S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 23 Sie 2010, 18:31

Ayaz - prawie wszystko, o czym piszesz, jest dostępne w modach, chociażby do Cienia. Polecam zagrać. Do Zewu takich dużych poważnych jeszcze nie ma, bo to wymaga czasu, ale do Cienia jest kilka liczących się produkcji, z których, jak sądzę po Twojej wypowiedzi, byłbyś zadowolony.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Ozi w 25 Sie 2010, 08:58

Ja bym chciał by stalker 2 był taki, jak concept arty poprzednich części. Oczywiście nie graficznie, tylko by zona była przedstawiona jak na obrazkach, czyli bez kombinezonów z kosmosu, dużej ilości karabinów z zachodu i bez tych kolorowych, ogromnych frakcji. Czyli tylko małe grupy stalkerów, którzy razem wyruszyli lub spotkali się już w zonie, każdy może być bandytą lub przyjacielem. A także wojsko i naukowcy chronieni przez stalkerów lub prywatnych, wynajętych ochroniarzy.
Awatar użytkownika
Ozi
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 04 Sty 2010, 17:51
Ostatnio był: 21 Paź 2019, 15:48
Kozaki: 5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez WodZu w 26 Sie 2010, 11:20

Wiesz, OZI, ale strefa wtedy nie byłaby tak no....fajna. Chyba, że dodano by wtedy bohaterowi zawirowania psychiczne i jeśli przez dłuższy czas nie mówił by z nikim, to szukałby kogoś do rozmowy żeby się podładować przed straceniem świadomości. To tylko aluzja. Zona nie może być pusta. Kombinezony chronią przed niedostępnym światem. Gdyby je usunąć mogłoby to znaczyć, że stalkerzy i zona żyją w harmonii. Ogólnie ja oczekuję od "dwójki" poprawionej AI ludzi, większego terenu do eksploracji i oczywiście lepszej grafiki.
Już niedługo: FEAR 3
Awatar użytkownika
WodZu
Stalker

Posty: 110
Dołączenie: 14 Gru 2009, 23:58
Ostatnio był: 13 Gru 2011, 19:55
Miejscowość: Polska stolica parowozów
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez impulse_101 w 27 Sie 2010, 08:19

Co do grafiki, mam nadzieje ze bedzie mozna juz uzyskac poziom z cutscenek SoC ..technologicznie jest to mozliwe wiec gdyby sie GSC postarało :D
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez djcycu w 27 Sie 2010, 11:01

Oj dało by się ale roboty było by od fiksa :D Co do wypowiedzi Ozi`ego to ma rację ale "dwójka" musi mieć frakcje i inne rzeczy. Co do mutków i reszsty myślę że też nie powinno się za wiele zmienić jak już to dodać kilka nowych bo kontynuację trzeba z czymś związać prawda?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez plunio7 w 27 Sie 2010, 11:27

djcycu napisał(a):Oj dało by się ale roboty było by od fiksa :D Co do wypowiedzi Ozi`ego to ma rację ale "dwójka" musi mieć frakcje i inne rzeczy. Co do mutków i reszsty myślę że też nie powinno się za wiele zmienić jak już to dodać kilka nowych bo kontynuację trzeba z czymś związać prawda?

Nie do końca. Napisali przecież: "to start creating a new big game in the S.T.A.L.K.E.R. universe". Może zostać zachowany sam klimat świata skażanego promieniowaniem, innego i groźniejszego niż nasz, ale niekoniecznie musi dziać się to w Czarnobylu, który jest już nieco wyeksploatowany. Jako przykład takiego działania można podać chociażby BioShocka, gdzie z środowiska wodnego kolejna część idzie w niebo ;)
Awatar użytkownika
plunio7
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Paź 2008, 21:49
Ostatnio był: 15 Sie 2024, 05:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 21

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez XRobercik32X w 28 Sie 2010, 12:51

Ja nie chciałbym żeby Stalker miał grafikę Crysisa wtedy straciłby wiele swojego klimatu nie sądzicie. Boje się też tego żeby najnowszy stalker nie poszedł w strone najnowszych FPS-ów czyli żeby nie było w nim np. regeneracji życia. Takie uproszczenia są coraz częstsze w najnowszych produkcjach.
Awatar użytkownika
XRobercik32X
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 25 Sie 2010, 14:59
Ostatnio był: 01 Maj 2016, 16:45
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 28 Sie 2010, 13:02

No właśnie, nikt o tym nie wspomniał, ale regeneracja zdrowia zdecydowanie ujęłaby klimatu grze.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez impulse_101 w 28 Sie 2010, 18:10

Ja bym tej regeneracji z góry nie skreśla, regeneracja życia nie zawsze prowadzi do ułatwienia... w stalkerze w mocnym pancerzu można przyjąć kilka kulkę na klatę a życie nam spadnie o jakieś 25%-30% procent. W momencie gdy stosujemy regeneracje wtedy jedna kulka powoduje spadek wartości życia o 90% i trzeba szybko szukać osłony bo przyjecie dwóch kulek wywołałoby zgon :E w ten sposób nie da rady przejść "na pale" jakiejś misji bo jest o wiele trudniej.
Ostatnio spotkałem się z bardzo fajnym systemem mieszanym tzn ze parametry życia regenerują się ale do wartości niższej nisz wcześnie. Tak wiec gdy przed regeneracja wartość życia była 100% to po otrzymaniu obrażeń zdrowie regeneruje się do wartości 70% które od teraz będzie stanowić nasze "nowe 100%". Po każdej regeneracji te "nowe 100%" życie będzie coraz niższe.
Przy zastosowaniu takiego mieszanego systemu nadal konieczne jest używanie apteczek jednocześnie dając możliwość auto-regeneracji, dzięki czemu można zwiększyć presje na gracza nie powodując nadludzkiego poziomu trudności rozgrywki.
Dodatkowo można podzielić typ obrażeń: od radiacji i anomalii nie maja możliwości regeneracji natomiast rany postrzałowe już tak. Fajnie byłoby tez umieścić jakieś choroby w świecie gry które by dana regeneracje wyłączały.

Moim zdaniem warto poeksperymentować, jeśli zwiększałoby to dynamikę gry i jednocześnie nie psuło tej "stalkerowosci" to czemu nie :P
Image

Za ten post impulse_101 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Buldog.
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Buldog w 29 Sie 2010, 12:12

Ja jestem ciekawy czy stalker 2 wyjdzie w 2012 roku
I ciekawe za ile zł można go będzie kupić :wódka:
Promieniowanie czai się wszędzie trzeba być czujnym!
Teściowa może być za każdym rogiem dlatego ja zawsze mam przy sobie kałacha!
Uważaj na komornika przygotowanie to podstawa sukcesu porada zawsze trzeba mieć plan b!
(Drzwi ryglowane od wewnątrz i spadochron)
Awatar użytkownika
Buldog
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 01 Lip 2010, 16:08
Ostatnio był: 09 Gru 2010, 19:10
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 31 Sie 2010, 11:39

XRobercik32X napisał(a): żeby najnowszy stalker nie poszedł w strone najnowszych FPS-ów czyli żeby nie było w nim np. regeneracji życia. Takie uproszczenia są coraz częstsze w najnowszych produkcjach.


Hę?.... Toć nawet SoC ma regenerację życia... :facepalm:
Na marginesie - za wami graczami ciężko nadążyć. Najpierw gadają, że nie może być łatwo, ale jak człowiek zrobi trudno, to narzekają, że jest zbyt trudno :-/ Ciężki żywot z wami...


Pomysł impulsa bardzo ciekawy IMO. Ogółem, sprowadza się to do hasła: wyważenie gry.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 31 Sie 2010, 12:06

Gdzie ty masz automatyczną regenerację życia w SoC? Życie przywracają apteczki, ale samo się nie odnawia.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości