OK... jest tego nieco więcej, odnośnie zakończenia...
Na niektórych stacjach są żebracy - trzeba w każdej takiej grupie jednemu z nich dać jałmużnę. Jest i dziadek proszący o datek na lekarstwo dla syna. Jest inny dziadek opowiadający historyjkę małemu chłopcu.
Jest prostytutka, z którą właśnie nie wiem, co zrobić. Ten, kto próbował, wie, że pójście z nią kończy się nieprzyjemnie... Trzeba by to obadać - problem w tym, że to jest prawie na początku gry
Na powierzchni (Dead City) można znaleźć skrytkę z taśmą, którą należy odsłuchać.
Na samym początku linii frontu, z tyłu, znajdujemy gogle noktowizyjne. Obok nich leży również droga amunicja (kasa). Wzięcie ich lub nie jest zaliczane jako wybór - ale nie wiadomo, który jest dobry, a który zły...
Również na linii frontu, można podsłuchać rozmowę trzech czerwonych, co również zaliczane jest do puli.
Dalej, za wózkiem z rkmem, można spróbować uwolnić jeńców i porozmawiać z jednym z nich...
Kolejnym problemem jest to, że wcześniej, na poprzedniej stacji, można było za jedyne bodajże 100 naboi kupić "sneaking suit". Okazuje się, że warto, ponieważ przejście
całej linii frontu bez zabijania kogokolwiek - też jest zaliczane do puli.
Itd. itd...........
Po zginięciu Pawła przeszukać wagon i podobne historie.
Czy to wszystko trzeba spełnić? Mam nadzieję, że tylko jakąś ich ilość, bo zrobienie tego wszystkiego (w wyliczaniu nie doszedłem do połowy przecież jeszcze) graniczy z niemożliwością...
Powodzenia
PS.
Trollom wyśmiewającym "moralne wybory" dziękujemy za uwagę
PS2:
Czego mi zabrakło w grze, w stosunku do książki?
- Metro 2
- ludożerców
- schizowatego błota
- zapatrzenia się w gwiazdę! W książce element bardzo uwydatniony, tutaj tego nie było w ogóle...