Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Tajemniczy w 20 Paź 2010, 16:09

Radziecka mina wyskakująca OZM-3.
Cena:5000RU za sztuke.
Masz np misje obrony bazy,stawiasz im miny na drodze i patrzysz jak lataja twoi wrogowie... :E

Za ten post Tajemniczy otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PRZEMEK ŁOWCA.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Reklamy Google

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Woland w 20 Paź 2010, 16:57

Miotacz ognia

Cena:?

Cena butli:?

Miotacz ognia oraz butle były by bardzo ciężkie a butle błyskawicznie by się kończyły.
Broń niezbyt popularna ale nie budząca żadnego zdziwienia.Używana przez frakcje wolność powinność i monolit w większych starciach.Używaliby go także zwykli stalkerzy lecz z reguły tylko w grupach.Idealny do oczyszczania legowisk mutantów.


Dodatkowe uwagi (do rozważenia):widowiskowe fajerwerki na plecach stalkera po trafieniu w taką butle.

Granat dymny-do osłony przed przeciwnikiem.Nie widziałby po prostu.
cena: 100 rubli

Pistolet sygnałowy-w zonie pod względem posiadaczy na równi z jakąkolwiek bronią czy PDA-razem z flarami stanowi podstawowy ekwipunek stalkera.
Używany w ostateczności przez rannych czy zaatakowanych stalkerów (używaliby by go nawet npc a nie tylko gracz).Oczywiście było by to jakoś ograniczone a nie że niebo wygląda niczym niebo w noc sylwestrową.

pistolet:
200 rubli
zestaw 5 flar-50 rubli

(do rozważenia)
Broń śrutowa:
karabin i pistolet.
Używany przez stalkerów którzy nie mają innego wyboru ze względów finansowych.
Niewielkie obrażenia lecz wielu stalkerów darzy uwielbieniem tą broń-w końcu nieraz wyciągnęła ich z niebezpieczeństwa przed mutantami.
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Ostatnio był: 28 Mar 2019, 00:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Tajemniczy w 20 Paź 2010, 19:02

A może by tak czołg!!!

Dajmy np.poczciwy T-34,strzeżony przez najlepszych żołnierzy monolitu w jednym z hangarów.Dobry sprzęt do ataku na baze wrogów i do poruszania po zonie.
Pełen bak paliwa oraz amunicja do armaty czołgowej i km-u 20000Ru.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez k4r00 w 20 Paź 2010, 19:04

Czołg to dobry pomysł. Na przykład T 72 w kordonie na posterunku lub w magazynach. A cena? 2000000 RU :P
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Tajemniczy w 28 Paź 2010, 20:09

Fajnie by też było gdyby można by było zrekrutowac 4 stalkerów do czołgu.Można by film nakręcic''Czterej stalkerzy i nibypies'' :P

-------------------

Rewolwer Nagat
Cena 2000RU
Do kupienia:Posiadaja niektórzy bandyci
Charakterystyka:broń z bardzo duża siła obalającą dobra na mutanty

Uwagi moderatora:

Double post - ati
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Keldorn WistBlade w 29 Paź 2010, 01:08

Na wstępie napisze że nie jestem znawcą militariów więc moje opisy mogą się trochę różnić od tym rzeczywistych, skoro uważasz że wiesz więcej niż jak do dopisz z głową lub popraw projekt :]
Hmm a ja bym chciał coś takiego jako dodatek do broni oraz uchwyt do karabinów oczywiście uchwyt niwelował by podwieszany granatnik ale coś za coś, zwiększał by celność broni szturmowej. Ponadto celowniki noktowizyjne zamiast tych montowanych w hełmach można by dodać możliwość montowania takich na karabinach snajperskich.

Wszystkie te cuda do kupienia u Barmana i Sida oraz dostępne w Magazynach wojskowych i czasami jako dodatek do trupów typków z OMON`u :] Chciałbym aby wojsko było w końcu jak wojsko a nie jak banda przedszkolaków, ganiają po Zonie w berylach i z obokanami i nic więcej :/ dajmy im trochę technologii aby łatwiej im było łapać "bandytów" co za tym idzie bardziej będą nam przeszkadzać :P


Korzeń - Artefakt spotykany niezwykle rzadko. Występuje w Lasach i czasami na Bagnach, nie posiada ujemnych cech, potrafi "wysysać" z organizmu toksyny i w małym stopniu radiację. Istnieją trzy odmiany tego artefaktu, każda o nieznacznie zwiększonym tempie "wysysania" jednak naukowcom jak i stalkerom nie udało się jak dotąd odnaleźć 3 typu. Chodzą pogłoski że niejaki Psychol podczas wędrówki po Zonie odnalazł jeden egzemplarz ale wkrótce potem słuch po nim zaginał. (i tu mamy q na znalezienie ów pana i cała masę fantazji na wymyślenie tej przygody :])

Fantasmagoria (ew. Alucinatio z łacińskiego - halucynacja) - Przedziwny artefakt mogący wywoływać u wrogów stan zbliżony do halucynacji i urojeń mogący doprowadzić w dłuższym kontakcie nawet do postradania zmysłów i w skrajnych sytuacjach śmierci. Do noszenia tego artefaktu niezbędny jest bloker PSI i specjalny kontener na wypadek kontaktu z przyjaźnie nastawionymi osobami (NPC) Niedoświadczeni stalkerzy często ginęli przez ten artefakt dlatego ma tak złą opinię ale w odpowiednich rękach może zdziałać wiele. Nie działa na mutanty. Ponadto dość silnie promieniuję więc wskazane jest noszenie innych artefaktów usuwających radiację z organizmu. Opis działania: w celu poddaniu działaniem Fantasmagorii osoba musi być dłuższy czas w kontakcie (w pobliżu) z artefaktem ponieważ nie działa on natychmiastowo.

Wnyki - Przydatne do polowania na mutanty średnich rozmiarów, nie efektywne w przypadku ludzi i humanoidów. Stosowane przez mniej doświadczonych stalkerów dopiero co rozpoczynających "karierę" w Zonie. Przez doświadczonych uznawane za zbędne i mało efektywne. Nieuważny stalker może wpaść we wnyki raniąc sobie nogę co w przypadku uciekania przed hordą mutantów może poważenie zagrozić życiu :]

Szrapnel - Mina podkładana maksymalnie do 30 cm pod ziemię. Charakteryzuje się 20 m promieniem rażenia i wystrzeliwanym rdzeniem na wysokość 1m w górę (ponad powierzchnię ziemi). Srodek miotający wypełniony kawałkami metalu lub śrutem. Wysoce niebezpieczny i zabójczy, stosują go tylko eksperci ponieważ niepoprawne obchodzenie się z tym urządzeniem może spowodować śmierć lub poważne uszkodzenia ciało. Mina posiada kilka technicznych rozwiązań - posiada czujnik zbliżeniowy do około 5 m, zdolność zdalnego odpalania i komunikacji z innymi ładunkami w okolicy. Promień "kontaktu" z innym ładunkiem to około 25 m, wprawiony Stalker może za ich pomocą wysłać cały patrol lub stado mutantów w zaświaty. Produkt ze względu na mała ich ilość w Zonie posiada dużą cenę. Stosowany przeważnie przez wojsko w okolicach posterunków i baz. Do nabycia tylko u Barmana.






jak coś wykminie to podam później :]
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Pilot w 29 Paź 2010, 14:54

bomba z farbą ,Ciężkie karabiny maszynowe: M240, GSzG (to jest radziecka wersja M134 minigun) Snajperki: RT-20, pistolety maszynowe: MP-5K wersja skrócona, UZI, Inagram M10, PPS-42 PPS-42 FN P90, karabiny maszynowe: FAMAS
M16, Galil AR, samoróbki: BORZ śrutówki: USAS, H&K CAWS, strzelby: Jackhammer, Mossberg M590, pistolety:TT (Tulskij Tokariew, broń nazywana potocznie Tetetką), Glock 17. Kombinezony: zmodyfikowana ameba wszyto pod nią
kamizelkę kuloodporną, system ochrony przed anomaliami 2 pojemniki na artefakty, kevlar, i inne. Artefakty:
filtr. artefakt ten powstał z jednego z filtrów i nabył właściwości lecznicze: +4 ochrona przed truciznami +1regeneracja zdrowia -3 promieniowanie
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Woland w 29 Paź 2010, 19:02

ARTEFAKTY:
Nazwa-wymyślcie coś, ja nie mam pomysłu.
Wygląd-bo ja wiem?
-ogólnie o nim:
Dawał by tylko oparzenia chemiczne (NIE LECZYŁ-POWODOWAŁ!)
Bardzo silne.

Zastosowanie:Misja od naukowców.Należałoby go znaleźć a następnie w specjalnym pojemniku który dadzą nam naukowcy specjalnie dla tej misji.Nagroda całkiem całkiem


PRZYWOŁYWACZ

Bardzo rzadki.Mutanty które go wyczują natychmiast podążają w jego stronę.Szczególnie przyciąga pijawki.
Bardzo lubiany przez stalkerów ze względu na ułatwianie polować.

WIZJONER

Powoduje różne wizje i halucynacje.Przez niektórych stosowany jak narkotyk.
Lecz nie służy tylko do halucynacji.
Często stalkerzy przez niego widzieli:
-Wydarzenia które teraz się dzieją/wydarzyły się ale nie mają o nich żadnego pojęcia
-Przyszłe wydarzenia
Jeśli stalkerowi nic się nie pojawi-przepowiada to śmierć tego stalkera w najbliższym czasie.
UWAGA:NIE WYWOŁUJE A TYLKO PRZEPOWIADA WYDARZENIA!
Niektórzy stalkerzy dorabiają tymi przepowiedniami na innych.
Są tacy którzy sądzą że wszystkie wizje są prawdziwe-trzeba tylko je umieć zinterpretować a nie brać dosłownie.

Co sądzicie o tym?
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Ostatnio był: 28 Mar 2019, 00:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez exid w 30 Paź 2010, 23:22

ewidentnie brakuje rzeczy dla zwiększenia gęstości klimatu, drobnych smaczków.

fajnie np. było włamywać się na teren elektrowni albo jakiegoś labu rozcinając nożycami do metalu siatkę ogrodzeniową (choćby w jednym, oskryptowanym miejscu, ale wybranym logicznie (np. jedyne osłonięte, zaciemnione miejsce)). chodzi o fakt tachania bardziej zróżnicowanego sprzętu, nie tylko broń, ammo i racje. palenie papierosów dla uspokojenia (jak w metal gearu), ale z drugiej strony powodowałoby to nałog. Niby utrudnienie, ale jednak dzięki temu postać zaczyna mieć ciekawe cechy osobowości, problemy jak normalni ludzie a nie sprowadzone do worka z mięsem na posyłki. fajki idealnie pasują do ludzi o ciężkim charakterze, a niewątpliwie takich przyciąga zona.

dziwne że jakoś nóż się nie zużywa, fajnie jeśli podlegałby wymianie jak i wogole wadze, tak samo lornetka, z której skorzystałem tylko raz a mimo postać ma ją ze sobą.

Za ten post exid otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Woland.
Awatar użytkownika
exid
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 00:39
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -5

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Woland w 31 Paź 2010, 00:23

A ja mam ciekawy pomysł zainspirowany powyższym postem (zaraz postawię kozaka!)
Otóż-stalkerzy przechodzą ciężkie chwile.
Co wy na to by wprowadzić nowy wskaźnik-strach?

Oczywiście ustawić to jakoś sensownie a nie co spotkany mutant to skok strachu że niemal ma zawał.
Ale za to w niektórych sytuacjach mógłby być taki wskaźnik.

Jak się go pozbyć?
I tu pojawia się nowy przedmiot.
Leki uspokajające.Usuwałyby w 100%

Właściwości takie miała by także z lekka wódka ale (powiedzmy że jak z promieniowaniem-10%) nie usuwałby w pełni.

Co jak będzie zbyt duży strach u stalkera?
-Pogarsza się celność
-i jeszcze coś tam coś tam :E nie mam teraz pomysłu.


Kolejny pomysł jednak ściągnięty z Red Orchestry-czemu nie można uderzyć karabinem przeciwnika?


I kolejny teraz spoza RO związany z broniami-wprowadzić kilka odmian noży i zwiększyć jego użycie poza skrzynki.
Na przykład rzuca się na ciebie stalker z nożem,powala ciebie.Szarpiecie się,i albo obaj na noże,albo jeden nóż i próbujecie sobie go wbić.W grze można by było bez większych problemów uniknąć tego.Ale łatwo by mogło do tego dojść.Po co różne odmiany noża?Różna siła obrażeń, różne długości/kształty (innaczej z lekka wygląd przepychanki)


I nowe lornetki:
Kilka odmian różniących się wyglądem widzianego obrazu.W tym mogłaby być jedna z na przykład noktowizorem.

Pasuje ten post i pod nowe pomysły do gry i pod nowy sprzęt do gry-postanowiłem go dać tu.
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Ostatnio był: 28 Mar 2019, 00:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez exid w 31 Paź 2010, 02:09

poziom strachu hmmm stalker nie jest zbytnio horrorem, fakt, ma ciężką atmosferę i momenty kiedy ostrożnie plądrujesz nieoświetlone zakamarki, ale definitywnie ta gra nie jest horrorem. no a powinna co by fear-meter miał jakiś sens. już raczej bym to złagodził do poziomu stresu, wiesz, ostry ostrzał, mroczne lokacje powodowałyby efekt drżenia rąk itd. wiem że wychodzi na to samo ale współczynnik strachu naprawde do tego nie pasuje heh.

różne rodzaje noży? sądzę że ten element nie musi być zróżnicowany, niech tylko będzie ważył, zużywał się i mial więcej interakcji, jak np. stealthkillowe fatality (złapanie od tyłu i poderżnięcie gardła).

ale najbardziej marzy mi się safehouse z takim mikro-środowiskiem, interaktywnym, gdzie można zamówić u barmana wodke, pograć w karty itd
Awatar użytkownika
exid
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 00:39
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -5

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Woland w 31 Paź 2010, 12:24

No tak.

Ale załóżmy idzie stalker a nagle na niego wyskakuje pijawka.
Lub snork

To mógłby się przecież przestraszyć.

A różne rodzaje noży moim zdaniem przydałyby się jednak na przykład do walki którą opisałem.
Jeden dłuższy,drugi krótszy itp.
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Ostatnio był: 28 Mar 2019, 00:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości