[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Normandia w 22 Lip 2010, 14:24

Paq napisał(a):U mnie wszystko ok tylko mi wyskakuje bug trap gdy spamuję zombie i kota i połamańca



Wywala cię bo spamujesz, ciesz się że mod bana Ci nie dał:P
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 22 Lip 2010, 20:30

Jakby wam było mało drużyny Alfa, to dodałem do Władcy Zony pojedynczych członków oraz całe grupy.
Linki w pierwszym poście uaktualnione.
Miłej agonii.

EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT

Przeniosłem do Władcy Zony kilka ciekawych opcji z innego cheat moda dostępnego na forum sgm. Jakich? Przeczytacie w komentarzu archiwum(otwórz Winrarem). Miłego oszukiwania!
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez sola sideris w 23 Lip 2010, 15:58

Wiecie co, wszystko gra bez zarzutu jeśli idzie o SGM 1.6 + spolszczenie.
Ale z BRAZEM mi szwankują ikony, stary problem jeszcze z modów spod Cienia.

Dałem teraz Braz 1.6 + fix i w plecaku jak narzygane....

W np. Dimas Mod pod SoC był fix na ikonki do monitorów panoramicznych i w ogóle.

Gram na CoP v.1.6.00
-SGM 1.6 +fix
-Braz 1.6 + fix

akurat teraz gram na monitorze panoramicznym, wszystkie mody chodzą spoko na CoP, tylko z tym Brazem wyszło
no i lipa, zmieniałęm rozdzielczosć, na nowo instalacje moda, i to samo, zaraz po wgraniu Braza sie namieszało.
Musze sie wyżalić ale moze ktoś miał podobnie?

EDIT1: wrzuce screena potem, ale na pewno wiesz o co chodzi, po prostu każda ikonka np. apteczka jest obrazkiem poskładanym z kilku innych strzępó ikonek inwentarza.
Ostatnio edytowany przez sola sideris, 23 Lip 2010, 20:50, edytowano w sumie 1 raz
не скроешься враг монолита
Awatar użytkownika
sola sideris
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 19 Paź 2009, 12:12
Ostatnio był: 22 Wrz 2013, 18:02
Miejscowość: Czerwony Las
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 23 Lip 2010, 17:15

Daj screena z tym bałaganem, być może gdzie indziej jest pies pogrzebany. Nie słyszałem dotychczas, żeby ktoś miał z tym problem. I napisz szczegółowo co i jak instalowałeś.

===============================================
Jeśli komuś mało 1 duży dodatek (Braz) na forum sgm jest jeszcze jeden:
Predbannik, Labirynt, Jaskinia.
Dodano nowe bronie, stroje, naboje ....
Sidorovich
Barman
Nowi handlarze
Dziewczyna
W nowych lokacjach są mutanty, NPC i questy
etc.

DOWNLOAD
http://narod.ru/disk/22303262000/Free.rar.html
http://depositfiles.com/files/ur2osfzc0
QUEST
http://narod.ru/disk/22325687000/%D0%9A ... 2.rar.html
FIX
http://narod.ru/disk/22326541000/%D0%A4 ... 1.rar.html

ps. wątek na sgm - http://sgm-mod.ru/forum/2-753-1
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez misiaczek6666 w 23 Lip 2010, 19:30

A ja niestety nie mogę się cieszyć modem:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... prypeci - kopia\gamedata\scripts\sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value)


Z tego co widzę to jakiś problem z pancerzem tylko nie wiem jaki.
"Wyskakuje" on gdy próbuje podejść do siedziby najemników przy fabryce jupiter.

Uwagi moderatora:

logi w "Code" i po co ten kolor :P - Matrix
misiaczek6666
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Sty 2010, 15:36
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 09:57
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 23 Lip 2010, 21:28

Ostatni fix dla sgm1.6 naprawia ten błąd. Znajdziesz go w pierwszym poście.

Jest kolejny update do SGM'a 1.6 [23.07.2010]
Updatw zawiera:
- nowy player mp3,
- poprawione menu spawnu i inne,
- zmienione okno taktyk w pda diegtiariewa. Różne kolory dla taktyki przyswojonej i nieprzyswojonej.


Update w pierwszym poście. Spolszczenie bez zmian.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez pitek_z w 24 Lip 2010, 12:57

Heja. Wgrałem moda 1.6, potem najnowszy fix, spolszczenie i AI add. Przy uruchamianiu gry wyskakuje xray error:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_grant.script:16: attempt to call global 'check_actor_item_to_add' (a nil value)


nawet nie miałem okazji pograć we wcześniejsze wersje moda :(

Uwagi moderatora:

logi w Code... - Matrix
pitek_z
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Paź 2008, 14:52
Ostatnio był: 30 Gru 2012, 10:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 24 Lip 2010, 13:27

hmmm... dziwne... dorzuciłem sobie AI i żadnych problemów nie mam.
Na pewno masz właściwą wersję dodatku AI ?
Spróbuj usunąć:
check_actor_item_to_add("personal_pda")
check_actor_item_to_remove("use_personal_rukzak")
ze skryptu sgm_grant.script. Znajdziesz go w gamedata/scripts, a otworzysz go chociażby notatnikiem. Możesz też spróbować przeinstalować wszystko, może to tylko przypadkowy błąd.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 24 Lip 2010, 14:50

Dałoby się wrzucić ten drugi duży addon do SGM na jakiś inny hosting? Bo z tego ruskiego oraz depositfiles.com tak wolno to idzie, że...
Ano, i czy dodatek będzie współdziałał z Brazem?
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 24 Lip 2010, 17:50

Dałoby się wrzucić ten drugi duży addon do SGM na jakiś inny hosting?

Ja z pewnością tego nie zrobię. Może ktoś....
Ano, i czy dodatek będzie współdziałał z Brazem?

Podejrzewam, że poprawne wspóldziałanie wymagałoby dużej ingerencji. Błedy z pewnością byłyby nieuniknione, ponieważ oba mody w przeważającej części ingerują w te same elementy gry, a co za tym idzie większość plików będzie się powtarzać. W całym wątku na forum sgm nie ma ani słowa o łączeniu go z brazem.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez pitek_z w 25 Lip 2010, 10:01

@ lukass- wywaliłem te linijki i jakoś wystartowało, ale z czasem zaczęły się wywałki no i to:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'rx_attach_bandage'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

To się wywala mimo usuniętego AI add, który miałem wrażenie że jest powodem błędów.
pitek_z
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Paź 2008, 14:52
Ostatnio był: 30 Gru 2012, 10:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 25 Lip 2010, 10:46

Jeśli usunąłeś AI to musisz się cofnąć w rozgrywcedo wcześniejszych sejwów. Ten błąd jest spowodowany skryptem z AI właśnie, a właściwie jego brakiem po usunieciu dodatku.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość