MMORPG w świecie Stalkera

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Postprzez panRebonka w 09 Kwi 2008, 19:03

Lukass1613 umieściłem twój concept na stronie, ładnie tam sobie wisi, groźną minę robi. Za jakiś czas zrobię update kolejny, powpisuję pomysły i może też trochę zawartości graficznej...

EDIT:
A propos hostingu strony pod x12.pl - ja jestem za, tylko musiałbym najpierw przysiąść i zrobić coś więcej niż ten badziew, co obecnie jest. Nazwa zona też jest robocza i nie do kończ mnie przekonuje - zresztą jak ktoś już napisał, zawsze będzie na niej ciążyć piętno stalkera (i tak będzie, skoro stalker był tym, od czego wychodziłem)... Nie wiem, może wystylizować ją na Instytut Badań Cywilizacji pozaziemskich (jak w "Pikniku")? Zresztą, jak ruszę z firmowym serwisem, to mogę sam hostować, nawet pod .pl przecież, bo to koszt żaden (tylko nie wiem, ile czasu minie, nim złoże do kupy).

A tak w ogóle, jak myślę intensywnie i już mnie głowa zaczyna boleć z tego myślenia... To sobie wymyśliłem - może ja zrobię layout i wysłużę się kimś, kto go potnie i skoduje? Chętni? :D. Wiem, to niewdzięczna fucha.
To nie ziemniak, to nie stonka - to niezwykły panRebonka
Awatar użytkownika
panRebonka
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 07 Kwi 2008, 13:34
Ostatnio był: 12 Maj 2008, 22:48
Miejscowość: Gdańsk
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Lukass1613 w 09 Kwi 2008, 19:52

No to cieszę się,że powoli się coś klaruje jeśli chodzi o projekt.
Ja niedlugo,jutro lub pojutrze postaram się wyslać ci następnego concept arta.
Nie wiem za to, co z SandFighterem,zapracowany chyba jest bo go coś ostatnio
nie ma.

Pozdrawiam i biorę się do myślenia nad następnym conceptem,może tym razem
jakaś lokacja??
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony"
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Postprzez Stalk3r w 09 Kwi 2008, 19:54

Jak chcesz Lukass. To mogę ci dać moje widzi mi się na jedną lokacje... Rzecz jasna rysunek, który prześlę to coś na szybko. :)
Le Slavic Untermensch
Awatar użytkownika
Stalk3r
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 18 Paź 2007, 14:00
Ostatnio był: 24 Cze 2016, 01:41
Miejscowość: Nowhere
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez Lukass1613 w 09 Kwi 2008, 20:00

Spoko wszystkie pomysly lokacji,postaci jakie macie piszcie do mnie na PW,żeby
nie offtopować.

Ja mam nadzieję jak najszybciej wykonać jescze kilka conceptów,żeby stronka
się troszkę zapelnila.
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony"
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Postprzez cmlPL w 09 Kwi 2008, 21:32

A ja zachodze do tematu z pewnym pytankiem, mianowicie czytałem "Świat gry" na zona.republika i nie jestem pewny czy tworzyć już coś czy poczekać i dostane jakiś mini projekt, powiedzmy zarys któregoś levelu. Narazie wezme się za podstawowe części jakichś leveli typu budynki, ulice, podziemia. Proponuje, aby ktoś sporządził jakieś concepty, projekty, szkice takowych miejsc i tu podesłał, lub na pw, a zabiore się solidnie do roboty, bo mam zapał, czas i Blenderka :)
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez Lukass1613 w 09 Kwi 2008, 21:36

No jak pisałem wcześniej,robię concept arty leveli teraz.
Zajmie mi to gdzieś ze dwa ,trzy dni także cierpliwości.
Możesz oczywiście sam już coś tworzyć i wysłać mailem do panaRebonki.

Zapraszam wszytkich chętnych do pracy przy naszym projekcie!
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony"
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Postprzez panRebonka w 09 Kwi 2008, 22:57

A więc kolejny update strony (jeżeli ktoś nie może spać, może spojrzeć) - dodałem potwora okrutnego... :D
To nie ziemniak, to nie stonka - to niezwykły panRebonka
Awatar użytkownika
panRebonka
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 07 Kwi 2008, 13:34
Ostatnio był: 12 Maj 2008, 22:48
Miejscowość: Gdańsk
Kozaki: 0

Postprzez cmlPL w 09 Kwi 2008, 23:12

Image

A tu coś ode mnie :) Trwają prace nad mapą, mianowicie coś związanego z pociągami, PKP, Służbą Ochrony Kolei itp. :D To jest kawałek czegoś na wzór dworca, niebawem to będzie się powiększać, powiększać i powiększać, aż zrobi się coś duzego. To taki mały przykład, że coś jednak robie w tym Blenderze.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez panRebonka w 10 Kwi 2008, 08:25

Toż to marnacja polygonów! Po co te tory są dzielone na tyle kawałków, po co podłoga (ziemia) ma taką gęstą siatkę, skoro jest płaska i na dobrą sprawę mogłaby być jednym polygonem?
Chyba, że to wczesne bardzo stadium i do czegoś będzie ci to potrzebne.
A czy nie lepiej w ogóle robić modele w osobnych meshah - jeden na tory, drugi na te konstrukcje nad torami, trzeci na peron itp.
To nie ziemniak, to nie stonka - to niezwykły panRebonka
Awatar użytkownika
panRebonka
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 07 Kwi 2008, 13:34
Ostatnio był: 12 Maj 2008, 22:48
Miejscowość: Gdańsk
Kozaki: 0

Postprzez cmlPL w 10 Kwi 2008, 08:45

Panie Rebonka. Wiem, że tory są niepotrzebnie pooddzielane, ale to pisałem jest zalążek, ziemia jest na tyle meshów podzielona, bo będą na niej różne szczegóły, ciągle pamiętam, że jest jakieś ograniczenie co do ilości polygonów. A z jednego mesh'a wyciągam dużo obiektów, bo one nie będą mieć żadnej fizyki raczej ? tak mi się wydaje przynajmniej. Później więcej napisze i dam pare screenów, bo ide do szkoły.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez SandFighter w 10 Kwi 2008, 11:05

Co do modeli 3D. Jeśli mamy mieć duży świat i nie podzielony na fragmenty, to musimy podjąć pewne cięcia budżetowe względem grafiki. Rozległość świata nie byłaby problemem, gdyby każdy silnik 3D był zoptymalizowany do wczytywania gigantycznych obiektów itp. W Blenderze na pewno masz opcję eksportu modeli z opcją ograniczenia ilości trójkącików, a Blender sam to sobie przekalkuluje. Poza tym pasowałoby zastosować pewną modułowość i stworzyć kilkadziesiąt gotowych obiektów, które wykorzystywalibyśmy w późniejszych etapach projektowania świata gry.

Co do próśb o przedstawienie jakichś rezultatów, to od ostatniego wpisu nie miałem zbytnio czasu, żeby siąść do komputera, bo praca... Ale obiecuję się dziś zabrać za szukanie, przypominanie sobie i kodowanie. Niestety, jak już pisałem wielokrotnie, przypominanie jest nieodzowne, bo nie kodowałem już jakieś 1,5 roku. Na szczęście przedtem miałem trochę doświadczenia z GameDev.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez panRebonka w 10 Kwi 2008, 13:22

Właśnie chciałem napisać o tym, lecz SandFighter mnie uprzedził - modułowość. Dajmy na to cmlPL zrobi cały set modeli kolejowo-peronowych, które ktokolwiek robiący level może u siebie wykorzystać. Jak ktoś się bawił edytorem od UT, to tam są właśnie static meshe, takie "lego".
Poza tym, przynajmniej w UT (nie wiem jak w 2003, bo zakupiłem specjalnie dla edytora ale nie mogę się zabrać jakoś :| ) próba wczytania zbyt złożonego modelu kończyła się zwisem kompa.
Co do optymalizacji - nie wiem jak w blenderze, bo ja robiłem w 3dstudio tylko, tam opcja optimize działała słabo dość. Na przykładzie prostej konstrukcji sklepienia żebrowego - obiekt wymodelowany slpinami - około 5000 trójkątów; optimize zjadało około połowę, może więcej trochę. Tę samą rzecz ręcznie wyextrudowałem z mesha i zszedlem do okolo 400 trójkątów. Poparłbym obrazkiem, ale nie chce mi się załączać :D.

Póki co dobrze byłoby dojść do ładu z całą koncepcją. Jak coś na stronę dorzucę, napiszę - w pierwszym poście - UPDATE - w ten sposób.
To nie ziemniak, to nie stonka - to niezwykły panRebonka
Awatar użytkownika
panRebonka
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 07 Kwi 2008, 13:34
Ostatnio był: 12 Maj 2008, 22:48
Miejscowość: Gdańsk
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości