[PROBLEM] nie można uruchomić SMRTER MOD

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[PROBLEM] nie można uruchomić SMRTER MOD

Postprzez piter0806 w 05 Lut 2011, 14:52

Przy próbie uruchomienia wyskakuje mi taki błąd:



FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 355
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Duplicate section 'wpn_sig221_hud' found.
Awatar użytkownika
piter0806
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Sty 2011, 17:30
Ostatnio był: 04 Lip 2012, 10:52
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PROBLEM] nie można uruchomić SMRTER MOD

Postprzez scigacz1975 w 05 Lut 2011, 15:15

piter0806 napisał(a):Przy próbie uruchomienia wyskakuje mi taki błąd:

[error]Arguments : Duplicate section 'wpn_sig221_hud' found.


ta linijka mówi Ci wszystko. Otwórz gamedata\configs\weapons\w_sig221.ltx i poszukaj gdzie się dubluje.

Druga ewentualność że 2 *.ltx korzystają z tego samego huda
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [PROBLEM] nie można uruchomić SMRTER MOD

Postprzez piter0806 w 06 Lut 2011, 13:16

Zrobiłem tak jak kazałeś i wszystko grało tylko do momentu. Menu normalnie się ładuję ale podczas uruchamiania nowej gry wyskakuje taki błąd:


FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 475
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'ammo_9x18_pbp'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


poprawka wczytuje save normalnie
Awatar użytkownika
piter0806
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Sty 2011, 17:30
Ostatnio był: 04 Lip 2012, 10:52
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [PROBLEM] nie można uruchomić SMRTER MOD

Postprzez scigacz1975 w 06 Lut 2011, 13:40

znowu ostatnia linijka mówi ci o co chodzi. W tym przypadku amunicja.
Robisz tak:

otwierasz gamedata\configs\weapons\weapons.ltx i szukasz tej amunicji albo jak jest zapisana bo prawdopodobnie jest inaczej zapisana.
następnie otwierasz gamedata\configs\gameplay\characters_destiny_general.xml i szukasz jaki masz pistolet na starcie - np wpn_fort - a także amunicję jaka dostajesz na starcie np.
Kod: Zaznacz wszystko
      <supplies>
         [spawn] \n
         device_torch \n
         wpn_binoc \n
         wpn_knife \n
                        stalker_outfit_barge   \n
                        helm_respirator_joker = 1 \n
                        detector_scientific \n      
                        wpn_sig220_nimble = 1, silencer  \n                 
         wpn_groza_nimble = 1 \n
                        af_cristall = 1 \n            
                        af_fireball = 1 \n            
                        af_dummy_glassbeads = 1 \n      
                        af_eye = 1 \n               
                        af_fire = 1 \n               
                        af_medusa = 1 \n            
                        af_cristall_flower = 1 \n      
                        af_night_star = 1 \n         
                        af_vyvert = 1 \n            
                        af_gravi = 1 \n            
                        af_gold_fish = 1 \n         
                        af_blood = 1 \n            
                        af_mincer_meat = 1 \n         
                        af_soul = 1 \n               
                        af_fuzz_kolobok = 1 \n         
                        af_baloon = 1 \n            
                        af_glass = 1 \n            
                        af_electra_sparkler = 1 \n      
                        af_electra_flash = 1 \n      
                        af_electra_moonlight = 1 \n   
                        af_dummy_battery = 1 \n      
                        af_dummy_dummy = 6 \n         
                        af_ice = 1 \n   
            grenade_f1 = 5 \n
                        ammo_vog-25 = 5 \n
                        ammo_vog-25p = 2 \n
                        ammo_11.43x23_hydro = 5 \n
                        ammo_5.45x39_ap = 10 \n
         grenade_rgd5 = 10\N
         energy_drink = 10 \n
         drug_anabiotic = 10 \n
         medkit_scientic = 10 \n
                        vodka = 10 \n
         bread = 10 \n
         kolbasa = 10 \n
         conserva = 10 \n
    </supplies>
- to jest z mojego *.xml.

Amunicja w tym pliku musi mieć nazwę jak w pliku weapons.ltx

otwierasz gamedata\configs\weapons\wpn_(broń z pliku wyżej).ltx i sprawdzasz jak ma zapisaną amunicję. Jeżeli błąd to poprawiasz, jeżeli ok to zamykasz.

Najprawdopodobniej będzie to błędny wpis w pliku charactes_destiny_general.xml i w nim trzeba go poprawić
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 11 gości