S.T.A.L.K.E.R. Zew prypeci C.D.

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Zew prypeci C.D.

Postprzez Janko1314 w 05 Lip 2010, 00:49

A moja historia brzmi tak .. (nie chce mi się rozpisywać więc krótko napisze) po udanej ewakuacji do zony zostaje wysłany oddział na którego czele stoi jeden z pierwszych stalkerow o imieniu dajmy hymm siergiej ^^ jest to młody stalker który urodził się tuż po wybuchu elektrowni i otrzymał zdolności uodparniające go przed promieniowniem i takie tam inne . Akcja zaczyna się od wojskowego kordonu poczym przedzieramy się przez zone do elektrowni . (aha głównym celem jest dotarcie do elektrowni w celu wybicia monolitowcow i zbadania terenu przez naukowców) i gdy docieramy do celu walczymy z oddziałami fanatykow . Wygrywamy wszystko wydaje się ok do momentu wielkiej emisji po której wszyscy tracą rozum (oprócz nas i jednego naukowca i jednego wojskowego ) lecz wkrótce oni również padają ofiarami zony . My znajdujemy pda naukowca na którym jest zawarta informacja o tajnym projekcie zniszczenia elektrowni "po cichu" czyli bez szkodliwych efektów i żeby informacja nie wyciekła na świata.. Wtedy mamy za zadanie pójść do jakieś z frakcji i porozmawiac o tym z jej liderem po drodze mam swobodny tryb gry i wiele pobocznych misji .. Zakończenie zależy od gracza ;) koniec
Jeśli chcesz pokoju, szykuj się na wojnę!
Awatar użytkownika
Janko1314
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 24 Gru 2009, 01:23
Ostatnio był: 14 Sie 2011, 22:02
Miejscowość: Stargard Szczeciński
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Zew prypeci C.D.

Postprzez Sidorowicz133 w 12 Lip 2010, 11:24

Ja bym chcial stalker z trybem freeeplaaaaaaayaaaay
:E
na poczatku sa wszystkie lokacje
gracz wybiera sobie sposrod 100 zdjec
daje swojemu stalkerowi imie i wyglad
dobiera sobie frakcje (!)a nawet range (!!!)
wybiera z posrod zakladek zakladke i zabiera z niej dowolny ekwipunek
sa tam pomieszane lokacje (bez nowych)
z 3,2, i 1 lokacje sa
jest dostepne dowódzstwo frakcja (bohater moze decydowac sobie o losach frakcji)
sa wszystkie dostepne frakcje:monolit najemnicy stalkerzy wolni stalkerzy renegaci bandyci powinnosc wolnosc czyste niebo naukowcy labolatorium polowe )to wszytkie dostepne w kazdej czesci)
sa wszystkie mutanty(takze z wersji alpha)
dostepne zawarcie pokojow miedzy frakcjami i kruchego pokoju
o strieloku sluch zaginal
mozliwy wybor PDA ze 100 rodzajuw
tryb feeplay i direct x12 najnowszy tryb A-Life
thx za uwage
_____________
jezeli nalezysz do tych 149%ze stalker 2 powstanie,dodaj to do podpisu

Za ten post Sidorowicz133 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sh00ter.
Awatar użytkownika
Sidorowicz133
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 01 Lip 2010, 07:45
Ostatnio był: 25 Lip 2010, 10:11
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R. Zew prypeci C.D.

Postprzez XvyX w 23 Lip 2010, 21:06

Ja natomiast, chciałbym rozegrać kolejnego stalkera jako MUTANT.
Już tłumaczę. Nie jako jakiś ćwierć inteligent typu dzik, tylko jako inteligentny mutant.
Fabuła by była mniej więcej taka: Jesteśmy sobie kontrolerem, spokojnie sobie żyjemy (i zmieniamy ludzi w zombi :D ), ale dajemy się złapać w pułapkę naukowców. Wstrzykują nam jakieś substancje i badają reakcje. Na skutek tego rozwija się nam mózg. Naukowcy starają się przywrócić nam ludzki wygląd i cechy. Niestety udaje się im tylko zrekonstruować twarz, a potem nasz mutant wyrywa się z więzów i zmienia naukowców w zombi :E . Łapiemy pierwszy lepszy fartuch laboratoryjny i już chcemy się zabrać do ucieczki, kiedy radio ogłasza, że wszyscy mają się ewakuować, gdyż za 62 dni zostanie spuszczona na zonę bomba wymiarowa, która ma ją wessać do innego wymiaru. Trzeba powstrzymać wojsko przed zrzuceniem bomby, gdyż nasz kontroler nie chce stracić domu i terenów łowieckich (zony). Po drodze moglibyśmy spotkać takie postacie jak Pułkownik(bo już nie major :wink: ) Diegtiarow, Zulus, Włóczęga i wszyscy znani z poprzedniej części :P

Możemy wybrać dwie drogi rozwoju: Człowiek lub Mutant. W przypadku człowieka uczymy się korzystać z broni itp. , a w przypadku mutanta rozwijamy utracone podczas uczłowieczania ataki psioniczne i zdolność kontroli. Możemy zdejmować i zakładać pancerze. Przy założonych nie atakują nas "normalni"(nie np. monolit) ludzie, a przy zdjętych nie atakują nas mutanty(Prócz silniejszych. np. chimer).

Uważam, że byłoby super grać w taką grę. A wy? (Chyba za bardzo popuściłem wodze fantazji :D )
XvyX
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 22 Lip 2010, 17:59
Ostatnio był: 26 Cze 2015, 12:01
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Zew prypeci C.D.

Postprzez Alvarin w 23 Lip 2010, 21:39

Pomysł do dopracowania, ale ciekawy i dośc niecodzienny. Z tej perspektywy grałem chyba tylko w Area 51 i Prototype, a poza tym wszędzie jesteś człowiekiem... MOgłoby być ciekawie;]

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości