S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez satan696 w 01 Sty 2011, 15:26

no ja mam szczere nadzieje zeby nie bylo uproszczen , ta gra nie polege na tepym przechodzeniu z punktu A do B i zabiciu X wrogow . Fajnie bylo by gdyby z anomaliami zrobili tak ze sa skupiska i jednoczesnie jakies pojedyncze . Co do mutkow to nic dodac nic ujac sa dobre . Fajnie bylo by gdyby zona sie troche rozrosla . Co do multi to jak gralem na CoP to mialem wrazenie ze to CS z anomaliami ;f mogli by to jakos rozbudowac bardziej w strone BF 2 bez pojazdow no i coop w kampani ^^
Awatar użytkownika
satan696
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2010, 23:25
Ostatnio był: 23 Cze 2013, 17:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Zari w 01 Sty 2011, 18:13

Ja bym chciał w stalkerze 2 ujrzeć więcej wybuchowej akcji (nie myślę tu o czymś w rodzaju CoD-a). Przydałoby się więcej adrenaliny, wysadzania, ucieczek (przed wybuchami :E). Jeżeli chodzi o fabułę, chętnie zobaczyłbym "początki zony" gdy stalkerzy dopiero stawiali swoje pierwsze kroki i kiedy zona była szczególnie niebezpieczna.
Co do ekwipunku, fajnie byłoby postrzelać z samoróbek a la Metro 2033 albo ponosić prowizoryczne kombinezony (ot, kawałki blachy włożone pod kurtkę xD). Ostatnia rzecz jaką chciałbym poruszyć to oprawa audio-wizualna.
Silnik XRay trochę mi się już przejadł. Kiepskie efekty w dx9 (eksplozje wołają o pomstę do nieba) tak samo jak animacje. Dajcie coś trochę bardziej przypominającego przeładowywanie a nie takie "coś"
Koniec kazania :P
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SVDstriker w 01 Sty 2011, 19:18

Moje marzenie na temat STALKER 2 to mniej więcej żeby połączyli wszystkie dotąd znane mapki do tej części. Ale dziwnie wyglądało by to np. Wysypisko małe , a Zaton ogromny dlatego mogli by połączyć np. Kordon , wysypisko , agroprom etc. w jedną mapkę i ją nazwali. Do 2012 powstały by na pewno komputery które udźwigły by taką grę. W przeciwieństwie do kolegi wyżej , ja bym zobaczył dalszą część - jak potoczyły się losy Striełoka , Diegtarowa itd. Też dodał bym więcej akcji oraz zwiększył inteligencje przeciwników bo dotąd inteligencja przeciwników celujący we mnie za muru to niezbyt fajne.( z głową w murze :facepalm: )
Image
Awatar użytkownika
SVDstriker
Tropiciel

Posty: 255
Dołączenie: 15 Lis 2010, 11:37
Ostatnio był: 15 Cze 2012, 20:18
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 52

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Abrams w 01 Sty 2011, 20:38

Komputery co by udźwigły już są od dawna :wink:
Tylko myślę ciężko by się było poruszać po takim czymś, gdybyś miał z Agropromu dojść dajmy na to do Kordonu a przewodnika ani innych stalkerów nie ma.
Co do akcji jak w CoD'zie - właściwie nie miałbym nic przeciwko, o ile dalej bylibyśmy wolni w naszych działaniach tak jak jesteśmy. No bo co? Że strzelaniny były świetne trzeba przyznać, inna sprawa że gra jest do bólu liniowa.
Intel Core 2 Quad 4x2.66Ghz _ Kingston 4Gb Ram 667MHz _ 2x Nividia Geforce 9890GT SLI 512Mb

Za ten post Abrams otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SVDstriker.
Awatar użytkownika
Abrams
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 25 Gru 2010, 21:16
Ostatnio był: 17 Sie 2011, 19:39
Miejscowość: Bełchatów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Zari w 02 Sty 2011, 23:40

Aha, i jeszcze jedno. Dajcie do stalkera 2 silnik ArmY 2 i będzie miód cud i orzeszki. Dlaczego ten endżin?
Bo doskonale radzi sobie z 225km2 terenu (bez ścin), genialnie odtwarza warunki pogodowe, cienie i epicko w nim wyglądają modele broni :P
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez MatrixSTR w 02 Sty 2011, 23:44

O tym Kahitan to ja marze od dawna, problem w tym że niektórzy możliwości tego silnika widzieli tylko w podstawowej wersji gry i sporo ludzi na niego narzeka, że niby niezoptymalizowany itd. Ale można na tym silniku naprawdę rzeczy stworzyć :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 03 Sty 2011, 00:00

Silnik ARMY nie do takich gier jest według mnie... przy takiej "prostej" grze jak S.T.A.L.K.E.R. to byłoby marnowanie engine'u. :D Poza tym... konsole nie uciągnęłyby. ;]
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 26 Wrz 2024, 00:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Abrams w 03 Sty 2011, 19:43

Tylko o co chodzi jak silnik i tak bedzie nowy od GSC...
Intel Core 2 Quad 4x2.66Ghz _ Kingston 4Gb Ram 667MHz _ 2x Nividia Geforce 9890GT SLI 512Mb
Awatar użytkownika
Abrams
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 25 Gru 2010, 21:16
Ostatnio był: 17 Sie 2011, 19:39
Miejscowość: Bełchatów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 03 Sty 2011, 21:11

Silnik Army 2 jest dobry, ale tylko jeśli ma się 4 rdzenie. Ja na swoim Core 2 Duo 3.8 Ghz (!) miałem około 25 FPS. Na średnich detalach. Nie wiem, czy to była wina mojego komputera, czy po prostu miałem pecha, ale niestety nie zachęciło mnie to w granie w w/w grę. I w związku z tym silnik ten nie nadaje się absolutnie na konsole obecnej generacji.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Michu w 04 Sty 2011, 15:24

Ej, wiecie co? Dopiero teraz sobie uświadomiłem tak do końca... cholera, będzie STALKER 2! Pierwsze info nie wywołało u mnie takich emocji, jak ostatnio sobie pomyślałem, że nie ma w co grać, i nagle... myśl - cholernie ciekawe jak będzie wyglądała dwójka. W końcu to oddzielna gra, oddzielny silnik, nowe pomysły, support fanów.

Możecie się śmiać albo nie, ale ja jestem bardzo optymistycznie nastawiony do tej części. Bo po co narzekać? Żeby później się chwalić 'a nie mówiłem?'.

Miejmy nadzieję że do Marca jakimś screenem rzucą, to da nam już pierwszy wgląd na grę, jakikolwiek by był :P

Btw, bodajże KoweK czy ktoś majaczył że będą te same tereny. Te same nazwy terenów nie oznacza że wszystko będzie tak samo, jak to miało miejsce w Czystym Niebie, rzucili 2 auta i parę drzew, podrasowali delikatnie silnik i już :) Skoro będą to mapy wykonane zupełnie od nowa, to myślę że można to porównać do Prypeci z Cienia i Prypeci z Zewu. Całkiem inne mapy, i tak samo będzie w dwójce. Kordon, owszem, przedsionek Zony, ale nikt nie mówił że będzie wyglądał jak ten z pierwszej części :)
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez satan696 w 04 Sty 2011, 16:45

A ja bym chcial by teren wygdlalal lepiej , bardziej odwzorowane miejsca itd ale dorzucono nowe miejsca + nowe mozliwosci np bardziej rozbudowac freeplay , grunt by poczuc sie jak w zonie ^^
Awatar użytkownika
satan696
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2010, 23:25
Ostatnio był: 23 Cze 2013, 17:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Zari w 04 Sty 2011, 17:39

Cóż ja bym najbardziej chciał ujrzeć otwarty świat (Zona). Bez żadnych przejść, coś a la ArmA2 xD Daję taką fokę przypuszczalnego zasięgu terenu:
Image

Czyż to nie byłoby zajewyje****e?
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości