[Sposób] Szybkie zaczynanie nowej gry

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Sposób] Szybkie zaczynanie nowej gry

Postprzez wwwdjkamil w 24 Lut 2010, 22:26

Pewnie od razu pomyślicie że to to samo co napisał Utak3r... otóż nie. Utak3r przedstawił szybkie wczytywanie seva a to jest sposób na szybkie rozpoczęcie nowej gry. Kiedy to się może przydać? Zassaliśmy nowy mod i chcemy go przetestować. Zaczynamy nowa grę i najpierw intro i menu, a tutaj od razu ekran ładowania mapy.
1) Wchodzimy do notatnika
2) wklejamy ten kod:
Kod: Zaznacz wszystko
@bin\xrEngine.exe -nocache -external -start server(all/single/alife) client(localhost)

3) zapisujemy w folderze z grą. Podczas zapisywania wybieramy "Wszystkie pliki" a na końcu naszej nazwy (nazwa dowolna np. start) dopisujemy ".bat" bez cudzysłowia
4) nowa grę zaczynamy od pliku .bat (możemy sobie zrobić skrót na pulpicie
Skrypt (jak zwał tak zwał) jest zaczerpnięty z pliku startowego z alphy 1935
W przypadku problemów czy niedziałania kodu piszcie w tym Temacie
:

Ludzka ciekawość nie zna granic
Awatar użytkownika
wwwdjkamil
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 19 Lut 2010, 22:40
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 11:31
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Reklamy Google

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość