Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez pan kozaq w 16 Cze 2012, 18:51

Drodzy stalkerzy!
Apeluję do Was, abyście tworzyli nowe tryby gry S.T.A.L.K.E.R.


A więc mój nowy tryb gry:
"Przeprawa"
Graczy dzieli się na kontrolera i stalkerów. Mapa np. Wysypisko, dzieli się na sektory. Na początku byłaby szeroka, a czym dalej zwężałaby się. Stalkerzy muszą zabić kontrolera. Na początku mają ok. 500 RU, detektor "Echo", PMm, 50 naboi 9x18 i skórzaną kurtkę. Kontroler dysponuje punktami mutacji i może przyzywać za nie mutanty (które kosztują coraz więcej punktów ze wzrostem trudności np. pijawka będzie kosztować np. 300 PU mutacji,a rodent 10RU) lub tworzyć anomalie(Które wraz ze wzrostem obszaru będą kosztować więcej). Stalkerzy mogą znajdywać artefakty i albo je sprzedawać albo zakładać.Za dodatkową kasę mogą kupić stroje, apteczki, broń i.t.d. Gdyby do graczy dołączyli gracze i mogą grać jako mutanty i pomagać kontrolerowi.
Kontroler będzie miał widok z lotu ptaka, a mutanty i stalkerzy z pierwszej osoby (dla niewiedzących z oczu).


Piszcie, twóżcie i wymyślajcie.
Image
Image
Image

Za ten post pan kozaq otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szpagin, dienonych, Leo0502, PainChiller.
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Paź 2024, 18:43
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Szweminek999 w 16 Cze 2012, 19:23

Można by zrobić team powiedzmy 10 stalkerów, a po drugiej stronie coraz większe fale nibyolbrzymów. Może to proste, ale taka bezsensowna nawalanka jest całkiem przyjemna. :D
S.T.A.L.K.E.R.

Za ten post Szweminek999 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Alchemik.
Awatar użytkownika
Szweminek999
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 09 Kwi 2012, 21:57
Ostatnio był: 01 Sie 2014, 13:12
Miejscowość: Baza Powinności
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 8

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Szpagin w 16 Cze 2012, 20:01

"Eskorta"

Gracze dzielą się na dwie drużyny: stalkerów i bandytów. Celem stalkerów jest przeniesienie dokumentów z jednego punktu mapy na drugi (poziomy są dość rozległe, więc można iść różnymi ścieżkami), bandytów - przejęcie ich, połączone z ucieczką lub wybiciem drużyny przeciwnej. Drużyna stalkerów ma przewagę w sprzęcie i liczebności, więc otwarty szturm odpada - trzeba atakować z zaskoczenia. Bandyci mają jednak tę przewagę, że po zgonie mogą się respawnować - gdy zginie stalker, gra dla niego jest skończona. Dodatkowo kryminaliści mają uaktualnianą co jakiś czas pozycję stalkerów, szybciej się poruszają oraz mogą zmienić wyposażenie podczas respawnu (nie jest natychmiastowy) - stalkerzy musza przetrwać na tym, co wybrali na początku gry (wiele tego nie ma), znajdą przy trupach lub w schowkach. Grę urozmaicają kierowane przez A-Life mutanty - zaatakują członków obydwu drużyn, jeżeli znajdą się na ich terytorium, zombi, anomalie (losowe rozmieszczenie w polach i na drogach), promieniowanie i inne zagrożenia Zony.
Image

Za ten post Szpagin otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Afrose.
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Tajemniczy w 16 Cze 2012, 20:11

"Zakładnik"
W tym trybie są 3 rodzaje postaci- stalkerzy, bandyci i zakładnik. Głównym celem bandytów jest zabicie zakładnika którego samotnicy muszą odbić. Następnie bandyci muszą albo zabić wszystkich stalkerów a na końcu zakładnika który nie może mieć broni albo jednym strzałem lub serią ściągnąć zakładnika. Dodatkowo występują różne losowe przeszkody- anomalie, fale mutantów, zombie- które przeszkadzają obydwu team-om.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Pilot w 17 Cze 2012, 17:05

Może jeszcze wszystkie tryby z CS'a czyli: Plantowanie paki, ratowanie zakładników, eskorta VIP'a i do tego rozbudowany o tryb: Plantowanie paki na ślepym psie.

A tak serio mało kto gra Multi ale jeżeli ma to być post na temat to taki Tower defense. Bronimy np: W wysypisku wejścia do baru przed i tu zależnie od chęci przed stalkerami bądź mutantami które przychodzą falami a w przerwach między nimi mamy czas na naprawę broni, zakup nowej, zakup :wódka:, :+: i takie tam od wędrownego handlarza i technika.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Tajemniczy w 17 Cze 2012, 18:09

:arrowu: Pilot
Nie no ale z drugiej strony to racja, temat trochę bez sensu. W MP w Stalkera gra mało osób więc nie wiem po co takie tematy. I tak jakby nawet użyto tych trybów to i tak zainteresowanie by było żadne gdyż zaraz zleciałyby się cheatery i dzieci neo i rozgrywkę szlag by trafił bo połowa serwera skacze na 20 metrów albo wali z obrzyna headshoty z pół kilometra z lub przeżywa cały magazynek z shotguna na klatę.
BTW: "Zakładnik" to właśnie coś a'la ratowanie vipa.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Szweminek999 w 17 Cze 2012, 18:46

"Wyścig".
Gracze zaczynają powiedzmy w Kordonie, i, walcząc z wrogimi frakcjami i mutantami zaliczają po kolei punkty kontrolne w każdej lokacji. Mutantów spawnuje się 3x więcej, za zaliczenie punktu kontrolnego dostajemy 10 000 rubli. W każdej lokacji jest handlarz bronią oraz artefaktami. Artefakty dodające pkt wytrzymałości kosztują najwięcej. Co wy na to :?:
S.T.A.L.K.E.R.
Awatar użytkownika
Szweminek999
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 09 Kwi 2012, 21:57
Ostatnio był: 01 Sie 2014, 13:12
Miejscowość: Baza Powinności
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 8

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez STALKER58 w 17 Cze 2012, 19:10

"Łowcy Nagród"

W tym trybie zabawy jest po 20 graczy do każdej z frakcji*.
Rozgrywka polegała by na tym aby jedna frakcja miała zabrać fanty z bazy innej frakcji. (Załóżmy takie oblężenie!)

Jedna frakcja, załóżmy "Bandyci" atakują bazę frakcji "Stalkerów" w potrzebie podbiciu bazy i zabraniu wszystkich fantów!

Gdy jakiegoś gracza zastrzeli inny gracz, automatycznie się nie odradza i czeka do końca rozgrywki. (Coś w podobie do CS'a.(Zabity gracz może załóżmy poobserwować rozgrywkę innych graczy)).

Wygrywa frakcja która oblęży(/odperze atak na bazę frakcji) bazę wroga i zabierze wszystkie fanty! :)

*FRAKCJE:

Stalkerzy
Bandyci
Najemnicy
Wolność
Renegaci
Powinność

Mam nadzieję że fajne :P

Jeśli jesteś prawdziwym Stalkerem ceniącym sobie wypitkę w towarzystwie podobnych myślących ludzi...dołącz do...WOLNOŚCI!

STALKER58
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 12 Cze 2012, 12:48
Ostatnio był: 15 Mar 2013, 14:59
Miejscowość: Konstantynów Łódzki
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 10

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez SkullDagger w 17 Cze 2012, 19:35

Pijawka vs reszta

Są dwie druzyny: pijawki i stalkerzy.

Oczywiscie musi byc proporcjonalnie np. jedna pijawka na 3. stalkerów
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 12:01
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Szweminek999 w 17 Cze 2012, 20:46

A może zrobić by deathmatcha mutant VS mutant? Starcie kontrolera z pijawką mogłoby być interesujące.
S.T.A.L.K.E.R.

Za ten post Szweminek999 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
Szweminek999
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 09 Kwi 2012, 21:57
Ostatnio był: 01 Sie 2014, 13:12
Miejscowość: Baza Powinności
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 8

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez Merhius w 17 Cze 2012, 23:07

"Laboratorium X"
Tryb gry odbywający się w podziemiach wielkiego kompleksu laboratoryjnego. Otoczenie, jak to w stalkerze- straszne, pełne niepokojących dzwięków i w większości pozbawione światła. Drużyny dzielą się na mutanty i stalkerów. Stalkerzy na początku wybierają sprzęt (każdy ma ustaloną ilość rubli za które kupuje co mu się podoba) i mają za zadanie przeszukać laboratorium w celu odnalezienia kompletu kluczy elektronicznych, potrzebnych do otwarcia pancernych drzwi w centrum kompleksu. W środku muszą wyłączyć emiter psioniczny. Całe zadanie odbywa się na czas, więc jeśli np. nie zdąrzą znaleźć kluczy, to pole psioniczne ich zabije. Drużyna mutantów ma oczywiście za zadanie przeszkodzić stalkerom w ich misji i spowodować jak najwięcej zawałów serca u graczy z przeciwnej drużyny :) W przeciwieństwie do stalkerów, mutanty się spawnują i widzą w ciemności (taki czerwonawy noktowizor) oraz posiadają różne, typowe dla siebie zdolności oraz jedną wspólną, potrafią wrzeszczeć (chodzi mi o np. słynny niesiony echem krzyk pijawki albo warczenie snorka) co jest bardzo przydatne przy stresowaniu graczy.

Spis mutantów:
Pijawka
Burer
Kontroler
Snork
Nibyolbrzym
Połamaniec
Zombie (te z modów, bez broni palnej)

Mam nadzieję że się podoba :E

Za ten post Merhius otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sivert, Gandohar.
Awatar użytkownika
Merhius
Stalker

Posty: 133
Dołączenie: 24 Maj 2012, 21:37
Ostatnio był: 27 Paź 2016, 02:55
Miejscowość: Gruzowisko koło reaktora
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 94

Re: Jak utrudnić życie stalkerom, czyli nowe tryby gry.

Postprzez pan kozaq w 18 Cze 2012, 13:10

Łooo... ale się rozrosło. Chciałbym dodać iż pomysły "Eskorta" to takie drobne ściągawki (sorki Szpagin). Proponuje (jak niektórzy) wykazać się kreatywnością i tworzyć nie tylko schematycznie, ale np. opisywać system. Za pomysły dziękuję.


Kolejny tryb gry: Polowanie.
Gracze dzielą się na 4 drużyny po 4 osoby. Mają gotowy ekwipunek (mogą wybrać między Karabinem Myśliwskim a SVD, z tym że gracze muszą wybrać najlepszego snajpera który będzie miał SVD). Ogólnie to chodzi o to że po mapie krążą mutanty a za ustrzelenie jakiegoś punkty lecą na konto drużyny. Punktacja:
nibypies-10 punkt.
mięsacz-10 punkt.
dzik-20 punkt.
kontroler-50 punkt.
brurer-80 punkt.
pijawka-100 punkt.
UWAGA: czasami może zrespawnować się chimera. W takim wypadku jest ona oceniana na 500 punktów.
Ostatnio edytowany przez pan kozaq, 22 Sie 2012, 17:41, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Paź 2024, 18:43
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Następna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości