Mody (modyfikacje) gry komputerowej mogą być wykonywane przez osobę, która legalnie nabyła licencjonowaną kopię gry i wyłącznie do użytku na komputerze osoby wykonującej modyfikacje oraz osób, którym ta modyfikacja została udostępniona na zasadzie non-profit (n.p. za darmo w Internecie)
Oznacza to, że osoba tworząca mod do gry komputerowej może używać jej jedynie niekomercyjnie.
Autor moda zachowuje wszelkie prawa autorskie i wyłączne prawa do moda. Jednakże elementy użyte w procesie kreacji moda należą do ich twórców. Z tego powodu mod nie należy w pełni do autora modyfikacji, i nie posiada on pełnej kontroli nad nim (np. do zastosowań komercyjnych)
Nasza firma zezwala na niekomercyjne użycie modów do naszych gier. Jeżeli chcesz używać modów stworzonych dla naszych gier (jak np. seria S.T.A.L.K.E.R.) z inną grą musisz skontaktować się z jej producentem w celu uzyskania zezwolenia.
impulse_101 napisał(a):Czyli osoby które robią moda do innych gier chcąc je upodobnić do stalkera muszą mieć pozwolenie GSC ....super, wiedzieli jak uprzykrzyć życie
No ciekawe jak mam wgrać np Lost Alpha do Half lifa?Jeżeli chcesz używać modów stworzonych dla naszych gier (jak np. seria S.T.A.L.K.E.R.) z inną grą musisz skontaktować się z jej producentem w celu uzyskania zezwolenia.
Cromm Cruac napisał(a):Ja się zastanawiam nad czym innym. Jakie jest podejście GSC do sprawy modyfikowania silnika (dll, exe)? Nie mówie tu o crackach a o np. modyfikacja poprawiających wykorzystanie RAMu czy kart graficznych. Dez0wave zrobiło coś takiego dla Lost Alphy dzięki czemu można załadować znacznie większe mapy.
smoq2 napisał(a):Interesuje mnie jednak jakie jest ich stanowisko na temat takiego CryStalker, gdzie ich materiał leci do innej gry?
Svarog napisał(a):A w przypadku LA - GSC może się bać Chłopaki z Dezowave ustawiają im poprzeczkę bardzo wysoko
Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 4 gości