przez WRJ w 01 Lut 2014, 18:53
BUNKIER
Mapy: mała (na 3-4 graczy), średnia (na 5-7 graczy), duża (na 8-10 graczy). W centrum mapy znajduje się bunkier-laboratorium ( pełni funkcje sklepu i punktu respawnu). Reszta terenu przypomina Kordon ( dużo wzgórz i kszaków; sporo porozrzucanego złomu i kamieni; kilka ruin w których będą się mogli zaczaić snajperzy).
Cel: Głównie obrona bunkru przed mutantami. Przez pierwsze trzy tury trzeba będzie wytempić wszystkie mutanty na mapie. W ostatniej czwartej turze poza zwykłymi mutantami pojawi się boss ( kontroler, nibyolbrzym lub chimera). Gracze będą musieli go powstrzymać przed otwarciem śluzy w laboratoriu, co oznacza klęskę. Zabicie bossa oznacza zwycięstwo.
Respawn: W bunkrze na początku każdej nowej tury.
Klasy:
Szturmowiec - cięrzkozbrojny wojak uzbrojony w karabinek szturmowy, pistolet i granaty odłamkowe.
Łowca mutantów - lekkozbrojny stalker z karabinem snajperskim i pistolet ( może jako broń boczną używać Vipera). Dodatkowo można wyposarzyć go w granaty dymne i noktowizor.
Naukowiec - w skafandrze ABC ze strzelbą i pistoletem. Dodatkowa może kożystać ze wszystkich detektorów anomali ( pozostali będą mogli korzystać tylko z detektora "Echo")
Kwestia sklepiku: Na pocztku gry każdy z graczy ma 500 rubrli na sprzęt. Jeśli chce zdobyć więcej musi zabijać mutanty ( taki żołd za obronę). Niestety w na początku w sklepiku będzie dostępny tylko podstawowy sprzęt. Żeby odblokować więcej sprzętu trzeba wykonywać generowane losowo zadania dodatkowe (np. znajdż artefakt; przynieś pendrivea ze zwłok, odszukaj zaginionego naukowca). Przez cały czas gry sklepik będzie czynny, ale jeśli mutanty podejdą zbyt blisko to naukowcy będą zamykać śluzę.
Sloty na sprzęt: broń główna, pistolet, hełm, kombinezon, detektor anomali i 10 slotów na przedmioty jednorazowe (granaty, bandarze-pozwalają się leczyć, apteczki-przywracają konającego towarzysza do gry bez konieczności respawnu, antyrad i napój energetyczny). Każdy gracz posiada na starcie latarkę i nóż.
Proponowane nagrody za mutanty: rodent-nie atakują i nie trzeba ich likwidować; mięsacz/ślepy pies - 10RU; dzik - 25RU; Nibypies - 50RU; zombi - 50RU+losowy medykament lub amunicja, Snork - 100RU, Pijawka - 150RU
-
Za ten post WRJ otrzymał następujące punkty reputacji:
- STALKIER998.