S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez djcycu w 12 Sie 2011, 22:58

Zapomniałeś ująć że taka pustka przyzwyczaja nas do spokoju co potem przy zbliżaniu się do zabudowań daje się we znaki :) Miałem to kiedy szedłem na Jupiter i nagle spostrzegłem paru wrogo nastawionych przyjemniaczków co miło się komponuje. Wtedy szykujesz się do akcji by wyszło jak najlepiej a nie lecisz i tyle co po strzelaninie nawiązujesz następną "ba bam!" ok po wszystkim chodu dalej bo za winklem będzie kolejna grupka czekająca z ołowiem... Takie rzeczy są w całym Chernobyl Terrorist Attack co nikomu się zbytnio nie podobało :)

Też sobie cenię wyludnioną zonę bo całe te opowiastki o tym że mało kto przeżył i takie tam są śmieszne dodając rzesze stalkerów i mutantów... To ma być obraz niebezpieczeństwa? Czerwony las w CS był najlepiej zrobiony pod tym względem jak i Jantar w SoC i CS gdzie ludu było tyle co nic i od razu było wiadomo że ludzie tu albo giną albo wolą się nie zapuszczać w te miejsca. Przyznacie chyba że nieraz podczas samotności wśród mutantów i dzikich zarośli brakowało wam jakiegoś człowieka w pobliżu a choćby nawet jakiegoś bandziora by już raźniej było.

O takiej zonie człowiek śni a nie o kolejnej naparzance gdzie lufa nie stygnie. Owszem takie jatki też niech będą ale w jakichś kluczowych miejscach. Mutanty pojedynczo jeśli mocne i najlepiej z dala od ludzi bo jak są obok siebie w promieniu 50 metrów i w zgodzie żyją to się rzygać chce... Miło by też było nie spotykać gryzące się stada wszelkiej maści mutantów bo też to sztucznie wygląda. No chyba że ta walka miała by być efektowna niczym dwa psy czy wilki ale animacje jakie mieliśmy dotychczas nie dawały takiej radochy przy oglądaniu pojedynków o terytorium...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive adin.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Woland w 12 Sie 2011, 23:38

A mutanty przynudzają schematycznością. Jak już kiedyś pisałem: o ile to możliwe to ciekawe by były mutanty tworzone z podanych tam odpowiednio części i form ataku przez komputer.
Albo specjalne mutanty w danej lokacji.
Bo czy nie nudzi gdy non-stop tłuczesz a to pijawkę a to snorka non-stop? Czy to kordon czy czerwony las czy Prypeć??
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Ostatnio był: 28 Mar 2019, 00:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Morda w 13 Sie 2011, 18:33

Przedmówca wyżej ma rację.Mnie się znudziło ciągłe unicestwianie tych samych mutantów.Oczekuje że w 2ójce będzie więcej mutantów i będą one występować tylko w określonych im lokacjach.
Morda
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 11 Sie 2011, 19:56
Ostatnio był: 13 Wrz 2011, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez djcycu w 17 Sie 2011, 21:19

No i do tego zawsze zmierzałem :) Jak widzę jak w jakimś modzie się pisze o mutantach i ktoś się tym podnieca to padam na ryj... Wolę już inne frakcje które zazwyczaj wprowadzają jakiś wątek no a mutanty? Nuda tłuc to non stop... Nie ma jak CS i Czerwony las... Ten nibyolbrzym to mistrzostwo w tym lesie. Powinni tak samo dawać Chimery aby biegały pojedynczo a nie stadami bo to już przesada i robienie z postaci czołgu...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez StalkerCiastek w 17 Sie 2011, 22:31

^ A najgorzej z mutantami to było w Zewie Prypeci. W Czystym Niebie na jednego mutanta przypadało ze trzech Stalkerów najlepiej jeszcze w Egzo i z RP-74 czy Dragunovem. W CoPie sytuacja odwrotna - Stalkerów mniej, mutantów więcej. I to w pewien sposób niszczyło klimat. Takie wspaniałe mutanty jak Pijawka czy Snork stały się w CoP zwyczajnym mięsem armatnim. Można je było spotkać wszędzie.
W Cieniu było inaczej. Tam Pijawa była rzadkim stworzeniem. I używana z głową. Ktoś pamięta podziemia Agropromu albo budynek w Dolinie Mroku? O kurde blisko zawału byłem. Szczególnie w Dolinie. Na tym polegała siła krwiopijcy, na zaskoczeniu. Niespodziewanie wyskakuje skądś tam i biedny gracz potem robi gacie w każdym opuszczonym budynku. W Zewie, przyznajcie, wystraszyła was jakaś Pijawka? Mnie nie. W każdym razie nie tak jak w jedynce. To znaczy było sporo nerwowych sytuacji (Jupiter, laboratorium w Prypeci), ale to nie był taki hardcore jak X16, X18 czy Agroprom.
W ogóle ja chcę więcej strachu! Cień to momentami był całkiem straszny, niemal horror. Zew też miał świetny klimat, ale straszył rzadko. Mam nadzieję, że w dwójce tętno będzie mi częściej gwałtownie przyśpieszać.
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez tomasz4815 w 18 Sie 2011, 05:54

Ooo taak! X16/X18 to był hardcore w porównaniu z tymi laborkami w CoP :D I wogóle Jantar cały był dość klimatyczny(o ile nie najbardziej). Poza tym jak ktoś to juz powiedział, Jantar był takim miejscem, miejscem grozy...wszędzie snorki i zombiaki, w pobliżu nie ma żadnego stalkera, aż tęski się nawet za bandytami już by raźniej było...
Mam nadzieję, że w 2-jce zrobią nam takie etapy pod ziemią, że nawet hardcore'rzy będą "bali" się coklwiek zrobić :D I fajnie by było gdyby też była taka lokacja jak wyżej opisałem.
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: Wczoraj, 21:30
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez szczypiorofix w 18 Sie 2011, 09:10

Moim zdaniem to kwestia tego, że SoC był pierwszy. Pamiętam gdy pierwszy raz go przechodziłem zrobił na mnie ogromne wrażenie. Świetne lokacje, szczególnie Jantar, Lab X18, X16 i Czerwony Las... snorki, zombiaki i pijawka w podziemiach Agropromu, to robiło pioruńskie wrażenie. W Czystym Niebie brak już jest podziemi (poza tymi w Agropromie ale są baaardzo krótkie) i to jest duży minus tej części gry. Natomiast w Zewie jest już X8, które wg. mnie jest po prostu genialne, może nie jest zbyt rozbudowane ale jest wielopoziomowe. Żeby zdobyć wszystkie dokumenty trzeba się trochę natrudzić i pokombinować. Po przejściu wszystkich części i powrocie do Cienia Czarnobyla odczuwałem przez pewien czas pustkę w Zonie, trochę mało mutantów (wtedy uważałem że jest ich sporo) i to dlatego to "dawkowanie" mutantów sprawiało takie wrażenie. W Zewie chodzisz i tłuczesz kolejne snorki, pijawki i burery. Ogólnie jest ich sporo. Gdy ktoś nie grał w poprzednie części na pewno zrobi to na nim wrażenie, natomiast po pierwszym kontakcie z pijawką (Agroprom, Cień Czernobyla) już nie robi to takiego wrażenia, tamta pijawka była pierwsza. Wydaje mi się że to w tym leży problem mutantów w Zewie. Akurat tą część ratują dwa mutanty (posiadające swoje minusy) i zawsze to jakaś nowość. Mam nadzieję że STALKERZE 2 będą zarówno stare dobre mutanty (pijawka, snork, kontroler, nibypies, nibyolbrzym (ten z Czerwonego Lasu z CN) -reszty może dla mnie nie być) jak i kilka (co najmniej 5) nowych, co znów pozwoli mi poczuć się jak przy pierwszej wizycie w kanałach Agropromu czy w X18.
"Pewnego pięknego październikowego poranka Umierająca Ziemia połknęła własne bebechy i zmarła w konwulsjach" - Opowieść Poety: Pieśń Hyperiona.
Awatar użytkownika
szczypiorofix
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 20 Cze 2011, 20:50
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 14:03
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 44

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez paintball_0 w 18 Sie 2011, 14:32

Tutaj nie chodzi o nowe czy stare mutanty, tylko o ich dawkowanie i używanie z głową, jak ktoś trafnie zauważył.

W CoP pijawkę można było spotkać w szczerym polu, kręcącą się w tę i nazad bez żadnego celu. Co ona tam robi? Jaki jest jej cel? Po co twórcy akurat tam ją wstawili? Jeśli dany przeciwnik nie pasuje do danej lokacji, to trzeba go zastąpić czymś innym. Również odpowiednie proporcje muszą zostać zachowane. Nie ma sensu spamować pijawkami całych kilometrów podziemnych tuneli. Wtedy nastrój pryska i idzie się na pałę z najmocniejszą pukawką w garści.

Jak wyobrażacie sobie większość dotychczasowych mutantów, plus nowe w Zonie? Przecież ich łączna liczba przeszłaby jakiekolwiek granice. Kolejne frakcje? Po co? Żeby można było się do nich przyłączyć? Mnie to się kojarzy tylko ze "zbieraniem pokemonów" na Naszej Klasie. Kretyństwo.

Zastanówcie się co chcecie mieć w Zonie, bo to co teraz wypisujecie bardziej mi airsoft przypomina, niż grę o Czarnobylu. Więcej frakcji, więcej ludzi, rozgrywki drużynowe, bieganie w grupie, dowodzenie oddziałem, walki na arenie, walki w terenie, organizowanie bitew, rajdy na bazę wroga, rozstawianie posterunków... naprawdę chcecie takiej gry? Battlefield Stalker, Stalker Universalis, Call of Stalker, Company of Stalker, Stalker WWII, Tanks of Stalker, IL 2 Stalker, Grand Stalker Auto, Far- Stalker 2, Crisis in Zone 2. Który tytuł bardziej wam się spodoba?

Obejrzyjcie sobie intro i cutscenki do SoCa i przypomnijcie o co tak naprawdę chodziło w Stalkerze.

Za ten post paintball_0 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive adin.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Eleventh w 23 Sie 2011, 09:21

Witam !

Znalazłem ciekawy filmik... W tytule jest napisane "S.T.A.L.K.E.R 2 Демонстрация движка" - "S.T.A.L.K.E.R 2 Demmonstracja silnika".


Co o tym sądzicie ? Prezentacja jest na silniku, którny nosi nazwę "LEAD WERKS ENGINGE".

P.S Nie miejcie mi za złe jeśli to jakaś lipa jest. Znalazłem więc pomyślałem, że tutaj wstawię.
MSI B75A-G43, Intel Core i5 3350P @3,30 GHz, GeForce GTX 660 Ti Asus 2GB @1100 Mhz, Patriot 8GB 1333MHz DDR3 CL9, Seagate 1TB SATAIII 7200RPM, Corsair VS 550W ATX 80 PLUS 120mm.
Awatar użytkownika
Eleventh
Tropiciel

Posty: 202
Dołączenie: 15 Cze 2011, 16:07
Ostatnio był: 18 Lis 2020, 12:05
Miejscowość: Opalenica
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 77

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez atikabubu w 23 Sie 2011, 10:03

Image
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Eleventh w 23 Sie 2011, 10:06

Aha... Dobrze wiedzieć, dzięki !
Powoli zdały by się jakieś konkretne informacje na temat Stalkera 2. Poza tym jest ogólna cisza...
MSI B75A-G43, Intel Core i5 3350P @3,30 GHz, GeForce GTX 660 Ti Asus 2GB @1100 Mhz, Patriot 8GB 1333MHz DDR3 CL9, Seagate 1TB SATAIII 7200RPM, Corsair VS 550W ATX 80 PLUS 120mm.
Awatar użytkownika
Eleventh
Tropiciel

Posty: 202
Dołączenie: 15 Cze 2011, 16:07
Ostatnio był: 18 Lis 2020, 12:05
Miejscowość: Opalenica
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 77

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez szczypiorofix w 23 Sie 2011, 10:13

Nie znam się na tym ale to wygląda jakby było zrobione na starym silniku xray (1.5, 1.6). Nie powala ten filmik szczerze mówiąc. Obstawiam, że to marna mistyfikacja :)
"Pewnego pięknego październikowego poranka Umierająca Ziemia połknęła własne bebechy i zmarła w konwulsjach" - Opowieść Poety: Pieśń Hyperiona.
Awatar użytkownika
szczypiorofix
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 20 Cze 2011, 20:50
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 14:03
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 44

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości