S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Kumpel111 w 14 Sty 2011, 12:02

Wszystko dobrze ale przydała by się więcej map i szkoda że nie ma wojen frakcji :(
Awatar użytkownika
Kumpel111
Tropiciel

Posty: 363
Dołączenie: 24 Wrz 2010, 18:23
Ostatnio był: 05 Lip 2024, 08:31
Miejscowość: Paraguay
Frakcja: Zombie
Kozaki: 22

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Michu w 14 Sty 2011, 12:20

Gościu posłał GSC zdjęcie:
:

Image


"Z komentarzem: Zakochałbym się gdyby Zona miała wyglądać bardziej jak te koncepty"
Na co GSC: "Chciałbym Ci móc powiedzieć co zobaczysz w Stalkerze 2"


jak widać szykuje się mocne odwzorowanie Zony, tak jak to było w przypadku Prypeci z Zewu ;) No i tak apropo - będę Was próbował na bieżąco o nowościach informować. Bo chyba jako nieliczny z administracji forum mocno wierzę w dwójkę i mam iście wielkie optymistyczne podejście.

Uwagi moderatora:

Administracji xDDDDDDDDDDDDD - mudżyn | Michu, chyba ci się fora pomyliły. :D - xKoweKx
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez von Carstein w 14 Sty 2011, 13:44

Dzięki Michu za jakieś informacje, próby i pytanie się o takie rzeczy jak "interakcja".
Mam nadzieję, że ta część okaże się czymś więcej niż poprzednie, czymś więcej niż prosty FPS z super grafą... n-ty raz z rzędu. Może S2 faktycznie się uda? :)
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 14 Sty 2011, 14:47

Oni piszą o nowych mutantach... nie zdziwcie się jak będą to cywilne Zombie, szczury, Tark, żółty Karzeł oraz ten w zielonym ubranku, Kot i Izlom. :D
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Michu w 14 Sty 2011, 15:20

I co się szczerzycie? Mam Panel administracyjny, byłem adminem i uważam się za administrację, tak samo jak Utak3r, który też pewne zezwolenia ma :P Wiadomo, że to jest z lekkim dystansem, ale nie wiem po co na siłę się podniecacie że ja nie jestem a Wy tak :D


btw.
Nie rozumiem co fajnego było w wojnach frakcji, Stalker miał wizję samotnego przemierzania Zony, a nie strzelanin na wszystkie strony z ludźmi :P

Uwagi moderatora:

Ale utak3r jest, a ty byłeś.

Za ten post Michu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive k4r00.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Wojxar w 14 Sty 2011, 15:43

W S.T.A.L.K.E.R. 2 zapewne postawią na epickie chodzenie po zonie samemu walcząc z mutantami i stalkerami o artefakty i żywność. Bardzo mi się to podoba. Zawsze lubiłem gry w których stawiało się dużo na przetrwanie. Szkoda trochę wojny frakcji. W CS były tak beznadziejnie zrobione i zabugowane ale co jak co fajnie by było się tak tłuc. Tylko żeby było mniej zabugowane, lepiej zrobione i żeby zręcznie przeplatały się z fabułą. Tak byłoby fajnie. Mogliby też dorobić statystyki troche jak w Fallout 3. Liczę też na możliwość tworzenia grup lub dołączania do nich. Np. dołączasz do grupy jakiejśtam ale w każdej chwili możesz odejść. Razem idziecie gdzieś daleko na niebezpieczne wyprawy w celu znalezienia artefaktów i trofeów. Ale przede wszystkim chciałbym żeby poprawili inteligencję komputera. Was też wnerwia jak gość z którym związane jest główne zadanie nie rusza się z miejsca lub nie potrafi otworzyć drzwi?
Awatar użytkownika
Wojxar
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 02 Gru 2009, 20:14
Ostatnio był: 19 Sie 2012, 18:08
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez adin w 14 Sty 2011, 22:32

Garść ciekawych informacji, choć na pewno do czasu pierwszych screenów/gameplaya nie ma sensu zbytnio się napalać.
Image
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez suchy1280 w 17 Sty 2011, 09:46

popieram przedmówcę poczekajmy zobaczymy co pokażą, to zaledwie pierwsza randka nie znaczy że od razu trzeba znimi iść do łóżka :wink:
Awatar użytkownika
suchy1280
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 17 Sty 2011, 09:11
Ostatnio był: 08 Gru 2012, 19:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Verona_Zona w 24 Sty 2011, 18:55

Nom co racja to racja, oby wiekszy nacisk nastawiony na przetrwanie byl ok
Image
Awatar użytkownika
Verona_Zona
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 24 Sty 2011, 11:22
Ostatnio był: 24 Sty 2011, 18:55
Miejscowość: Bronów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pijawol w 25 Sty 2011, 08:50

Ja mam nadzieję takie:
- GSC przywróci moc artefaktów leczących z CS, bo to w Zewie to przegięcie.
- Jeśli chodzi o lokacje, to za nic w świecie niech to nie będą te z SoC, i CS.
- Jeśli chodzi o lokacje, to nich to będą to: albo te z Zewu, albo zupełnie nowe.
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1278
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: Dzisiaj, 13:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez PMG w 25 Sty 2011, 18:11

Ja sądzę, że GSC zupełnie nas zaskoczy. Chociaż mam nadzieję, że pojawią się jakieś nowe rzeczy, będzie więcej mutantów i lokacji, a przede wszystkim nowa ciekawa fabuła wyjaśniająca wiele sekretów, o których nie można było się dowiedzieć w poprzednich częściach. Fajnie by było, jakby Zona przypominała rzeczywisty Czarnobyl. Żeby nie było żadnych Kordonów i Rostoków tylko realistyczna Prypeć no i oczywiście Elektrownia, znak rozpoznawczy tej gry. Mam nadzieję, że twórcy wyzmą sobie do serca nasze prośby :wink: .
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 01 Sie 2024, 15:05
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 25 Sty 2011, 18:19

Bardzo chciałbym, aby CEJ była tym razem pełnowymiarową lokacją. W SoC było ograniczenie czasowe, więc sobie nie pozwiedzaliśmy; w CS przebywaliśmy tam bardzo krótko, dodatkowo nie mogliśmy swobodnie poruszać po terenie; w CoP wcale jej nie było. Może tym razem będziemy mogli zobaczyć elektrownię w pełnej krasie?
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości