[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 31 Paź 2017, 01:03

Nie , tam jest inny mod ale zasada działania taka sama.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez AbiNek w 01 Lis 2017, 00:09

Co chwile błąd jakiś jest albo po prostu z dupy jest zacięcie i żadnych nic. Nawet wtedy błąd nie wyskakuje. Ale szczerze, świetna modyfikacja, już po prostu nie wyobrażam sobie gry bez tego moda... tylko taki mankament... Czemu po reikarnacji krwawienie przechodzi razem ze mną na inną postać?
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 01 Lis 2017, 07:51

Początkowe zacięcie jest spowodowane spawn'em mutantów oraz NPC. A jakie błędy masz, możesz dać log(i)?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DARTHARD w 05 Lis 2017, 06:59

Cześć, mam pytanie czy na jupiterze zawsze nie ma żadnych stalkerów oprócz np.Hawajczyka,Wuja jara itp bo gram już z jakieś 6 godzin i żadnego nie widziałem.
DARTHARD
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 08 Lip 2014, 21:58
Ostatnio był: 06 Lis 2017, 22:43
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: -1

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 05 Lis 2017, 10:17

Albo są pojedyncze sztuki, albo wcale.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 05 Lis 2017, 17:31

Takie pytanie @Junx, bo segreguje sobie mody jako pojedyncze zipy, by nie bawić się w przyszłości z kolejnością instalacji.
Hybrid Final bezpośrednio na czystego CoC 1.4.22 czy jeszcze coś wymagane?

I tak poza tym w opisie masz że używasz moich tekstur, są one jeszcze ze starego CoCk'a czy Stalker Two-K? Czy może używałeś wersji ze zmniejszoną rozdzielczością Tiny Little? Bo mi brakuje w moich statystykach info o twoim modzie :/
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 05 Lis 2017, 21:12

Coc wersji 1.4.22 potem Hybrid_final i patche 1.1
Użyłem two-k PRZED drugą wersją, która wyszła kilka dni temu.
Poza tym Użyłem tylko FX pack'a.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 05 Lis 2017, 21:36

Ok dzięki.

Poza tym Boziu.... chyba twój mod to jedyny mod który poprawnie używa systemu obrażeń(gracz i NPC są równi, idealny balans 1:1). Na kolanach ludzie powinni ci dziękować za to :wódka: :wódka:

Świetnie jest zoptymalizowany, nawaliłem do niego wszystkie tekstury te z Two-K i kilka nowych jeszcze w rozdzielczości 4k(więcej ważą niż sama gra...) I wygląda i działa jak miód malina -_-
Grałem w CoM: Last Day, ale wypierdzieliłem go nawet bez mrugnięcia po sprawdzeniu Hybrid Final...
Jest w nim kilka niedociągnięć, ale to głównie preferencje gracza, więc ustawienie tego to była kwestia kilku minut grzebania w configach.

No i jest jeden dziwny bug, za każdym razem gdy wychodzę z gry wychodzi error bez żadnego loga, gry czy zapisów nie psuje, ale od tak za każdym wyjściem wywala okno że aplikacja przestała odpowiadać.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 05 Lis 2017, 22:42

Miło mi słyszeć :)

Co do loga to jak dla mnie to za dużo jak i za duże nowe tekstury, gra przy wychodzeniu po prostu nie wyrabia i dlatego logi wywala.

Co do konfigów to owszem jest parę drobnym błędów, ale to szczegóły są. Poza tym zapodaj screeny jak to wygląda.

Ps. Spróbuj jeszcze przejść kampanie teraz, w końcu jakieś wyzwanie a nie na 5 map ledwo 30 NPC :P
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 06 Lis 2017, 11:27

W tym pic, że gra wywalała przy wychodzeniu nawet bez tekstur.
Ale mniejsza z tym... Teraz chciałem włączyć grę, a tu miła niespodzianka:
Image

Super fajnie, bo dokładnie 6 godzin temu dawał radę... Miło wiedzieć że sprzęt komputerowy staje się przestarzały w ciągu jednej nocy :]

Usunięcie user.ltx pomogło aż do ustawienia znów moich ustawień. Nawet sama zmiana rozdzielczości na natywną mojego ekranu sprawia że stalker stwierdza że mam złoma :pogarda:

Jak to mówią... "Jak nie urok to sraczka"

EDIT:
reinstalacja moda, uruchamia się normalnie, zmieniam ustawienia na DX9E i zmniejszoną rozdzielczość(1280x720) i po ponownym uruchomieniu to samo, z tym że teraz przynajmniej mam error w logach:
Kod: Zaznacz wszystko
!  appdata\shaders_cache\r2\combine_2_naa.ps\2048111100110000000001000001112311
! error:  _sun_shafts.h(31): error X3004: undeclared identifier 'proj_to_screen'
(5): error X1507: failed to open source file: 'pps\sweetfx.h'


A, i by było jasne, nie, mój komputer nie jest za słaby :] Nie jest to demon prędkości ale nawet nowe gry nie sprawiają mu zbyt dużej zadyszki.


EDIT 2:
Wywaliłem folder shaders z gamedata, gra znów działa :]
Ale dla pewności był bym wdzięczny na info czy usunięcie shaderów nie wywali mi gry w późniejszym czasie...


EDIT 3...
Nope wywalenie tego folderu jednak nic nie dało, bez żadnych dodatków czy tekstur, przy DX9E gra mi próbuje wmówić że moja karta jest za słaba przy każdym przejściu do nowej lokacji, mimo że, nie nie jest, i w czasie gry działa jak miód, i jedynie przy wczytywaniu nowego poziomu uznaje że mam złoma...


Wiec przykro mi to mówić ale co do optymalizacji to jednak skreślę z mojej opinii "świetna", bo nawet Misery czy CoM: Last Day nie dawał mi takich błędów, a uwierz mi wyciskałem z nich wszystko co możliwe...
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 06 Lis 2017, 19:08

Więc masz to samo co u nas kilka osób, też im wywala z tym błędem. Teraz są uzależnieni od DX'a 9 lub 11, poza tym skoro musiałeś usunąć folder shaders to miałeś starą wersję, zobacz czy 2 menu masz final czy build wersję. Ja przegrałem X godzin pomiędzy DX8 a 11 i nie miałem tego błędu, za zawsze zmieniam DX'a w menu bez wczytania gry.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 06 Lis 2017, 19:36

Hybrid Final 1.0 + Patch 1.1

Folder Shaderów wywaliłem z ciekawości bo kilka razy mi to pomogło w innych modach(inny błąd ale pomogło).

Zanim ten błąd się pokazał miałem przegrane jakieś 5-6 godzin, wszystko śmigało. Teraz rano gdy chciałem zrobić kilka screenów, zonk! Moja karta się zestarzała :]

W tej chwili gra uruchamia się normalnie, ładuje się normalnie, gra się normalnie, ale przy przejściu między poziomami Stalker stwierdza że moja karta jest za słaba...


Ja tam nie jestem jakimś świrem co musi mieć wszystko na maxa, ale od 2007 roku, czyli premiery SoC, aż prawie do roku 2011 nigdy nie miałem dobrego sprzętu i zawsze grałem na DX8, czasami zaszalałem z DX9 mimo 20fps :) Więc wiesz, teraz gdy ma się czym grać, chce się by Stalker dobrze wyglądał.
Do tej pory żaden inny mod mi nie próbował wmówić że mam za słabą kartę więc ten error to trochę taki powiew dawnych czasów które niezbyt dobrze wspominam ;)

Nie miał bym nic przeciwko gdyby mod powiedział mi to na starcie, ale teraz po prawie 6 godzinach grania, gdy naprawdę fajnie mi się grało i nieźle się wciągnąłem taki error nie jest przyjemną rzeczą.... :/

Nie mam nic przeciwko kontynuowaniu gry na DX8 ale to nie ta gra i nie te czasy by to robić, zwłaszcza gdy inne mody które są sklejone taśmą i ledwo działają dają radę utrzymać grafikę i wywalić jedynie z powodu jakiegoś configa napisanego na kolanie.
Cholerna szkoda by była bo Hybrid to świetny mod...


Co do samego błędu to z ciekawości sprawdzałem czy mi karta przypadkiem nie przestawia się na wbudowaną Intelowską, ale nie, jest w ustawieniach wymuszenie użycia Radeona, który na dodatek jest w opcjach podkręcony o kilka procent by mieć więcej mocy...
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 2 gości