To ja zapodam parę pomysłów, później może kolejne się zrobi. Największe bydle to chimera i nibyolbrzym. No właśnie największe bo najtrudniejsze do zabicia a nie że 10 metrów w górę. Czyli najbardziej brakuję mutanta dużego. Więc zaczynamy: [obrażenia podaję takie jak by były na poziomie mistrz]
-Pająk
Wygląd:czarny, wielki na 3 metry a jak wyprostuje ostre odnóża z ostrymi włoskami będzie wysoki na 5m. Cały owłosiony. 4 małe oczy 2 duże. Posiada duże kły jadowe.
Atak:Atak odnóżem-w kombinezonie stalkera [lekkich] zabiera 80% coś hp i wywołuje żółty krwotok, w berylu [albo CS][średnich] zabiera 50%coś hp i żółty krwotok, w egzo lub berylu [ciężkich] zabiera 30%coś hp i zielony krwotok. Atak trucizną-jeżeli zobaczysz że podnosi przednią część ciała i będziesz dokładnie widzieć jego kły, to oznacza że będzie atakować właśnie nimi. Jeżeli cię trafi, niezależnie od kombinezonu stracisz 50% hp i będziesz mieć stały zielony krwotok. Jeżeli nie uleczysz tego u medyka lub 2 apteczkami naukowców nazajutrz o tej godzinie o której cię ukąsił zginiesz.
Obrona:Zaatakowany potrafi urodzić w 10 sekund około 15 małych pajączków które mają ataki podobne do skoczków, wielkość też a skok mają tak duży jak ślepe psy. Skulenie się-wtedy zdajesz mu tylko 10% obrażeń. Dostaje tylko 40% obrażeń od wybuchów.
Słabości:Strzelając w brzuch zadajesz mu 150% obrażeń a w du... odwłok 200% obrażeń
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kiedy rodzi małe pająki zadajesz mu 150% obrażeń.
Występowanie:pojawia się dopiero kiedy przybędziesz do janowa.
40%-dźwigi portowe
70%-nad kompleksem wentylacyjnym [podczas misji dla naukowców z polem psionicznym znika]
50%-przy sosnodębie
80%-na wszelakich bagnach
60%-kamieniołomy
50%-losowe szwędanie się po zonie
Życia ma tyle co 2 chimery.
Zadania:
1.2 misja wujka jara-Idziemy nad kompleks wentylacyjny około 17:30 z wujkiem-zabijamy-dostajemy 6000 rubli oraz 60 naboi do snajperek dragunov.
2.Misja dla wolności/powinności [zależy dla kogo się pracuje] Idzie się do kamieniołomów-zabijamy-nagroda powinności karabin grom i 120 ppanc naboi do niego, nagroda wolności sgi5k i 120 ppanc naboi nato oraz celownik susat x4
3.Po zabiciu chimery dla trapera pojawia się u niego kolejne zadanie ''Zabij Pająka''-krążymy przy anomalii szuwary i jak znajdziemy go, zabijamy, ten osobnik ma życie 3 chimer- nagroda 20000 rubli 50 naboi kulowych i specjalna strzelba myśliwska z celnością snajperki nazwa ''Dubeltówa''
Achievementy:Po zrobieniu tych 3 misji dostajemy achievementa ''Exterminator''. Powoduje on że za każdego zabitego mutanta na nasze konto Traper przelewa od razu 100 rubli niezależnie od zabitego mutanta.
To tyle
![:E :E](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
kiedyś napiszę więcej, na razie lekturę trza napisać.