Mam takie pytanie.
Otóż mam callbacka, który się odpala, gdy actor "używa" trupa mutanta. W tym callbacku jest coś na takiej zasadzie:
local nie_tykać = xr_logic.pstor_retrieve(obj,"nie_tykać",nil)
if (nie_tykać) then return end
xr_logic.pstor_store(obj,"nie_tykać",true)
Dzięki temu użyć trupa mogę ino raz. Efekt uboczny jest taki, że im więcej takich zdarzeń, tym bardziej mnoży się ilość zapisanych w pamięci zmiennych.
Pytanie mam takie:
W momencie kiedy obj, jakim jest truchło, znika z mapy, czy silnik sam wywala pstory z nim związane z pamięci, czy trzeba mu to zrobić ręcznie?
Jeśli ręcznie, to jak to zrobić?
1)
W jakimś callbacku istniejącym, czy trzeba tworzyć nowy (jak?)?
2)
Takie coś:
xr_logic.pstor_store(obj,nil,nil)
wywali tę zmienną, czy tylko przenicuje na inną (podejrzewam, że to drugie)?