Animacje przeładowania broni

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Animacje przeładowania broni

Postprzez Sarlinov w 31 Maj 2011, 21:15

Czy istnieje możliwość tworzenia nowych (i dodawania) animacji przeładowywania broni?
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez krycha w 31 Maj 2011, 21:34

"Ten,któremu starczy odwagi i wytrwałości,by przez całe życie wpatrywać się w mrok,pierwszy dojrzy w nim przebłyski światła"
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
krycha
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 26 Mar 2011, 19:07
Ostatnio był: 25 Lut 2012, 11:07
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez djcycu w 31 Maj 2011, 21:35

Ależ jasne :) Bierzesz 3DSMaxa i jedziesz z koksem. Zajęcie trudne co prawda... Możesz też szukać nowych broni w google :) Stron powinno być co nie miara.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez WheeljackSPW w 31 Maj 2011, 21:47

Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez Junx w 27 Paź 2011, 12:53

Odkopie temat bo niech nowego zakładać. Mam pewną teorię na animację. Z modów do SoC znajdują się bronie, część z nich ma prawie taką samą animację (np. Pistolety z CoP i TT33 z Zew monolitu) i jakby dać tekstury TT33 i animację pistoletów z CoP to czy by wyszedł dobrze ułożona broń i animacja :?:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez BJ Blazkowicz w 27 Paź 2011, 15:10

Ogarnij post bo nie wiem o co ci chodzi. Broń można przenieść na inna animację (prawie zawsze) jeżeli animacja mniej-więcej pasuje. Z przeniesieniem broni z CoP do SoC mogę pomóc, w drugą stronę już nie.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez Junx w 27 Paź 2011, 15:44

Chce przenieść broń z SoC (tekstury) do CoP (animacja z CoP) i łączyć to w całość.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez WheeljackSPW w 27 Paź 2011, 16:18

Nie wiem o co się Tobie rozchodzi, czuję się jak u3 zapytany "jak robić modele". :E
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez Cromm Cruac w 27 Paź 2011, 17:26

Chcesz zastosowaś teksturę z SoC na modelu w CoP?
To po prostu zastosuj. Modele broni są chyba te same.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez BJ Blazkowicz w 27 Paź 2011, 17:27

Może inaczej: teksturę to sobie możesz przenieść nawet zmieniając jej nazwę bo modele (podstawowe) są takie same w obydwu (obytrzech?) grach są identyczne jak już wspomniał Cromm. MODEL (bo we wszystkich stalkerach tekstura i model to oddzielne pliki) musisz wyciąć z SoC i przystosować do CoP (mam już plan jak to zrobić ale jeszcze nie próbowałem :E) CoP posługuje się innym systemem animacji w którym ręce i zestaw animacji są w innych plikach (w SoC animacje, model broni i rąk to jeden plik).
Jak mi ten patent zadziała to nakreślę tutka.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez Junx w 27 Paź 2011, 18:14

Właśnie też chce tak zrobić. Jak wyżej kolega wspomniał chce tekstury (bronie z modów, nie mylić z oryginałów) zastosować w CoP, tylko jest właśnie sęk w tym, że w SoC animację broni i rąk w jednym, natomiast w CoP w oddzielnych plikach. Chce połączyć (tekstury) z animacjami zawartych w CoP (tylko animacje bez broni).

PS. Na chłopski rozum. Chce cały Arsenał broni (tylko tekstury) i połączyć je z animacjami (zawarte w CoP).

Tekstury z SoC + Animacje z CoP = Broń

Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce :wink:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Animacje przeładowania broni

Postprzez BJ Blazkowicz w 27 Paź 2011, 18:23

TEKSTURY TO NIE MODELE!
Tekstury się przenosi RAZEM z modelami bo bez tekstur każda broń w CoP jest niebieska.
Tekstury to pliki graficzne (takie obrazki) A model to model (wierzchołki, kości itp.), zresztą co ja się ścieram, od tego są tutki.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości