Działo Gaussa

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Działo Gaussa

Postprzez marakus w 02 Lut 2010, 22:48

Czy jest szansa, by uruchomić działo Gaussa w laboratorium? Fajnie byłoby móc walnąć z niego choćby jeden raz, a może nawet kilka i popsuć trochę ten kulochwyt za ścianą.
marakus
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 23 Sty 2010, 01:35
Ostatnio był: 18 Kwi 2010, 21:24
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Działo Gaussa

Postprzez lukass w 02 Lut 2010, 23:12

Nie, to tylko dekoracja. Przynajmniej nigdzie nie znalazłme choćby wzmianki o takiej możliwości.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: Działo Gaussa

Postprzez marakus w 02 Lut 2010, 23:21

To wiem, dlatego temat założyłem tutaj, a nie w pytaniach. Tak więc czy ktoś mógłby napisać stosowny mod, o ile to możliwe?
marakus
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 23 Sty 2010, 01:35
Ostatnio był: 18 Kwi 2010, 21:24
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: Działo Gaussa

Postprzez ZIOM5000 w 22 Mar 2010, 22:43

Podczepiam się pod prośbę. Taki duży gaussik, a chociaż strzelić nie można?!! :(

Jak takie dobre mody robili, nawet oteksturowali grę na nowo, to co to za problem dodać "guzik", jakąś teksturę strzału, dźwięk i już. :P
Image <--- One nadchodzą!
Awatar użytkownika
ZIOM5000
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 13 Lis 2008, 20:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2011, 23:20
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Działo Gaussa

Postprzez PrzemoC w 22 Mar 2010, 22:57

ZIOM5000 napisał(a):to co to za problem dodać "guzik", jakąś teksturę strzału, dźwięk i już. :P

Właśnie, że duży problem, bo trzeba dodać "guzik", co się równa modyfikacji mapy,
napisać tonę skryptówdo tego, dodać teksturę i efekty wystrzału, dźwięki. IMO jest
o kompletnie nie możliwe. I bezcelowe.
A tak BTW, zrobić nowe tekstury do gry nawet dziecko potrafi. Nawet PS'a nie trzeba.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: Działo Gaussa

Postprzez ZIOM5000 w 23 Mar 2010, 11:18

PrzemoC napisał(a):
ZIOM5000 napisał(a):to co to za problem dodać "guzik", jakąś teksturę strzału, dźwięk i już. :P

Właśnie, że duży problem, bo trzeba dodać "guzik", co się równa modyfikacji mapy,
napisać tonę skryptówdo tego, dodać teksturę i efekty wystrzału, dźwięki. IMO jest
o kompletnie nie możliwe. I bezcelowe.
A tak BTW, zrobić nowe tekstury do gry nawet dziecko potrafi. Nawet PS'a nie trzeba.


Można istniejący przedmiot przerobić na guzik ;P A jak dziecko nawet potrafi, to zrób to :) udowodnij mi.

Jak napisali grę, to jej modyfikacja jest możliwa, tylko trzeba chęci. Bezcelowe? Taki mały smaczek się nada :wink:
Image <--- One nadchodzą!
Awatar użytkownika
ZIOM5000
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 13 Lis 2008, 20:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2011, 23:20
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Działo Gaussa

Postprzez PrzemoC w 23 Mar 2010, 13:55

ZIOM5000 napisał(a):Jak napisali grę, to jej modyfikacja jest możliwa, tylko trzeba chęci.

Udowodnij mi ;P
Nie, a tak serio, to do zamiany istniejącego przedmiotu w guzik potrzebny będzie SKD
pod posiadaną wersję Zewu i ogromne umiejętności skryptowania. Może Barin by to zrobił,
ale nikt inny na forum chyba nie. Dźwięk czy efekt można wsiąść od zwykłego Gaussa i podgłośnić.
Chybaże powstało by to na zasadzie, że po dojściu do "przycisku" detonuje się beczka w punkcie,
gdzie Gauss ma je*nać. Ale spróbować zawsze można. Krzyżyk na drogę. Przyda się :wink:
Poza tym, X-Ray Engine zbyt podatny na modyfikowanie nie jest.
ZIOM5000 napisał(a):A jak dziecko nawet potrafi, to zrób to

Sorki, ziomuś, ale nie jestem dzieckiem, choć nie musisz wierzyć. :wink:
Wystarczy plugin .dss do paintNET'a nawet i chwila czasu. Ja to robię Gimp'em.
Masz dwa reskiny kotów dla przykładu, sam wykonałem, a znawcą Gimp'a
nie jestem:
http://img444.imageshack.us/img444/548/kotd2.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/7948/kotf1.jpg
ZIOM5000 napisał(a):udowodnij mi.

Are you happy? Chodzi mi o to, że, nie wiem jak Ty, ale, z całym szacunkiem,
na moddingu się trochę znam. Rangę mam nie bez powodu, wiele już widziałem.
Można zrobić wybuch na zasadzie aktywacji, ale i to będzie trudne. Przycisku
z dowolnego elementu mapy, tak, jak z gówna wideł, nie zrobisz. Nie na X-ray'u.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość