[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Total Faction War]

Postprzez tk21211 w 21 Wrz 2010, 15:18

Ciekawe w czym zależy różny "układ" CTD i ich wogóle występowanie u różnych graczy. Słyszałem o jakimś fiksie do CN, który poprawia wiele CTD itd. Ciekawe czy to załatwiłoby sprawę.
Awatar użytkownika
tk21211
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 21 Mar 2010, 19:30
Ostatnio był: 03 Paź 2010, 17:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Wrz 2010, 11:42

tk21211 napisał(a):Ciekawe w czym zależy różny "układ" CTD i ich wogóle występowanie u różnych graczy. Słyszałem o jakimś fiksie do CN, który poprawia wiele CTD itd. Ciekawe czy to załatwiłoby sprawę.


TFW naprawia prawie wszystkie "waniliowe" CTD, które wynikały z błędów w skryptach, bądź plikach konfiguracyjnych, więc żaden fix tutaj więcej pomóc nie może. Te które pozostają są zazwyczaj z winy "silnika" gry. Najwięcej problemów z CTD podczas grania w TFW mają użytkownicy scrackowanej wersji gry, jeżeli wierzyć w prawdomówność członków GSC Forum i naszych beta testerów. Z drugiej strony, raczej by nie kłamali mówiąc, że graja na cracku mając orginał w szafce. :)

W chwili obecnej ulepszamy kompanów. Mianowicie staramy się przenieść wszystkie równania t.j. Obrażenia, napromieniowanie, krwawienie, utrata kondycji, itd. Tak aby system generalnego stanu kompanów odwzorowywał w jak najbliższym stopniu system stanu gracza. Chodzi o to aby kompan tak samo tracił zdrowie, kondycję, krew, itd. Jak robi to gracz. Dzięki temu "przeniesieniu" nasz kompan ma możliwość dokładnego zastosowania każdej cechy pancerza oraz cech artefaktów do swojego stanu.
Tak, od teraz kompani będą używali artefaktów tak samo jak gracz. No i oczywiście też bandaży, leków przeciwpromiennych, wódki, itd.

Nie pamiętam czy o tym wspominałem, ale gotowy jest już zupełnie nowy system ulepszeń do pancerzy i broni, przypominający ten z Zew Prypeci. Generalnie chodziło nam w nim o to aby gracz miał więcej możliwości w ulepszaniu swojej broni/pancerza. Poprzedni system w gruncie pozwalał na obraniu tylko 1 z 2 ścieżek ulepszeń: szybkostrzelność lub celność dla broni i ochrona przeciwko anomaliom lub kulom dla pancerzy.

Mam nadzieję, że uda nam się ukończyć wersję finalną wraz ze spolszczeniem do końca listopada.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 29 Wrz 2010, 12:32

Nowy system uleprzeń brzmi naprawdę ciekawie. Zwłaszcza, że ten z ZP jest dużo lepszy i elastyczniejszy.
Podobnie jak nowe cechy kompanów. Zawsze mnie ciekawiło skąd ci goście biorą amunicje nawet jak im dam nienaładowanego gnata :)

smoq2, a jaką masz opinię na temat zmian, które zaproponowałem na poprzedniej stronie?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [Total Faction War]

Postprzez tk21211 w 29 Wrz 2010, 12:46

Wszystko fajnie, ale czy sejwy z wersji 1.8, na której gram będą działały na finalnej wersji moda? Czy można pójść do elektrowni? Mam taki mały zamiar ;)

Za ten post tk21211 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mateszew.
Awatar użytkownika
tk21211
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 21 Mar 2010, 19:30
Ostatnio był: 03 Paź 2010, 17:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Wrz 2010, 14:55

@ Cromm Cruac - Stalkerzy kontrolowani przez AI tak naprawdę nie zużywają amunicji. Silnik gry sprawdza tylko czy mają odpowiedni typ amunicji w "plecaku", jeśli tak to używają danej broni. Kompani tak naprawdę maja każdy typ amunicji w "plecaku" tylko gracz nie ma do niej dostępu. Nieźle się namęczyłem aby to zmienić u kompanów.
A co do twoich propozycji, to wykończenia frakcji przez inne frakcje są zupełnie przypadkowe. Nie zawsze zostają tylko 3 frakcje. Może być tak, że gracz będzie musiał zmierzyć się ze wszystkimi wrogimi frakcjami. Wszystko zależy od "farta". A otworzenie na nowo wszystkich przejść między układami nie na wiele się może zdać, gdyż oddziały frakcji z większości nie korzysta.

@ tk21211 - Niestety system zapisywania danych w grach Stalker nie pozwala wprowadzić pewnych zmian bez rozpoczęcia nowej gry. Wiec wersja finalna będzie wymagała nowej gry i nic nie jesteśmy w stanie na to poradzić. Lecz dodana fabuła powinna ten fakt zrekompensować. Niestety Elektrownia nie jest dostosowana do AI i nie widzimy sensu aby dodawać ten układ. Limansk za to będzie w pełni dostosowany do systemu wojny frakcji.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 29 Wrz 2010, 15:50

smoq2, zastanawiam się, jak generowane są kierunki ataku tzn. które kolejne punkty mają być zajmowane. Domyślam się, że muszą być gdzieś zapisane. Oddziały frakcji nie korzystają z dodatkowch przejść prawdopodobnie właśnie przez to że są one z góry ustalone. Np. Czyste Niebo zawsze zajmuje wyjścia z bagien, potem ognisko koło bazy Defiance potem samą bazę, wyjścia do wysypiska i ich odpowiedniki na wysypisku itd.
Gdyby udało się zaprogramować alternatywne trasy dla każdego obszaru np. z bagien do bazy Duty w Agropromie (a po drodze przejścia z Bagien do A.) i pozwolić AI losować kolejną trasę za każdym razem gdy zdobyta zostaje baza oddziały zaczęłyby się przemieszczać bardziej przypadkowo.

Podam przykład z jakim się spotkałem, zostały tylko 3 frakcje: Wolność w Magazynach, Bandyci w Dolinie i my, czyli Czyste Niebo. W tym momencie wystarczyło tylko co pewien czas wysyłać oddziały aby chroniły przejścia z Wysypiska do Doliny i Magazynów (3 punkty na mapie) i miałem wszystko pod kontrolą bo bandyci zawsze przyłazili od Doliny a Wolność z Magazynów. Teoretycznie mogliby dać sobie spokój i zaatakować przez Czerwony Las, Yantar i Agroprom a Bandyci mogliby zaatakować moją bazę w Kordonie bezpośrednio z Doliny (przez zlikwidowane przejście). Już nie byłoby tak wesoło.

A gdyby jeszcze, tu już pozwolę sobie popuścić wodze fantazji, pozwolić graczowi zmieniać frakcję np przez zapłacenie dużej sumy pieniędzywrogiej frakcji przez neutralnego negocjatora albo przedstawicielom wrogich frakcji na wysypisku to można by grać praktycznie w nieskończoność.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [Total Faction War]

Postprzez tk21211 w 29 Wrz 2010, 16:12

Szkoda, ale nie da się jakoś "odblokować" tej elektrowni by tylko była i dało się z niej wyjść? Trochę złe jest ponowne rozpoczynanie gry, bo mam już dobry całkiem sprzęt, szkoda to tracić. :facepalm:
Awatar użytkownika
tk21211
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 21 Mar 2010, 19:30
Ostatnio był: 03 Paź 2010, 17:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez Wienia w 01 Paź 2010, 17:17

fajnie, że pełna wersja już w listopadzie, chętnie zobaczę nowości i jeszcze do tego spolszczenie, trzymam kciuki :)
Awatar użytkownika
Wienia
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Maj 2010, 21:06
Ostatnio był: 28 Paź 2014, 00:41
Miejscowość: Nowy Sącz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Total Faction War]

Postprzez k4r00 w 01 Paź 2010, 17:42

Siema zastanawiam się nad ściągnięciem tego moda. Jest stabilny? Czy jest spolszczony?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Total Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 01 Paź 2010, 18:24

smoq2 napisał(a):Mam nadzieję, że uda nam się ukończyć wersję finalną wraz ze spolszczeniem do końca listopada.

A poczytać (ze zrozumieniem) to nie łaska?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [Total Faction War]

Postprzez tk21211 w 01 Paź 2010, 19:03

k4r00 napisał(a):Siema zastanawiam się nad ściągnięciem tego moda. Jest stabilny? Czy jest spolszczony?
Z góry dzięki za odpowiedź.



Spolszczenie w drodze, jest to najstabilniejszy mod z jakim grałem.
Awatar użytkownika
tk21211
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 21 Mar 2010, 19:30
Ostatnio był: 03 Paź 2010, 17:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez k4r00 w 03 Paź 2010, 17:43

Witam. Mam problem z TFW, a mianowicie chcę dołączyć do Clear Sky więc mówie temu gościowi co i jak a gdy już się wczytują bagna to za każdym razem przy synchronizacji wywala mnie na pulpit bez żadnego loga. Jakieś pomysły?
Z góry dziękuje.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości