[Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstury

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 30 Kwi 2012, 12:43

Moja maszynka to
Procek: Intel Core i5 2550K 3.4GHz
RAM: 8GB DDR3 1600Mhz
Grafa: nVidia GTX 295
Dysk systemowy (gra jest na nim zainstalowana): OCZ 90GB Vertex 2 SSD

W waniliowej Prypeci mam ok 90FPS. Po zmianach z AN3 ok 60FPS
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Junx w 30 Kwi 2012, 13:41

To na moim jeszcze by wyrobił jakoś (sygnatura) może z samym modem bym miał chociaż te 25 fps'ów.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 21 Maj 2012, 16:20

Tizerek trailerek:


---

I parę screenów:
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trojanuch, Junx, manash, Inevitable, vandr.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez FilipM3 w 21 Maj 2012, 16:36

Widzę są brzozy, których chyba nie było wcześniej, tak?

FilipM3
Wygnany z Zony

Posty: 49
Dołączenie: 30 Gru 2011, 13:03
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 22:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez trojanuch w 21 Maj 2012, 20:30

Prypeć miażdży :)

Kurde, nie mogę się doczekać :)
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez r_populik w 09 Cze 2012, 13:07

Kilka pytań do Autora - ściągnąłem AN3 i zastanawiam się, czy rezygnacja z zawartego tam pliku all.spawn spowoduje jakieś problemy, czy też jedynie roślinność nie będzie gęstsza w stosunku do vanilli ? No i kiedy zamierzasz się pochwalić nową wersją na tym forum ? ;)
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 09 Cze 2012, 13:35

Jak wywalisz all.spawna to gra się nie uruchomi. Możesz wywalić all.spawna i pliki level.ai. Roślinność pozostanie bez zmian ale wtedy NPCe i mutanty będą przełazić przez pnie nowo dodanych drzew i krzaki.
Zamierzałem uzupełnić opis na pierwszej stronie jak uporam się z patchem (jest parę niedoróbek) i wersją 'lite'
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez r_populik w 12 Cze 2012, 20:13

A czy w patchu będzie zmieniony plik all.spawn ? A jeżeli tak, to czy znaczące będą to zmiany ? Bo wziąłem się za przerabianie twojego all.spawna z AN3 pod swoją modyfikację (wprowadzam dość dużo zmian) i zastanawiam się, czy ma to sens, czy też lepiej poczekać na łatę.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez scigacz1975 w 12 Cze 2012, 20:51

r_populik napisał(a):Kilka pytań do Autora - ściągnąłem AN3 i zastanawiam się, czy rezygnacja z zawartego tam pliku all.spawn spowoduje jakieś problemy, czy też jedynie roślinność nie będzie gęstsza w stosunku do vanilli ? No i kiedy zamierzasz się pochwalić nową wersją na tym forum ? ;)


Kurna skąd - gdzie są linki do downloadu??
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 12 Cze 2012, 21:00

http://www.moddb.com/mods/atmosfear-for ... e-nature-3

Tylko od razu mówię, że ta wersja ma 2 krytyczne bugi (wylot przy zbieraniu artefaktu z barki i przy ewakuacji z Prypeci) oraz parę niedoróbek jak NPCe siedzący w powietrzu. Wersja poprawiona jest gotowa. Jeszcze tylko ostatni test dziś wieczór i jutro pakuję i wrzucam na ModDB.

@r_populik, poczekaj na łatę bo all.spawn-a musiałem zrekompilować.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez scigacz1975 w 12 Cze 2012, 21:11

To ja też poczkam - wolę się cieszyć a nie wku***wiać :) ;)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez kubekpop w 12 Cze 2012, 21:27

Hmmm, to z Dsote Extended może być problem :/ Ciężko będzie połączyć spawna PGR ze spawnem AN3... Oby tylko codziennie nie wychodziły patche z tym spawnem, a może dam sobie radę.
I mam nadzieję, że otrzymam pozwolenie na użycie AN3 w modzie?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości