[PROŚBA/PYTANIE] Proszę o sprawdzenie skryptu xr_danger

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PROŚBA/PYTANIE] Proszę o sprawdzenie skryptu xr_danger

Postprzez squerol w 01 Lip 2010, 16:15

Witam. Mam prośbę .Proszę o sprawdzenie skryptu xr_danger, bo coś nawala. Ciągle, jak chcę wyciągnąć broń, to fatal error jest.
FATAL ERROR

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_danger.script:137: attempt to index field 'actor_active_item' (a nil value)


Linki :
plik (skrypt) - http://www.filefront.com/16926911/xr_danger.rar
text skrypta - http://wklej.org/id/358594/
xray_Squerol - http://wklej.org/id/357764/
errorlog - http://wklej.org/id/357765/

Nie mam pojęcia co zrobić. Proszę o pomoc !!! (S:COP 1.6.01, SMRTER 0.41 with fixes, MAIO 0.2.6 NPC AI only, all combined) Jakby co, to z góry przepraszam za spam.

---------------------------------------------

No dobra... Proszę o sprawdzenie chociaż tego fagmentu (jeśli chcecie i umiecie)

Kod: Zaznacz wszystko
-- Start [Alundaio]
   if not script then
      -- Check if actor is the cause of my danger
      local actor_silencer = false
      local actor_knife = false

      if ( best_danger_object:id() == db.actor:id() ) then
         if ( bind_stalker.actor_active_item.silencer == true ) then
            actor_silencer = true
         elseif ( bind_stalker.actor_active_item.type == "knife" ) then
            actor_knife = true
         end
      end



Rozważając co gada bugsrap, chodzi chyba o ten skrypt,

Uwagi moderatora:

No... - ati
Awatar użytkownika
squerol
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 19 Cze 2010, 11:52
Ostatnio był: 09 Lip 2010, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PROŚBA/PYTANIE] Proszę o sprawdzenie skryptu xr_danger

Postprzez utak3r w 29 Lip 2010, 13:26

Ujmuj kod w tag CODE !! :mad:

Weź kawałek dotyczący sprawdzania aktywnej broni aktora w warunek sprawdzający, czy w ogóle jest jakaś aktywna broń:

Kod: Zaznacz wszystko
if ( best_danger_object:id() == db.actor:id() ) then
if ( bind_stalker.actor_active_item ~= nil) then
  if ( bind_stalker.actor_active_item.silencer == true ) then
    actor_silencer = true
  elseif ( bind_stalker.actor_active_item.type == "knife" ) then
    actor_knife = true
  end
end
end
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 55 gości