tk21211 napisał(a):Ciekawe w czym zależy różny "układ" CTD i ich wogóle występowanie u różnych graczy. Słyszałem o jakimś fiksie do CN, który poprawia wiele CTD itd. Ciekawe czy to załatwiłoby sprawę.
TFW naprawia prawie wszystkie "waniliowe" CTD, które wynikały z błędów w skryptach, bądź plikach konfiguracyjnych, więc żaden fix tutaj więcej pomóc nie może. Te które pozostają są zazwyczaj z winy "silnika" gry. Najwięcej problemów z CTD podczas grania w TFW mają użytkownicy scrackowanej wersji gry, jeżeli wierzyć w prawdomówność członków GSC Forum i naszych beta testerów. Z drugiej strony, raczej by nie kłamali mówiąc, że graja na cracku mając orginał w szafce.
W chwili obecnej ulepszamy kompanów. Mianowicie staramy się przenieść wszystkie równania t.j. Obrażenia, napromieniowanie, krwawienie, utrata kondycji, itd. Tak aby system generalnego stanu kompanów odwzorowywał w jak najbliższym stopniu system stanu gracza. Chodzi o to aby kompan tak samo tracił zdrowie, kondycję, krew, itd. Jak robi to gracz. Dzięki temu "przeniesieniu" nasz kompan ma możliwość dokładnego zastosowania każdej cechy pancerza oraz cech artefaktów do swojego stanu.
Tak, od teraz kompani będą używali artefaktów tak samo jak gracz. No i oczywiście też bandaży, leków przeciwpromiennych, wódki, itd.
Nie pamiętam czy o tym wspominałem, ale gotowy jest już zupełnie nowy system ulepszeń do pancerzy i broni, przypominający ten z Zew Prypeci. Generalnie chodziło nam w nim o to aby gracz miał więcej możliwości w ulepszaniu swojej broni/pancerza. Poprzedni system w gruncie pozwalał na obraniu tylko 1 z 2 ścieżek ulepszeń: szybkostrzelność lub celność dla broni i ochrona przeciwko anomaliom lub kulom dla pancerzy.
Mam nadzieję, że uda nam się ukończyć wersję finalną wraz ze spolszczeniem do końca listopada.