S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez jaras76 w 09 Wrz 2010, 23:44

Kolejna sprawa to o czym będzie fabuła, jaki czas będzie pokazywła i kim będzie główny bohater. Można by jeszcze zastanowić się nad frakcjami, jakie będą i ile ich będzie.
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez kuadziw w 09 Wrz 2010, 23:57

Dziarsky napisał(a):Tylko nie to.
Niektóre lokacje z pierwowzoru jeszcze raz zniosę ale nie ich rozkład terytorialny.

Dokładnie. Gdyby Zona była odwzorowana na podstawie map satelitarnych... to by było coś.
Image
Awatar użytkownika
kuadziw
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 14 Lut 2010, 16:35
Ostatnio był: 13 Kwi 2024, 16:21
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez thebesciak125 w 10 Wrz 2010, 00:12

o odwzorowaniu jak z satelity możemy pomarzyć ;)

chyba że w Stalkerze 3 :D

Generalnie raczej nie traktował bym tego info 100 % serio,bo jak by nam mieli dać stare poziomy z Alph i zrobić konkurencje dla LA i tak miałby wyglądać STALKER 2,to byłby niezły cyrk ;)
Awatar użytkownika
thebesciak125
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 31 Paź 2009, 11:44
Ostatnio był: 26 Sie 2024, 21:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez impulse_101 w 10 Wrz 2010, 00:38

Co tak się uparliście na te satelitarne odwzorowanie :P Myślicie ze realna zona jest taka super ciekawa? Pomijając Prypiat to większość terenu trzeba "uatrakcyjniać" bo w grze byście się zanudzili na śmierć. GSC ma dobre podejście, wybiera to co najciekawsze i na podstawie tego generuje mapy. Gdyby tak nie robili to level sprowadzałby się do 3 opon od ciężarówki, starej chałupa i samych drzewa...
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez thebesciak125 w 10 Wrz 2010, 01:06

to fakt,ale np. marze o Oku Moskwy w "skali 1:1" a nie miniaturce jak w Czystym Niebie :)
I oczywiście podziemiami pod antenami,i tajnym laboratorium.
I odwzorowaniu mniej więcej tak jak w realu czyli pare km od Prypeci.
Awatar użytkownika
thebesciak125
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 31 Paź 2009, 11:44
Ostatnio był: 26 Sie 2024, 21:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez kuadziw w 10 Wrz 2010, 01:36

Od początku myślałem że może dojdzie do konkurencji między GSC a dez0wave (Stalker2 vs Lost Alpha). Na razie stawiam na dez0 i LA, chłopaki włożyli serce w swoją pracę i to widać. Ale może być ciekawie - jeśli pojawią się w obu produkcjach te same lokacje. Zresztą może dez0wave znajdą pracę przy tworzeniu Stalkera 2?
Co do realnej Zony - Zona mogłaby być rzeczywista, przy czym pomiędzy poszczególnymi lokacjami przemieszczałoby się pojazdami ze względu na np. zabójczy poziom promieniowania i pomijam, że można by tu zastosować coś w rodzaju load-screenu w postaci np. wnętrza pojazdu (zasłoniętego przed widokiem z zewnątrz). Wiadomo że są obszary "nudne" i ich przejście na piechotę zajęłoby masę czasu - no ale od tego są pojazdy. Ciekawy byłby np. przelot nad Zoną helikopterem jako forma przemieszczenia między lokacjami (bogatymi w detale). A co do detali na obszarze Zony - radiacja może odstraszyć przed zwiedzaniem. Poza tym Zona może być niebezpieczna w ogóle a ciekawa w szczególe.
Liczy się klimat przede wszystkim. Taka DUGA-2 (vel Oko Moskwy czy Rosyjski Dzięcioł) to arcyciekawa lokacja i uważam, że w 100% trafia w klimat rozgrywki (oczywiście z obszernym podziemnym laboratorium). Poza tym nieźle by było gdyby dało się zwiedzać Zonę w multiplayerze - ale to marzenia ściętej głowy.
Image
Awatar użytkownika
kuadziw
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 14 Lut 2010, 16:35
Ostatnio był: 13 Kwi 2024, 16:21
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Warsoonclang w 10 Wrz 2010, 07:25

Mam nadzieję , że gra będzie dłuższa i bardziej realistyczna . Kiedyś już pisałem w pewnym temacie o tym co bym wprowadził bądź zmienił .
W duchu posiadam pewne przeczucie , że będzie to gra o tak silnej akcji jak COD 4:MW 2 i wprowadzą obszerniejsze mapy niekoniecznie jak w "Zewie" ( na planie koła ) lecz jak w "Cieniu" by droga zdawała się być długa ponieważ w "Zewie" praktycznie stało się w miejscu .
Na S.t.a.l.k.e.r. 2 czekam z niecierpliwością ( i oby nie spieprzyli tego jak "Mafii II")
Не перейдут
Awatar użytkownika
Warsoonclang
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 13 Kwi 2010, 20:22
Ostatnio był: 30 Mar 2016, 09:40
Miejscowość: Bunkier Naukowców w Jantarze
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 18

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez thebesciak125 w 10 Wrz 2010, 09:48

Po pierwsze to skompromitowali by sie na maxa jakby dodali wszystkie stare poziomy,dobrze wiedząc,że to samo robi od dłuższego już czasu team dez0,że już nie wspomne o tym że była by to klapa na maxa,bo kto by im kupił takiego stalkera skoro ZA FREE każdy mógłby mieć już chyba wtedy Lost Alpha i niewiadomo czy nie lepiej wykonany od samego GSC :P

Także nawet niech nie próbują czegoś podobnego,bo będzie to MEGA FAIL z ich strony :P
Awatar użytkownika
thebesciak125
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 31 Paź 2009, 11:44
Ostatnio był: 26 Sie 2024, 21:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Dziarsky w 10 Wrz 2010, 14:48

impulse_101 napisał(a):Co tak się uparliście na te satelitarne odwzorowanie :P Myślicie ze realna zona jest taka super ciekawa? Pomijając Prypiat to większość terenu trzeba "uatrakcyjniać" bo w grze byście się zanudzili na śmierć. GSC ma dobre podejście, wybiera to co najciekawsze i na podstawie tego generuje mapy. Gdyby tak nie robili to level sprowadzałby się do 3 opon od ciężarówki, starej chałupa i samych drzewa...

Zobacz moją mapę kilka stron wcześniej, zmieniłem tylko skalę odległości ale rozmieszczenie jest całkiem podobne do oryginału - wygląda to naprawdę sensownie.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 10 Wrz 2010, 19:27

thebesciak125 napisał(a):Po pierwsze to skompromitowali by sie na maxa jakby dodali wszystkie stare poziomy,dobrze wiedząc,że to samo robi od dłuższego już czasu team dez0


Sądzisz, że Stalker2 to będą tylko poziomy?... Pomyśl przez chwilę o tym.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez impulse_101 w 11 Wrz 2010, 13:01

Dziarsky napisał(a):Zobacz moją mapę kilka stron wcześniej, zmieniłem tylko skalę odległości ale rozmieszczenie jest całkiem podobne do oryginału - wygląda to naprawdę sensownie.


Mapka fajna :D trzeba by było zobaczyć w praktyce czy autentycznie by się to sprawdziło

thebesciak125 napisał(a):Po pierwsze to skompromitowali by sie na maxa jakby dodali wszystkie stare poziomy,dobrze wiedząc,że to samo robi od dłuższego już czasu team dez0


Mozliwe ze te stare poziomy na nowym enginie będą dwa razy większe i bardziej odpicowane tak ze wcale nie będzie się czuło ze jest to odgrzewany kotlet :E dla przykładu może mało trafna analogia do stalkera ale za to dobrze obrazująca kwestie odświeżania map.. GTA3 jak i w GTA 4 mamy to same miasto nowy york, tez są trzy wyspy, te same charakterystyczne punkty, budynki. Jest to ta sama mapa a zarazem zupełnie inna. Tak wiec jeśli GSC umiejętnie zaserwuje nam nowego stalker to w zonie poczujemy się jak w domu jednocześnie nie odczuwając znużenia starymi levelami.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez mrauwrau w 15 Wrz 2010, 09:56

Chciałbym żeby użyli tego samego silnika co do tej pory. Bez żadnych modyfikacji po Zewie. Grafika i tak jest już super realistyczna. Czas pojść w głębie. Chcę wszystkie budynki dostępne. Chcę żeby dało się drzwi drewniane rozwalić. Chcę jednej mapy bez ładowania. Chcę aby w każdym budynku było coś wyjątkowego. Niech spędzą dwa lata robiąc szczegółową grę która gracza zmiażdży. Nie chcę dwóch lat robienia gry na konsole i portu na PC gdzie zrobią ładniejszy deszcz i jakieś cienie pod hasłem DX11 a 'międzymordzie' pozostanie nieruszone z konsoli i doszczętnie zepsuje przyjemność z gry. Ot głupi Fallout 3 ile by zyskał jakby system ekwipunku był podobny do stalkera a nie przystosowany do pada i braku nań myszy.
mrauwrau
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 06 Gru 2009, 15:08
Ostatnio był: 15 Wrz 2010, 17:02
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości