ok, dzięki za pomoc (zczaiłem) jutro wrócę i dam znać.
----------
dupa, zmieniłem nawet z .jpg na .dds ale efekt jest ten sam.
Szukałem w internecie ,u wszystkich po nałożeniu tekstury w texture cordinate editor na teksturze mają facy i vertexy ,które muszą dopasować. Ja nie mam nic.
Może opiszę co robię:
Rozmieszczam vertexy jak tutaj:
http://warsztat.gd/tutorials.php?x=view&id=115W lewym dolnym oknie robię takich 5, środkowy podwyższam o 10 stopni.
Efekt jest taki jak na drugim obrazku. Łącze je w feca'y.Wszystkie zapisuje w grupy. 1 fasce jedna grupy. Razem 4 grupy.
Wybieram na każdy vertex select-vertex i snap together i weld together.
Otwieram materials, <none> wybieram obrazek, cegły zapisane w .dds .
Grupa1 (1 face)- select- materials- cegla -assign
i tak wszystkie 4.
Dzieje się tyle ,że moja figura jest brązowa i tyle.
Odpalam window- texture coordinate editor i mam coś takiego jak tutaj na trzecim obrazku
http://warsztat.gd/tutorials.php?x=view&id=116 tylko ,że nie mam żadnych vertexów i faceów, tylko poprostu mój obrazek.
Próbowałem z front, back, left etc. ale nic. Brałem remap, reset, redraw etc.
Nic. Co robić? (oczywiście w podglądzie mam włączone textured
UPTADE
Nie wiem jakim cudem udała mi się jedna ściana....