[PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja modów)

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja modów)

Postprzez squerol w 26 Cze 2010, 20:48

Witam. Chciałbym połączyć ze sobą dwa mody, lecz za cholerę nie wiem jak to zrobić !!! A mianowicie - chciałbym połączyć ze sobą Project M.A.I.O 0.2.6. (potrzebne mi tylko NPC AI, ale resztą też nie pogardzę) i S.M.R.T.E.R Pripyat v0.41 z Fixami (m.i.n.Option Packiem, Weapons Addon).
Gdy skopiuję gamedata z MAIO do SMRTERA to są bugtrapy (tak jak chciałem zrobić z innymi modami) Bardzo proszę o pomoc. Proszę o mniej więcej dokładne wytłumaczenie i jakieś programiki jakby co. Z góry dzięki. :wódka:


Wersja Stalkera - 1.6.01 czy jakoś tak...
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja mod

Postprzez Bambosz107 w 26 Cze 2010, 21:12

Skopiuj może pliki z mniejszych modów do większego i jak spyta, czy zamienić, to kliknij na "Nie".
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja mod

Postprzez squerol w 26 Cze 2010, 22:01

Jak skopiowałem NPC AI z Project MAIO 0.2.6 do SMRTER 0.41 (zrobiłem jak mówiłeś - dawałem NIE gdy trzeba coś zastąpić) to ludki zachowywały się jak w zwykłym Stalkerze a po chwili bug trap. Potem w ''script'' dałem TAK i nie było Bug Trapa ale ludki zachowują się też jak w zwykłym Stalkerze. Jednym słowem - gówno, dupa,sraka i cycki Pameli...
A jak chciałem tak zrobić z Realizm, Mutants albo Weapons to to samo...Dzięki ale Ponawiam pytanie.
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja mod

Postprzez Markus Grizzly w 26 Cze 2010, 23:38

O ile mi wiadomo nie da się łączyć tak zaawansowanych modów.
PS. Nie pisz posta pod postem bo Ci dadzą warna.
Awatar użytkownika
Markus Grizzly
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 04 Lut 2008, 13:01
Ostatnio był: 27 Kwi 2019, 14:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 15

Re: [PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja mod

Postprzez squerol w 27 Cze 2010, 13:58

Grizzly - to nie są aż tak zaawansowane rzeczy - jeden mod dodaje nowe AI, a drugi bronie, zbroje,potwory, fixy i większy spawn przeciwników. Chyba da sie je złączyć. POnawiam.
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja mod

Postprzez MatrixSTR w 27 Cze 2010, 17:05

oczywiście prawie każde mody da się łączyć, tylko zależy jeszcze jakie. jeśli zmieniają tylko konfig to sprawa jest trochę prościejsza bo wystarczy otworzyć pliki które są podobne w Notepad++, porównać i uzupełnić, ale jeśli sprawa dotyczy skryptów (jak jest pewnie w tym wypadku) to problem jest większy. Po pierwsze trzeba mieć ogólne pojęcie o konstrukcji skryptów LUA żeby wiedzieć co, jak i w jaki sposób uzupełnić. Do tego może się zdarzyć że dwa skrypty po prostu się wykluczają nawzajem, np: w jednym jest że jak strzelimy doi gościa to zacznie uciekać, a w drugim że zacznie do nas strzelać i wtedy gra nie będzie wiedziała co zrobić i bugtrap. oczywiście problemów może być więcej. jeśli natomiast chodzi o tekstury to problemu nie ma, wrzucamy po prostu te z ładniej wyglądającego moda. problemem też może być spawn, jeśli w jednym i drugim modzie są odwołania do niego to bez odpowiedniej edycji nic nam nie wyjdzie.

no w sumie to tyle na początek żeby za bardzo nie zniechęcać :P
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 12:26
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja mod

Postprzez squerol w 27 Cze 2010, 18:02

@Matrix Strefa 14 - A co z programem WinMerge ??? Słyszałem, że można nim łączyć mody. Tylko jest problem. Nie wiem właśnie jak te mody złączyć, szukałem wszędzie i nie znalazłem. Mógłbyś mi jakoś pomóc ??? Na razie mi styknie pomoc z tym ,,config''
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja mod

Postprzez squerol w 28 Cze 2010, 06:59

Ja nie zkumam tego... Może ktoś umie łączyć mody ???? Oto link - http://www.filefront.com/16884571/Do-zczenia.rar/ Bardzo proszę o pomoc.... :wódka:
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja mod

Postprzez lukass w 28 Cze 2010, 08:14

Proszę bardzo, połączone wszystkie powtarzające się pliki. NIe gwarantuję poprawnego działania. Sporne wartości zmieniłem na te z M.A.I.O.

http://www.sendspace.com/file/huwplu
http://www.mediafire.com/?04ttwmh50nz



A co z programem WinMerge ??? Słyszałem, że można nim łączyć mody. Tylko jest problem. Nie wiem właśnie jak te mody złączyć, szukałem wszędzie i nie znalazłem

WinMerge nie wyręczy cię w tym, nie połączy Ci plików. Wskaże Ci tylko różnice między nimi, sam musisz zrobić resztę.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [PYTANIE]Jak łączyć mody w jedną całość ?(kompilacja mod

Postprzez squerol w 28 Cze 2010, 11:34

Znowu coś sie popieprzyło. Gdy wychodzę z jakiejś bazy, np. Skadowsk, Janów to ZAWSZE error i B"UGSrap. Coś ze skryptem xr.danger.Pełne logi -
http://wklej.org/id/358578/ - errorlog
http://wklej.org/id/358576/ - xray_Squerol

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_danger.script:137: attempt to index field 'actor_active_item' (a nil value)


stack trace:

Bardzo proszę o pomoc....
Aha. I jeszcze link do tego xr.danger'a - http://wklej.org/id/358594/
:

:kotek:

Uwagi moderatora:

Ile razy mam Ci zwracać uwagę byś edytował swoje posty jeśli nikt Ci nie odpisał a masz coś do dodania... Ostrzeżenie słowne... - caleb59
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości