[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: Odp: [MISERY]

Postprzez jalkavaki w 03 Mar 2013, 22:09

@zerohunter, poziom trudności jest tylko jeden.
Ale odradzam zaczynać przygodę że STALKEREM od tego moda.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 20:50
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez zerohunter w 03 Mar 2013, 22:13

Znaczy raz tam grałem w SoC, i też obniżyłem sobie poziom trudności tymi poradami na początku, a jak wyświetlać na minimapie ciała jak w SoC? Chyba że jakiś HUD polecacie.

I czemu na początku nie ma tych 2 kolesi? Oryginalnie byli.

Aha i jak wrócić lektora?
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 03 Mar 2013, 22:48

Ci dwaj stalkerzy są, krążą obok, a minimapa jest tak zrobiona - może dla utrudnienia, może dla smaczku.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [MISERY]

Postprzez HaijTaczi w 03 Mar 2013, 23:02

zerohunter
Wybrałeś trochę za trudny mod, jak na początek, białych kropek na minimapie w tym modzie nie zobaczysz, przy zwłokach dużo nie znajdziesz, w schowkach też nie ma za dużo a śmierć czyha na każdym kroku :E . Wczytując Save co kilkanaście minut tylko się zniechęcisz. :facepalm:
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 04 Mar 2013, 16:26

Ma ktoś spolszczenie do Misery bo wszystkie linki z tematu są już martwe, a cóż chciałem odświeżyć sobie moda :D


Down: mi chodziło o samo spolszczenie i znalazłem ;) wydaje mi się ze w downloadzie jest czyste Misery ;) przynajmniej nie pisze ze jest to wersja już spolszczona
Ostatnio edytowany przez Ashenmoor666, 04 Mar 2013, 16:34, edytowano w sumie 1 raz
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 04 Mar 2013, 16:30

Mam do Was pytanie - czy istnieje do CoP mod podobny do Gnomus Scopes? Jeśli tak, da się go bezproblemowo połączyć z Biedą? dzięki za odpowiedź.
Ostatnio edytowany przez Kudkudak, 08 Mar 2013, 22:35, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [MISERY]

Postprzez zerohunter w 04 Mar 2013, 17:47

E tam ogarnę, jak nie ma łatwo jest fun, pozatym dodałem te wartości z 1szego posta, tylko jak ten lektor przywrócić?

I czy jest może 1 parametr (tak,nie) na te ciała na minimapie?
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 04 Mar 2013, 18:12

A ja tak patrzę na te promo-rysuneczki z żarciem i szluga widzę. Ciekaw jestem czy w końcu, po długim odwyku od czasów cigarette moda na SoCa 1.0004, będzie można po ludzku w zonie zajarać...
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GhostRider44, Kudkudak.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 04 Mar 2013, 19:57

To nie szlug jeno gibon (jak zwykła mówić dzisiejsza młodzież). Są jeszcze gramowe torby - wypalenie zwiększa głód (o ekwiwalent ~300 kcal) i senność ale daje najtańszą, w miarę skuteczną psy-ochronę w grze.

Tytoń dostępny jest w paczkach fajek (4 rodzaje) i w wersji 'na wagę' (2 rodzaje) - ma szybkie (szybsze niż woda i alkohol) działanie anty-radiacyjne i bardzo lekko zmniejsza głód (ekw. rzędu 15-30 kcal). Zamiast zapijać stek z dzika wódą możemy więc jarać pety (będzie to droższe ale zejdzie nam mniej healtha od radiacji).

Dorzuciliśmy też serię bardziej twardych dragów o działaniu czasowym (bardzo długim - kreska lub strzał w żyłę z tego czy owego starcza na klika godzin).

Szczególnie lubuje się w tym Recon (lepsze, dłuższe bonusy) - więc jeśli ktoś lubuje się w konsumpcji różnego typu substancji to jest to postać 'dla niego'.
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive n1ck.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 04 Mar 2013, 20:33

Ożesz Ty!Szczena mi opadła... Prawdziwy szacun, panowie. (W tym momencie dołączam do ludzi faktycznie wyczekujących na większą bidę z dotkliwszą nędzą... ;) ) Powiedz jeszcze, bardzo proszę - będzie widać, jak NPCe jarają (w sensie animacja, światło ćmików w mroku, dymek romantycznie ulatujący z wiatrem...)?
EDIT: Jeszcze dopytam przy okazji o dwie rzeczy: Czy dragi będą może uzależniać? I czy pracujecie nad nowymi postprocessami pokonsumpcyjnymi / odstawiennymi?
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [MISERY]

Postprzez zerohunter w 04 Mar 2013, 21:05

Noo, szkoda tylko że będzie trzeba nowy save pewnie zrobić:D

Mam już z tymi głosami, tylko mi brakuje tych kropek na mapie, jak nikt nie znajdzie to przeżyję;p
I tak narazie nie mam czasu na granie.
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 04 Mar 2013, 21:12

Fajnie, gdyby doszedłby skrypt uzależnienia np. od momentu wzięcia bucha z peta mamy odliczany pewien licznik. Jeśli, dla przykładu, nie zapalimy w ciągu 3h włączy się taki jakby wzmożony głód i ubędzie nam ochrony psionicznej. Oczywiście włączałoby się to po kilku petach...ale to tylko moje wymysły.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości