BUG TRAP X-RAY COP SDK

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

BUG TRAP X-RAY COP SDK

Postprzez WitchHunter_PL w 10 Kwi 2012, 11:22

Witam mam pewien problem jak w temacie pobrałem sdk do copa i jak chcę edytować np ActorEitor to działa a kiedy chcę uruchomić np toll_create_spawn i inne typu toll to coś się tam ładuje i wyskakuje bug trap loga nie mogę podać bo w dokumentach publicznych nie ma go podanego. Co mam robić ?
WitchHunter_PL
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Kwi 2012, 12:36
Ostatnio był: 23 Kwi 2012, 13:57
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: -3

Reklamy Google

Re: BUG TRAP X-RAY COP SDK

Postprzez Wheeljack w 10 Kwi 2012, 11:26

Z którego skrótu odpalasz AE?
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: BUG TRAP X-RAY COP SDK

Postprzez WitchHunter_PL w 10 Kwi 2012, 11:30

po prostu wchodzę do folderu mam go zainstalowanego na dysku D i wchodzę w folder editors i tam wybieram.
WitchHunter_PL
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Kwi 2012, 12:36
Ostatnio był: 23 Kwi 2012, 13:57
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: -3

Re: BUG TRAP X-RAY COP SDK

Postprzez Wheeljack w 10 Kwi 2012, 11:52

Masz vistę/7? Jeśli tak to zrobiłeś tego fisia? http://mod.stalker.pl/index.php?title=U ... C5%9Bcie/7
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: BUG TRAP X-RAY COP SDK

Postprzez WitchHunter_PL w 10 Kwi 2012, 14:23

mam 7 próbowałem tak jak w tym poradniku to nie działa a zresztą mam SDK 0.7 tam pisze ze działa na 7 a w poradniku pisze że trzeba pliki exe a u mnie są cmd.
Próbowałem też acdccop jak w poradniku to nie działa


Są inne programy do edytowania all.spawn ?
WitchHunter_PL
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Kwi 2012, 12:36
Ostatnio był: 23 Kwi 2012, 13:57
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: -3

Re: BUG TRAP X-RAY COP SDK

Postprzez piwoland12 w 20 Lip 2012, 11:23

musisz znalesc w panelu sterowania "opcje folderow" i zakladkach wlaczyc rozszezenia plikow a nastempnie zmieniajac nazwe usunac ostatnie trzy literki i zmienic na
np stalker.exe



umnie dziala na win 7 bez zadnych problemow


a mam malego potwora intel core i3 2.53 x 4
nvidia gforce 9400gt
4 gb ram
plyta glowna AsRock g41 z zmodyfikowanym fabrycznie socketem

- - -

przez folder z gra nie odpalisz bowyskoczy ze brakuje jakiegos pliku polecam perzeszukanie menu start i podszukac folder z gra

Uwagi moderatora:

Nie pisz jednego posta pod drugim. - Wheeljack
piwoland12
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 19 Lip 2012, 11:51
Ostatnio był: 02 Sie 2012, 10:37
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: BUG TRAP X-RAY COP SDK

Postprzez utak3r w 27 Lip 2012, 17:26

piwoland12 napisał(a):a nastempnie zmieniajac nazwe usunac ostatnie trzy literki i zmienic na np stalker.exe


:?: :o

że niby z .CMD na .EXE?? Proszę, nie udzielaj takich rad...

Pliki exe są w podkatalogu bin\designer\mixed. Poza tym, przyłóż się bardziej i postaraj się podać loga.
Inna sprawa: zamapowałeś dysk X: ?
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości