Forum Stalker.pl • Zobacz temat - [LUA] spawn + condition

[LUA] spawn + condition

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[LUA] spawn + condition

Postprzez Plaargath w 18 Mar 2015, 21:36

Mam kłopot: coś nie mogę zespawnować obiektu i ustawić mu od razu obniżonego condtion.
Jadę tak:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
        local new = alife():create("helm_protective",db.actor:position(),0,0,0) -- spawnuje
        local new_id = new.id -- OK: news_manager.send_tip(db.actor, new_id, nil, nil, nil) wyswietla poprawnie
        local bridge = level.object_by_id(new.new_id) -- OK: nie jest nil
        local newcon = bridge:condition() -- OK: nie jest nil
        bridge:set_condition(0.5) -- no a to już bez efektu
 

Ma ktoś może pomysł albo sprawdzoną metodę?
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 25 Paź 2023, 21:53
Kozaki: 234

Reklamy Google

Re: [LUA] spawn + condition

Postprzez Cromm Cruac w 18 Mar 2015, 21:53

Mam wrażenie, że u ciebie zawsze jakoś te obiekty są źle zdefiniowane po utworzeniu. Albo jakoś skrypt ich nie widzi jako pełnych obiektów gry. To samo zastosowane na istniejącym już obiekcie (np. w ekwipunku) działa, bo tak 'niszczę' pancerze w AtmosFear Fallout.
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
local helmet = db.actor:item_in_slot(12)
if helmet ~= nil then
        local helmet_obj = db.actor:object(helmet:section())
        if helmet_obj ~= nil then
                helmet_obj:set_condition(helmet:condition()-self.atmosfear:hit_power(hitPower, h.type)/10)
        end
end


Ja się nie da to spróbuj ponownie z packet_utils

EDIT: ze stalker mod portalu:
It is important that the server object has an ID as a parameter, while the online object returns it from a function. This is important, or you might get in trouble.

Poczytaj tu: http://sdk.stalker-game.com/en/index.ph ... ugh_script
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Plaargath.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [LUA] spawn + condition

Postprzez tt44 w 19 Mar 2015, 20:59

A próbowałeś go tak uszkodzić:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
        local h = hit()
        h.draftsman = new
        h.direction = vector():set(0,0,0)    
        h.power     = 0.5
        h.type      = wound
        new:hit(h)
 

?
EDIT: Jakby nie zadziałało to spróbuj z parametrem condition z funkcji get_item_data w m_net_utils.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości