STALKER Icon Editor (SIE)
Wersja 0.6.2
Nowy chip: mozna powiekszyc podczas wkladania fragment sposob arbitralny.
Wybierz sposob skopiowac "Scale". Wdawania sie w trybie wstawiania mozna powiekszyc lub
wymagany rozmiar pomoca paska narzedzi, ktory jest obok.
Chip jest w pospiechu, wiec nie sa pewne braki:
1. Aby poprawic wprowadzone wartosci nalezy nacisnac klawisz Enter.
2. A nie naciskajac klawisz Enter nie cofa kursor poza pola, w przeciwnym razie sobetsya wartosc defoltovoe.
3. Do poprawnego skalowania nalezy nacisnac przycisk z litera U (Update) na tym samym panelu
Sa bezkrytyczne blad. Po uzyciu skali juz w obrazie bufor zostanie wstawiony w zlych
skali. Wiec co nalezy koniecznie skopiowac kawalek od podstaw. Pozniej naprawione.
-------------------------------------------------- -----------------------------------
Wazny Program moze wymagac oddzielnego biblioteki uruchomieniowe instalacji (aka Microsoft Visual C + + Redistributable)
dla wersji 0.5.0 i ponizej: Microsoft Visual C + + 2005 SP1 Redistributable Package (x86)
dla wersji 0.6.0 i 0.6.1: Microsoft Visual C + + 2008 SP1 Redistributable Package (x86)
SIE - narzedzie do przegladania i edycji ikon dla zapasow STALKER Shadow of Chernobyl i Clear Sky.
Wersja 0.6.1 (27.06.2009)
Funkcje:
1. Otwiera pliki DDS tekstury w nastepujacych formatach:
workach DXT1/3/5 i nepakovannye ABGR i ARGB, jak rowniez plikow PNG.
Ograniczenia w zakresie wlasciwosci obslugiwanych tekstur:
a) obslugiwane tylko jednowarstwowe faktury, tj. tekstury z liczby poziomow mipmap rowna jeden. To jest zupelnie naturalne ograniczenia, poniewaz tekstury dla Khudova, jak rowniez wszystkie tekstury do projektowania interfejsu, w tym pliki z ikonami wszystkich rodzajow i elementow okna nie wymagaja dodatkowych mipmap poziomow, jak pokazano w kazdym przypadku, w pelnym rozmiarze, a dodatkowe warstwy tylko pozostaja w pamieci . Co to sa te poziomy, aw kazdym razie potrzebne. Poniewaz jednak rzeczywiscie miejsce pliki ikon z aktywnym poziomu mipmap, mozna otworzyc takiego pliku. Edytowac i zapisywac sie tylko z podstawowego (zero) warstwy. To dwukrotnie (na otwarcie i utrzymanie) ostrzezenie.
b) obslugiwane tylko kolorowy wzor (8 bitow na kanal koloru i przejrzystosci).
Innych nie bedzie mozna otworzyc.
2. Pewien program probuje zaoszczedzic pieniadze mozliwe pakiety tekstury. Aby to zrobic, przy jednoczesnym zachowaniu zapisuje tylko zmiany blokow. Z Zwiekszenie / zmniejszenie stanu struktura pozostaje nienaruszona blokow. Podczas eksportu (w tym w tym samym formacie), wszystkie zapisane w pelni przepakowaniu.
3. "Wie", niektore standardowe ikony plikow i mozliwosc ich otwarcia z katalogu instalacji gry (PM i ERS).
4. Jest przejrzystosc kanal widzenia.
5. Pokaz siatki. Jest wstepnie okreslonych rozmiarach: 1x1, 30h27, 32x32, 50x50, 83h47, 165h108. Mozesz ustawic wlasne kroki. Izolacja jest zwiazane z siatki. A 1x1 sieci nie jest widoczna, ale wybor jest prowadzone przez pikseli pikseli, tj. rzeczywiscie wolny. Widocznosc do sieci i jej wyglad moze byc regulowana.
6. Pozwala na wybranie jednej ikony (a dokladnie, dowolny region kwadratow). Nastepnie mozna go znalezc (w terenie) wspolrzedne. mozesz natychmiast uzyskac generowane tekst jest podstawione wartosci.
7. Izolacji mozna skopiowac i wkleic do innego miejsca w biezacym pliku lub innego. W ten sposob mozna skopiowac ikony z roznych zrodel w pliku lub wymiany swoich miejscach.
8. Roznych operacji na montaz: fragmenty kopii (ikony) w jednym i miedzy rozne pliki, sprzatanie terenu. Dobrze jest polaczyc rozne mody. Rozne dodatkowe trybie wstawiania (mirroring - kolejno w 90, -90, 180 stopni, kopiowania, wykonany metoda przejrzystosc).
9. Undo / Redo, az do ostatniego zapisu.
10. Sa to operacje ekspansji / zmniejszenie tekstury dwukrotnie poziomo lub pionowo.
11. Sa to faktury eksportowe we wszystkich formatach (DDS lub png).
12. Moga liczyc wspolrzedne dodatek do broni. Kalkulator dodatek o nazwie z menu Edycja.
13. Kolor tla, wybor sieci i moga zmieniac sie z dialogu z ustawieniami. Menu Edycja -> Ustawienia.
14. Innych ustawien wygladu i wiele innych. Wszystko jest zapisane w pliku konfiguracyjnym.
15. Nowy eksperymentalny chip: parsowania plikow konfiguracyjnych na poszukiwanie pozycji magazynowych i sieci mapping, odpowiednia ikone z tych pozycji. Kiedy mysz jest zaznaczona, ikony Niektore odcinki sa pod kursorem. Sieci moga byc ukryte.
Ikony zapasow w grze sa przechowywane w
\ Gamedata \ tekstury \ ui \ ui_icon_equipment.dds
Ten plik jest struktura jednowarstwowa, pakowane po DXT5 (w rzeczywistosci
konwencjonalnych plikow rastrowych). Ikony w nim sa dostosowane do kwadratu 50x50.
W LTX plikow w opisie kazdego obiektu (moze pojawic sie w
inwentaryzacji) sa nastepujace linie:
inv_grid_width = 3; szerokosc ikony
inv_grid_height = 1, a wysokosc "w kwadrat"
inv_grid_x = 5, ktora koordynuje ikony,
inv_grid_y = 11; mierzona ponownie na placu "
Aby edytowac ten plik, a program jest przeznaczony.
Wersja 0.3 Beta (23.09.2008)
Co jest w stanie:
1. Otwiera pliki DDS tekstury z liczby poziomow mipmap rowny jeden,
Pakowane po DXT5. Jest to wlasciwie wszystkich plikow w katalogu
\ Gamedata \ tekstury \ ui \, ale ten program jest zaostrzony przez
ui_icon_equipment.dds pliku.
2. Oprocz paska przewijania, aby przeniesc zdjecia mozna uzyc
VAT srodkowy przycisk myszy.
3. Pokaz z siatki 50x50 kroku. Pokazuje wspolrzedne myszy i
odpowiednie wspolrzedne kwadratu.
4. Pozwala na wybranie jednej ikony (a dokladnie, dowolny region
kwadratow). Nastepnie mozna go znalezc (w terenie) wspolrzedne. Moze to
nalezy wypelnic powyzszych danych z plikow pluc.
mozesz natychmiast uzyskac generowane tekst jest podstawione wartosci
zostalo ustalone. Menu Edycja -> Informacje wyboru.
5. Izolacji mozna skopiowac i wkleic w inne miejsce w biezacym
lub inny plik. W ten sposob mozna skopiowac ikony z roznych
zrodel w pliku lub wymiany swoich miejscach.
6. Mozesz okreslic sposob, w gore (przejdz do menu Edit):
- Wystarczy skopiowac
- Lustro w poziomie lub w veritikalno
- Turning 90, -90, 180 stopni
7. Mozna zwiekszyc fakture czynnik dwoch poziomo lub pionowo.
Jest to przypadek, czy wszystko jest przybita i wloz nigdzie indziej.
8. Mozesz zapisac teksture w innym formacie (png lub bmp).
9. Moga liczyc wspolrzedne dodatek do broni.
Kalkulator dodatek o nazwie z menu Edycja.
Zmiany w 0,3 beta:
Zasadnicze zmiany:
1. Dodano pasek przewijania (chociaz jestem tak myshoy latwiej wyciagnac).
2. Teraz obszar wyswietlania obrazow jest scisle ograniczona przestrzen.
3. Dodano mozliwosc manipulacji obrazu podczas kopiowania: mirroring i obroty 90 i 180.
Nie wierze, ze jest to potrzebuje kogos.
4. Naprawiono kilka bledow, dodano kilka ostrzezen i komunikatow.
Uwagi:
1. Program przeznaczony jest do zadan wysoce specjalistycznych adres
edycyjnych ikon. Nie jest to edytor tekstur w zadnym sos jest
nigdy nie bedzie.
2. Schowek nie. Podczas operacji kopiowania tylko pamietac,
koordynuje przydzial w zrodle obrazu, a dodanie tej dziedzinie
skopiowane na poczatku obecnie wybranego obszaru w
odbiornika obrazu.
3. _lyubogo_ Zamkniecie otwartych plikow resetuje rozpoczete dzialania
kopii.
4. Program jest w testach. Niektore ostrzezenia
w miejscu pracy istnieje, ale uwazaj! Powstrzymac
kopie plikow.
hitfan napisał(a):Czyli mogę w tym programie otworzyć dwa pliki jednocześnie i przerzucać?
hitfan napisał(a):Czyli mogę w tym programie otworzyć dwa pliki jednocześnie i przerzucać?
Pangia napisał(a):w Icon Editorze możesz bardzo łatwo je sobie podmienić między plikami – zaznaczyć, skopiować i wkleić w drugim pliku.hitfan napisał(a):Czyli mogę w tym programie otworzyć dwa pliki jednocześnie i przerzucać?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość