przez DeadMan w 22 Paź 2013, 20:04
Witam,
Problem pojawił się jakieś 2-3 dni temu.
Przy próbie logowania się na ORIGIN zobaczyłem komunikat, że: "Logowanie online w tej chwili jest niemożliwe".
Pomyślałem, że są jakieś prace konserwacyjne. Jednak po skonsultowaniu tego ze znajomymi okazało się że tylko ja mam problem. Postanowiłem przeinstalować ORIGIN, teraz mam komunikat, że: "do pierwszego logowania jest potrzebne połączenie z siecią". Dodam, że wszystko inne działa: strony, steam itp. Zainstalowałem ORIGIN na laptopie to samo, nie loguje. Wyłączyłem antywira, zaporę. Podpiąłem kompa pod kabel bezpośrednio bez routera. NIC, dalej logowanie niemożliwe. Zalogowałem się natomiast na swoje konto u kolegi bez żadnych problemów. Napisałem do dostawcy netu, może u nich coś jest nie tak, nie mogę się doszukać jakiegoś konkretnego maila do EA. Już nie mam pomysłu co może być.
Macie jakieś pomysły?
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM Corsair VENGEANCE RGB, DDR4, 32 GB, 3600MHz
SSD Samsung 990 Pro Heatsink 1TB, Sabrent Rocket Q 1TB
SYS Windows 11 Pro 64-bit