W ramach kursu nabędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne do zaprojektowania i budowy map dla gry FPS w środowisku Chrome Engine.
Zaczynając od podstaw i niezbędnej teorii wspólnie stworzymy mapę w narzędziu, które otrzymasz w ramach tego kursu. W kolejnych lekcjach poznasz wszystkie etapy tworzenia levelu rozpoczynając od modelowania terenu, poprzez budowanie grywalności, aż po "ozdabianie" wykonanej pracy elementami takimi jak FXy, czy muzyka. Wszystko podane w sposób maksymalnie czytelny i (mamy nadzieję) zrozumiały.
Kurs Level Design został stworzony w sposób, który naśladuje metodykę pracy Level Designerów pracujących w firmie Techland. Dzięki temu masz również możliwość zajrzenia na nasze podwórko bez odrywania się od własnego monitora. Poza niezbędną wiedzą staraliśmy się również przekazać jak najwięcej rad i wskazówek wypracowanych na przestrzeni lat pracy całego zespołu LD.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 46 gości