możliwość przepychanek z nimi byłaby dla mnie świetnym narzędziem zemsty za te wszystkie kolejki w przejściach... <evil> Bo opcja przechodzenia po trupach nie zawsze jest mile widziana przez innych stalkerów ;)

9. Ulepszenia broni: czy się nad tym pracuje? Myślę, że w zupełności wystarczyłaby tekstowa możliwość modyfikowania broni/kombinezonu/ekwipunku, na wzór np. naprawy. Kilka opcji dialogowych, parę pomysłów (można przecież zaczerpnąć z późniejszych części) Przypuszczam, że warunki jakie musiałaby spełniać modyfikowana rzecz można zapisać w plikach, co dałoby nawet możliwość "schodkowych" modyfikacji. Oczywiście nie musiałoby być tak jak w CS/CoP, gdzie każda broń pasowała do schematu ulepszania; różne modele mogą mieć różny możliwy zakres przeróbek. Do tego dodać bardzo dobrze wprowadzony pomysł czasochłonności zabiegów remontowych (i może jeszcze parę smaczków) i voila ;)

10. W CoP podobała mi się możliwość zakupu sprzętu na zamówienie. Może by wprowadzić takie coś? Z tym, że moim zdaniem taka droga zdobywania ekwipunku powinna być droga, powolna oraz powinna dawać możliwość kupienia towaru z najwyższej półki "z zewnątrz". Do pełni szczęścia wystarczyłyby mi pistolety Glock 17(L)/19/21 oraz FiveseveN (wraz z nową amunicją).

To tak z grubsza; jeśli jeszcze na coś wpadnę albo coś wymyślę, dopiszę.

Tytułem krótkiego i zwięzłego podsumowania - mod rewelacyjny :)
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Rayan w 21 Wrz 2010, 22:47

Nie czytałem wszystkich stron na temat modu bo troszkę by mi to zajęło :) więc pytam się czy ten mod jst tylko w języku angielskim czy ja coś spaprałem?
Awatar użytkownika
Rayan
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 11 Sty 2009, 18:38
Ostatnio był: 10 Cze 2013, 01:31
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 21 Wrz 2010, 23:33

Jak na razie jest tylko po angielsku. W przyszłości będzie również wersja polska.

STALKER: jej, tyle pytań :P
- plecak dostajesz od Sida w nagrodę za któreś pierwsze zadanie (wraz ze znacznikiem GPS)
- co do skrytek - no, nie ma w zasadzie reguł ;) może taka, że własnoręcznie schowany plecak trudniej im będzie odnaleźć, niż istniejącą już wcześniej skrzynkę.
- Noktowizja akurat wg mnie działa właśnie tak, jak powinna - zapalenie latarki, czy nawet wystrzał z goglami na gębie po prostu oślepia - it's a feature, not a bug :P

Uwaga ogólna, jeśli chodzi o utAMK: Będzie jeszcze duży update (w większości gotowy już od dłuższego czasu....), natomiast po nim już tylko drobne poprawki, nie planuję nowych dużych rzeczy dodawać do niego, bo pracuję nad nowym modem :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez STALKER w 22 Wrz 2010, 00:14

A czy plecaków można zdobyć więcej? Bo mi ten od Sida pod...ebrali ze skrytki :/
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości