[STALKER Icon Editor]

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[STALKER Icon Editor]

Postprzez lukass w 15 Kwi 2010, 10:27

STALKER Icon Editor

OPIS
Program do modyfikacji *dds'ów z ikonami.
Język: rosyjski (nie przeszkadza w obsłudze, wystarczy znajomość kilku słów do sprawnej modyfikacji ikon)
Kompatybilność: wszystkie części STALKERa.
Kod: Zaznacz wszystko
STALKER Icon Editor (SIE)

Wersja 0.6.2
Nowy chip: mozna powiekszyc podczas wkladania fragment sposob arbitralny.

Wybierz sposob skopiowac "Scale". Wdawania sie w trybie wstawiania mozna powiekszyc lub
wymagany rozmiar pomoca paska narzedzi, ktory jest obok.
Chip jest w pospiechu, wiec nie sa pewne braki:
1. Aby poprawic wprowadzone wartosci nalezy nacisnac klawisz Enter.
2. A nie naciskajac klawisz Enter nie cofa kursor poza pola, w przeciwnym razie sobetsya wartosc defoltovoe.
3. Do poprawnego skalowania nalezy nacisnac przycisk z litera U (Update) na tym samym panelu
Sa bezkrytyczne blad. Po uzyciu skali juz w obrazie bufor zostanie wstawiony w zlych
skali. Wiec co nalezy koniecznie skopiowac kawalek od podstaw. Pozniej naprawione.


-------------------------------------------------- -----------------------------------
Wazny Program moze wymagac oddzielnego biblioteki uruchomieniowe instalacji (aka Microsoft Visual C + + Redistributable)
dla wersji 0.5.0 i ponizej: Microsoft Visual C + + 2005 SP1 Redistributable Package (x86)
dla wersji 0.6.0 i 0.6.1: Microsoft Visual C + + 2008 SP1 Redistributable Package (x86)

SIE - narzedzie do przegladania i edycji ikon dla zapasow STALKER Shadow of Chernobyl i Clear Sky.

Wersja 0.6.1 (27.06.2009)
Funkcje:
1. Otwiera pliki DDS tekstury w nastepujacych formatach:
workach DXT1/3/5 i nepakovannye ABGR i ARGB, jak rowniez plikow PNG.
Ograniczenia w zakresie wlasciwosci obslugiwanych tekstur:
a) obslugiwane tylko jednowarstwowe faktury, tj. tekstury z liczby poziomow mipmap rowna jeden. To jest zupelnie naturalne ograniczenia, poniewaz tekstury dla Khudova, jak rowniez wszystkie tekstury do projektowania interfejsu, w tym pliki z ikonami wszystkich rodzajow i elementow okna nie wymagaja dodatkowych mipmap poziomow, jak pokazano w kazdym przypadku, w pelnym rozmiarze, a dodatkowe warstwy tylko pozostaja w pamieci . Co to sa te poziomy, aw kazdym razie potrzebne. Poniewaz jednak rzeczywiscie miejsce pliki ikon z aktywnym poziomu mipmap, mozna otworzyc takiego pliku. Edytowac i zapisywac sie tylko z podstawowego (zero) warstwy. To dwukrotnie (na otwarcie i utrzymanie) ostrzezenie.
b) obslugiwane tylko kolorowy wzor (8 bitow na kanal koloru i przejrzystosci).
Innych nie bedzie mozna otworzyc.
2. Pewien program probuje zaoszczedzic pieniadze mozliwe pakiety tekstury. Aby to zrobic, przy jednoczesnym zachowaniu zapisuje tylko zmiany blokow. Z Zwiekszenie / zmniejszenie stanu struktura pozostaje nienaruszona blokow. Podczas eksportu (w tym w tym samym formacie), wszystkie zapisane w pelni przepakowaniu.
3. "Wie", niektore standardowe ikony plikow i mozliwosc ich otwarcia z katalogu instalacji gry (PM i ERS).
4. Jest przejrzystosc kanal widzenia.
5. Pokaz siatki. Jest wstepnie okreslonych rozmiarach: 1x1, 30h27, 32x32, 50x50, 83h47, 165h108. Mozesz ustawic wlasne kroki. Izolacja jest zwiazane z siatki. A 1x1 sieci nie jest widoczna, ale wybor jest prowadzone przez pikseli pikseli, tj. rzeczywiscie wolny. Widocznosc do sieci i jej wyglad moze byc regulowana.
6. Pozwala na wybranie jednej ikony (a dokladnie, dowolny region kwadratow). Nastepnie mozna go znalezc (w terenie) wspolrzedne. mozesz natychmiast uzyskac generowane tekst jest podstawione wartosci.
7. Izolacji mozna skopiowac i wkleic do innego miejsca w biezacym pliku lub innego. W ten sposob mozna skopiowac ikony z roznych zrodel w pliku lub wymiany swoich miejscach.
8. Roznych operacji na montaz: fragmenty kopii (ikony) w jednym i miedzy rozne pliki, sprzatanie terenu. Dobrze jest polaczyc rozne mody. Rozne dodatkowe trybie wstawiania (mirroring - kolejno w 90, -90, 180 stopni, kopiowania, wykonany metoda przejrzystosc).
9. Undo / Redo, az do ostatniego zapisu.
10. Sa to operacje ekspansji / zmniejszenie tekstury dwukrotnie poziomo lub pionowo.
11. Sa to faktury eksportowe we wszystkich formatach (DDS lub png).
12. Moga liczyc wspolrzedne dodatek do broni. Kalkulator dodatek o nazwie z menu Edycja.
13. Kolor tla, wybor sieci i moga zmieniac sie z dialogu z ustawieniami. Menu Edycja -> Ustawienia.
14. Innych ustawien wygladu i wiele innych. Wszystko jest zapisane w pliku konfiguracyjnym.
15. Nowy eksperymentalny chip: parsowania plikow konfiguracyjnych na poszukiwanie pozycji magazynowych i sieci mapping, odpowiednia ikone z tych pozycji. Kiedy mysz jest zaznaczona, ikony Niektore odcinki sa pod kursorem. Sieci moga byc ukryte.

Ikony zapasow w grze sa przechowywane w
\ Gamedata \ tekstury \ ui \ ui_icon_equipment.dds
Ten plik jest struktura jednowarstwowa, pakowane po DXT5 (w rzeczywistosci
konwencjonalnych plikow rastrowych). Ikony w nim sa dostosowane do kwadratu 50x50.
W LTX plikow w opisie kazdego obiektu (moze pojawic sie w
inwentaryzacji) sa nastepujace linie:
inv_grid_width = 3; szerokosc ikony
inv_grid_height = 1, a wysokosc "w kwadrat"
inv_grid_x = 5, ktora koordynuje ikony,
inv_grid_y = 11; mierzona ponownie na placu "

Aby edytowac ten plik, a program jest przeznaczony.

Wersja 0.3 Beta (23.09.2008)
Co jest w stanie:
1. Otwiera pliki DDS tekstury z liczby poziomow mipmap rowny jeden,
Pakowane po DXT5. Jest to wlasciwie wszystkich plikow w katalogu
\ Gamedata \ tekstury \ ui \, ale ten program jest zaostrzony przez
ui_icon_equipment.dds pliku.
2. Oprocz paska przewijania, aby przeniesc zdjecia mozna uzyc
VAT srodkowy przycisk myszy.
3. Pokaz z siatki 50x50 kroku. Pokazuje wspolrzedne myszy i
odpowiednie wspolrzedne kwadratu.
4. Pozwala na wybranie jednej ikony (a dokladnie, dowolny region
kwadratow). Nastepnie mozna go znalezc (w terenie) wspolrzedne. Moze to
nalezy wypelnic powyzszych danych z plikow pluc.
mozesz natychmiast uzyskac generowane tekst jest podstawione wartosci
zostalo ustalone. Menu Edycja -> Informacje wyboru.
5. Izolacji mozna skopiowac i wkleic w inne miejsce w biezacym
lub inny plik. W ten sposob mozna skopiowac ikony z roznych
zrodel w pliku lub wymiany swoich miejscach.
6. Mozesz okreslic sposob, w gore (przejdz do menu Edit):
   - Wystarczy skopiowac
   - Lustro w poziomie lub w veritikalno
   - Turning 90, -90, 180 stopni
7. Mozna zwiekszyc fakture czynnik dwoch poziomo lub pionowo.
Jest to przypadek, czy wszystko jest przybita i wloz nigdzie indziej.
8. Mozesz zapisac teksture w innym formacie (png lub bmp).
9. Moga liczyc wspolrzedne dodatek do broni.
Kalkulator dodatek o nazwie z menu Edycja.

Zmiany w 0,3 beta:
Zasadnicze zmiany:
1. Dodano pasek przewijania (chociaz jestem tak myshoy latwiej wyciagnac).
2. Teraz obszar wyswietlania obrazow jest scisle ograniczona przestrzen.
3. Dodano mozliwosc manipulacji obrazu podczas kopiowania: mirroring i obroty 90 i 180.
   Nie wierze, ze jest to potrzebuje kogos.
4. Naprawiono kilka bledow, dodano kilka ostrzezen i komunikatow.

Uwagi:
1. Program przeznaczony jest do zadan wysoce specjalistycznych adres
edycyjnych ikon. Nie jest to edytor tekstur w zadnym sos jest
nigdy nie bedzie.
2. Schowek nie. Podczas operacji kopiowania tylko pamietac,
koordynuje przydzial w zrodle obrazu, a dodanie tej dziedzinie
skopiowane na poczatku obecnie wybranego obszaru w
odbiornika obrazu.
3. _lyubogo_ Zamkniecie otwartych plikow resetuje rozpoczete dzialania
kopii.
4. Program jest w testach. Niektore ostrzezenia
w miejscu pracy istnieje, ale uwazaj! Powstrzymac
kopie plikow.


PODGLĄD
ImageImageImage

DOWNLOAD
http://www.megaupload.com/?d=RRWJQ116
http://hotfile.com/dl/43659479/4111670/sie_062.rar.html
http://depositfiles.com/files/d6lfrmwqy
http://rapidshare.com/files/389133144/sie_062.rar.html
Ostatnio edytowany przez lukass, 19 Maj 2010, 14:19, edytowano w sumie 1 raz
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez Rokita w 15 Kwi 2010, 16:02

Fajny programik, tylko szkoda że po rosyjsku :)
Pozdrówko
-----------------
Diabeł Rokita

Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi.
Awatar użytkownika
Rokita
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 27 Lut 2010, 22:57
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 10:58
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez AiMaster w 19 Maj 2010, 13:10

Prosiłbym o reupload, gdyż link do pobrania Icon Editora wygasł. Z góry dziękuję.

EDIT: Dzięki lukass ;)
S.T.A.L.K.E.R.Lost World Requital<3
AiMaster
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Maj 2009, 12:02
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 22:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez Mafioso w 04 Lis 2010, 17:48

Bardzo fajnie ale rosyjski to poważny minus (dla mnie) nie znam żadnej literki ani słowa ani... NIC nie rozumiem :P
Mafioso
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 01 Lis 2010, 14:53
Ostatnio był: 15 Gru 2011, 12:04
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez HitFan w 19 Maj 2015, 22:33

mógłby ktoś napisać jak używać tego programu? rosyjskiego nich verstehen, a wersji angielskiej nie udało mi się znaleźć.
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez Gro3a w 19 Maj 2015, 23:09

Żeby otworzyć jakikolwiek plik wciskasz "файл", wtedy wyskoczy ci lista opcji, wciszkasz "открыть" i szukasz w folderze odpowiedniego pliku. Ponad to wyskoczy ci lista plików do Cień czarnobyla (тени чернбыля) i czyste niebo (чистое небо) a także poniżej wyskoczy lista ostatnio otwieranych przez Ciebie plików (jeżeli je używałeś). Kopiuj to "копироваы" a wklej to "вставить". Wyczyść to "очистиы" w tedy wyczyści ci zaznaczony obszar. "информация о выделении" to informacje o zaznaczonej alokacji, czyli wysokość, szerokość i koordynaty zaznaczonego obszaru. "выход" znaczy wyjdź. Ja używałem tłumaczenia wujka Google i jakoś nauczyłem się podstawowych komend, więc ty też dasz rade ;) Jeżeli miałbyś jakieś problemy, to daj znać. Jakoś pomogę Ci to powoli ogarnąć :)
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...

Za ten post Gro3a otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: 02 Wrz 2023, 01:37
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez Pangia w 19 Maj 2015, 23:29

Program otwiera wszystkie pliki .dds, więc od biedy można sobie w nim nawet podejrzeć np. celowniki czy tekstury broni.

Wystarczy właściwie skojarzyć sobie .dds z tym programikiem, później sam będzie wszystko normalnie otwierał.

Z takich najważniejszych informacji: domyślna siatka to 50x50, taka jest potrzebna do poprawnego otwierania większości plików (np. ui_icon_equipment.dds). Można normalnie otwierać pliki (Файл –> Открыть…), można też skojarzyć foldery z gamedatą (dokładniej to z folderem gamedata/textures/ui) z Cienia Czarnobyla i Czystego Nieba (Вид –> Настройки…). Kolejne opcje w tym menu to zapisanie pliku, zapisanie jako (czyli z inną nazwą) i eksport jako .png lub .dds DXT1, DXT3 itp. Kolejna opcja to zamknięcie programu.
Na dole okienka to odpowiednio: koordynaty kursora, koordynaty kratki, nad którą masz kursor, koordynaty pierwszego punktu w zaznaczeniu, wymiary zaznaczenia, koordynaty pierwszej kratki, wymiary zaznaczenia w kratkach i rodzaj pliku .dds. Więcej ci w sumie niepotrzebne. Programik jest szybki, stabilny i bardzo przydatny do podmieniania ikon między plikami, bo pozwala na kopiowanie i nadpisywanie kratek – zaznaczasz obszar, dajesz prawoklik i pierwsza opcja kopiuje, druga wkleja, a trzecia usuwa to, co masz w zaznaczeniu. Kolejne dwie opcje podają informacje odpowiednio w formie dla configu (znaczy się możesz to skopiować i wkleić do configu) i dla pliku .xml. Brzmi skomplikowanie, ale jeśli skojarzysz sobie podawane przez program dane z tym, co masz w configach, to nagle się okaże, że Paint.NET czy Gimp ma się tak samo do Icon Editora jak kaktus do bukietu tulipanów.

I najpierw się nauczyłem korzystania z tego programu, a dopiero później cyrylicy :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez HitFan w 20 Maj 2015, 00:10

Czyli mogę w tym programie otworzyć dwa pliki jednocześnie i przerzucać? Bo na początku robiłem to w paint.net, ale ciężka sprawa. Będę kombinować tym. jutro wieczorem biorę się dalej do pracy.
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez Gro3a w 20 Maj 2015, 01:35

hitfan napisał(a):Czyli mogę w tym programie otworzyć dwa pliki jednocześnie i przerzucać?

Właśnie na tym polega ten program. Możesz używać go też do odtwarzania tekstur (chociaż do edycji się on nie nadaje).
Przerzucałem dużo ikon przez ten program i nigdy nie miałem z nim problemów ( dopóki go nie rozszyfrowałem) później leciało z górki ;) Jest jeszcze jedna fajna opcja: "калькулятор аддонов" używa się jej głównie do obliczania pozycji dodatków do broni, tj: granatnik, celownik i tłumik. klikasz "правка" i na samym dole masz tą opcję. No ale z tym trzeba trochę popracować, żeby uzyskać zamierzane efekty. Niedawno przypomniałem sobie dokładnie, które z podanych opcji odpowiada za odpowiednie dodatki do broni, ale jakbyś chciał się w to bawić to służę pomocą :)
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...

Za ten post Gro3a otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: 02 Wrz 2023, 01:37
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez Pangia w 20 Maj 2015, 16:37

hitfan napisał(a):Czyli mogę w tym programie otworzyć dwa pliki jednocześnie i przerzucać?

No jasne, otwierają się w kartach. Gwiazdka przy nazwie pliku oznacza, że coś w nim edytowałeś, ale jeszcze nie zapisałeś. Ogółem to znakomicie to się nadaje do pobierania sobie ikon z modów czy buildów – np. build 2232 ma z jakichś przyczyn ikony w troszeczkę wyższej jakości niż waniliowy Cień Czarnobyla (najlepiej widać to na Wintorezie i LR300, oryginalne są troszeczkę obszarpane, w buildzie wyglądają lepiej) i w Icon Editorze możesz bardzo łatwo je sobie podmienić między plikami – zaznaczyć, skopiować i wkleić w drugim pliku. Nawet jednoręki pawian dałby sobie radę.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez HitFan w 20 Maj 2015, 17:26

Pangia napisał(a):
hitfan napisał(a):Czyli mogę w tym programie otworzyć dwa pliki jednocześnie i przerzucać?
w Icon Editorze możesz bardzo łatwo je sobie podmienić między plikami – zaznaczyć, skopiować i wkleić w drugim pliku.

To dobrze, bo paint.net mi poszarpał te ikony :/ Przerzucę na nowo z AA2 i będzie gitara. Jedynie abakany dostaną inną ze względu na lunetę 1p29 w snajperskiej wersji.
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [STALKER Icon Editor]

Postprzez Pangia w 20 Maj 2015, 19:18

Nie poszarpie, jak zapiszesz jako DXT5.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości