[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez k4r00 w 13 Sty 2012, 22:33

Gra - w sensie podstawka bez modów?
Otóż ten mod drastycznie zmienia grafikę na lepsze (prawdopodobnie najładniejszy mod do CoP), więc się nie dziw. ;)
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez Werewolver w 13 Sty 2012, 22:47

Fender napisał(a):Mi niestety przy zapisie wylatuje do pulpitu. Ktoś zna powód?

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 2048 K

Mam to samo tylko wymagana pamięć 640K, a mam wirtualną pamięć ustawioną na maksa i na minimum grafikę, a wywala mnie po wybraniu poziomu trudności.
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez vandr w 13 Sty 2012, 23:02

Jeśli ktoś chce, aby apteczki dawały NIECO więcej hp, niech użyje podanych przeze mnie wartości. Najpierw należy otworzyć: gamedata/config/misc/items.ltx i znaleźć:

medikits

Teraz tylko skopiować i wkleić poniższe wpisy. Należy się upewnić, że zmieniamy sekcję "medkit" oraz "medkit_army".


Kod: Zaznacz wszystko
;medikits new
[medkit_script]:booster ;Do not use! Used in xr_wounded
;$spawn             = "food and drugs\medkit_script"
visual            = dynamics\devices\dev_aptechka\dev_aptechka_low.ogf
inv_name         = st_medkit
inv_name_short         = st_medkit
description         = st_medkit_descr
inv_weight         = 0.1

inv_grid_width         = 1
inv_grid_height         = 1
inv_grid_x         = 6
inv_grid_y         = 14
cost            = 330

;eatable item
eat_health         = 0.5
eat_max_power         = 0.1
eat_radiation         = -0.05
wounds_heal_perc      = 0.1
eat_portions_num      = 1

use_sound         = interface\inv_medkit


[medkit]:booster
$spawn             = "food and drugs\medkit"
visual            = dynamics\devices\dev_aptechka\dev_aptechka_low.ogf
inv_name         = st_medkit
inv_name_short         = st_medkit
description         = st_medkit_descr
inv_weight         = 0.20

inv_grid_width         = 1
inv_grid_height         = 1
inv_grid_x         = 6
inv_grid_y         = 14
cost            = 290

boost_time         = 18.0
boost_health_restore      = 0.002
boost_radiation_restore      = 0.0
boost_bleeding_restore      = 0.003
boost_power_restore      = -0.003
eat_alcohol         = 0.003
eat_sleepiness         = 0.01

use_sound         = interface\inv_medkit

[medkit_army]:booster
$spawn             = "food and drugs\medkit_army"
visual            = dynamics\devices\dev_aptechka\dev_aptechka_high.ogf
inv_name         = st_medkit_army
inv_name_short         = st_medkit_army
description         = st_medkit_army_descr
inv_weight         = 0.25

inv_grid_width         = 1
inv_grid_height         = 1
inv_grid_x         = 10
inv_grid_y         = 10
cost            = 750

boost_time         = 23.0
boost_health_restore      = 0.003
boost_radiation_restore      = 0.0
boost_bleeding_restore      = 0.008
boost_power_restore      = -0.003
eat_alcohol         = 0.001
eat_sleepiness         = 0.01

use_sound         = interface\inv_medkit



Wszystko to spowoduje, że hp będzie regenerować się niemal w tym samym tempie, ale zostanie go zregenerowane nieco więcej. Myślę, że tyle spokojnie wystarczy. Jakby coś było nie tak, poprawię jutro bo teraz jestem w stanie, który może świadczyć iż nie obowiązuje mnie ustawa o wychowaniu w trzeźwości.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez Fender w 13 Sty 2012, 23:27

Suwaki zmniejszyłem w lewo, oświetlenie także. Daje się zapisywać, lecz wczytanie nowej gry jest niestety niemożliwe. Jakieś pomysły co robić?
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 260
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez caleb59 w 13 Sty 2012, 23:51

Pomysł podrzucił już na SB użytkownik @Zdzich Strefa14:

Image

A pamięć wirtualną w systemie zwiększyłeś jak Ci poradzili wcześniej?
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2707
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 00:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 675

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez KoweK w 14 Sty 2012, 00:00

O ile ukończyłem AMK pod SOC-a i wg wielu była to bardzo wymagająca rozgrywka, tak tutaj wg mnie wszystko jest aż przesadzone... Tutaj nie ma radości z gry, jeżeli nawet chodzić normalnie nie możemy, bo bohater zaraz się męczy. Rozumiem bieg, ale chodzenie?! Amunicji o wiele za mało.

Nie mój typ moda, dlatego nie będę mówił, czy jest zły, czy dobry. Mi on nie podszedł. Fani chodzenia i zatrzymywania się co 10 sekund by odpocząć za to będą w siódmym niebie grając w tego moda.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5703
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 13:33
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1488

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez vandr w 14 Sty 2012, 00:16

Na ten "problem" narzeka wiele osób, a wystarczy zmienić dwie wartości aby się tego pozbyć. Fakt, prócz "niskich" apteczek też odniosłem wrażenie, że jest to nieco irytujące, ale po owej zmianie tych wartości pozostaje to co najlepsze. Poza tym- nie mam się do czego przyczepić. Wg mnie genialny mod.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez utak3r w 14 Sty 2012, 00:23

No proszę, jaka odmiana wśród userów... a jeszcze nie tak dawno narzekali na zbyt wysoki poziom trudności i klęli modderów :P
A co do "nowinek" w AI - również szału nie ma ;) To i owszem, dobrze zrobione AI, ale innowacji nie ma - wszystko było już nawet w modach pod SoC.
No ale, wygłodniali userzy dostali w końcu coś nowego - niech się cieszą :E Smacznego.

BTW, gdyby zbalansować nieco tego moda, aby był bardziej grywalny, to pozostałe jego elementy mogą rzeczywiście stworzyć fajną grę. :wódka:
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez k4r00 w 14 Sty 2012, 00:25

@vandr: możesz powiedzieć jakie to linijki? Chociaż nie jest to zbytnio uciążliwe, to jednak nieco przeszkadza w komfortowej grze.

Parę skrinów:
Image
Image
Image
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez Soviet w 14 Sty 2012, 00:25

utak3r napisał(a):No proszę, jaka odmiana wśród userów... a jeszcze nie tak dawno narzekali na zbyt wysoki poziom trudności i klęli modderów :P

Z tego co widzę, to teraz narzekają jeszcze bardziej :P.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 20:12
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez S.T.A.L.K.E.R. 12 w 14 Sty 2012, 00:27

KoweK właściwie powiedział co myślę o tym modzie, wszystko ładnie, pięknie, ale wygląda na to że twórcy byli zbyt pochłonięci "uhałkołafianiem" moda i po prostu zabrakło zdrowego rozsądku.
Oczywiście nie twierdze że mod nie ma klimatu, jak najbardziej ma i to duży, ale o ile nocowanie w jaskini z bandą wesoło mamroczących snorków w celu przeczekania emisji jest klimatyczne, to niemożliwość trafienia w przygarbionego pana w gustownej gazmasce z 5 metrów z rewolweru nie jest.
Pomijając niedoróbki wynikające z dziecięcego wieku moda kilka rozwiązań jest zwyczajnie nietrafionych, jak już wspominałem stalkerzy nie mają amunicji przy sobie (co nie przeszkadza im w używaniu taktyki "moar DAKA!"), handlarze nie skupują praktycznie broni, co w miejscu gdzie narzędzia są rzadkością, nie mówiąc o częściach zamiennych jest co najmniej dziwne, czy w końcu nietrafione configi broni - to że rewolwer ma dosłownie 0 celności w statystykach jest zwyczajnie chore.
Stabilność w przeciwieństwie do optymalizacji nie jest zbyt dobra.
Pomimo to szaro-brązowo-bura zona to całkiem ładne miejsce, a nowe bronie pasują do stalka i szczegóły takie jak gazetka dla dorosłych, czy herbatka z grzybków naprawdę cieszą.
Mod ma spory potencjał, jednakże potrzebuje sporych szlifów.
Jeżeli miałbym mu wystawić ocenę to dałbym 7/10 z możliwością podskoczenia do 9/10 po paru łatkach.
Ostatnio edytowany przez S.T.A.L.K.E.R. 12 14 Sty 2012, 00:49, edytowano w sumie 5 razy
Please respond.
S.T.A.L.K.E.R. 12
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 12 Kwi 2009, 14:08
Ostatnio był: 27 Lip 2012, 18:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [M.I.S.E.R.Y.]

Postprzez vandr w 14 Sty 2012, 00:29

Jasne. Otwórz sobie plik:

gamedata/configs/creatures/actor.ltx, i wyszukaj:

Kod: Zaznacz wszystko
walk_power                 = 0.001
walk_weight_power          = 0.001   ;0.0001


po czym wklej te wartości co podałem wyżej. Domyślnie ustawione jest 0.003. Wartość przeze mnie wpisana wydaje się najbardziej optymalna.

A jak chodzi o otrzymywane obrażenia(jak kogoś to bardziej wku*wia aniżeli cieszy, to niech sobie zmniejszy po kolei w tym samym pliku):

Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_master]
burn_immunity              = 1.0                     ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity            = 1.0
shock_immunity             = 1.0
wound_immunity             = 0.75
radiation_immunity      = 1.0
telepatic_immunity       = 1.0
chemical_burn_immunity       = 1.0
explosion_immunity       = 0.85
fire_wound_immunity       = 0.95


I tyle.
Ostatnio edytowany przez vandr, 14 Sty 2012, 00:31, edytowano w sumie 1 raz
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive S.T.A.L.K.E.R. 12.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości