[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 08 Paź 2017, 17:17

:

. W ZUO dalej można wykończyć dwudziestu najmoli siedząc w rurze i nikt nie wrzuci granatu. :D

No właśnie ja na to ponarzekać chciałem. :pogarda:
Próbując pozabijać snajperem najemników ci potrafili z kałasza strzelić mi trzystrzałową serię w głowę siedząc... Za filarem :u3:... Albo rzucić granat centralnie pod nogi. Aż się upewniałem że wyłączyłem zaawansowaną celność AI bo to ile razy musiałem wczytywać, to jest jakieś... Nieporozumienie :stonoga:
I rozumiałby ma gdyby to było z mojej winy. Ale na serio, jak ja przez Mosina z lunetą mam problem trafić gościa który zabija mnie serią z kałasza kiedy siedzę przeładowując za BWP no to mocny dziw bierze :pogarda:
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 08 Paź 2017, 18:31

Co do demontażu broni wcale nie trzeba mieć specjalistycznego zestawu. Wystarczą naostrzony scyzoryk, naostrzone sztućce polowe, łopata czy choćby młotek. Ja zawsze w M 2.2 targam naostrzony scyzoryk i kilka osełek. Oczywiście im lepszego narzędzia do rozłożenia broni używasz, tym większa jest szansa na pozyskanie lepszych komponentów. Czasem nawet celownik lub inne gadżety mogą wpaść ;)

Trolo: Bo kto z Mosinem na ZUO się wybiera? Co Ty noob? ;P 1-y raz w Misery grasz ;) Niestety w snajperkach dość znacznie zredukowano zoom, stąd gra snajperem nie jest już tak prosta. Na jakim FOV grasz?

Za ten post mayer99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GajgerW.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez ZombieShane w 08 Paź 2017, 19:24

mayer99 napisał(a):Co do demontażu broni wcale nie trzeba mieć specjalistycznego zestawu. Wystarczą naostrzony scyzoryk, naostrzone sztućce polowe, łopata czy choćby młotek. Ja zawsze w M 2.2 targam naostrzony scyzoryk i kilka osełek. Oczywiście im lepszego narzędzia do rozłożenia broni używasz, tym większa jest szansa na pozyskanie lepszych komponentów. Czasem nawet celownik lub inne gadżety mogą wpaść ;)

Now you have my attention. Masz na myśli giwery z celownikami zaczepionymi domyślnie na stałe? Czytałem pomoc w grze, ale chyba za dużo tam wszystkiego.

Also, orientuje się ktoś czy tłumiki dołączone do broni wpływają na celność/ szansę wykrycia?

I jeszcze jedno pytanie jak już tu jestem. Czy mierna/ średnia obsługa danej pukawy oznacza mniejsze zadawane nią obrażenia czy tylko np szybsze zużycie?
Polowanie na Snorki z M4 najgorsze.
Awatar użytkownika
ZombieShane
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 08 Paź 2017, 15:36
Ostatnio był: 19 Lip 2018, 12:32
Frakcja: Zombie
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Pilot w 08 Paź 2017, 19:49

Na pewno nie wpływa to na obrażenia, bo ten cały "realizm" poszedłby się... "Nie umiem obsługiwać, więc moje kule zadają mniejsze obrażenia."

Na pewno zużywają się szybciej i "obsługa", czyli czułość myszy jest zmniejszona. Zapewne rozrzut większy i takie duperele.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 20:25
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 08 Paź 2017, 20:02

Parametr 'obsługa' wpływa też na szybkość przeładowania.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez wlodobx w 09 Paź 2017, 15:09

@mayer99
Co do demontażu broni - wystarczy mieć łom, który się nigdy nie zużywa (w przeciwieństwie do drewnianego młotka), a nawet nosić go ze sobą. :D

Za ten post wlodobx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ZombieShane.
wlodobx
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 14 Sty 2015, 16:13
Ostatnio był: 20 Paź 2018, 20:04
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 09 Paź 2017, 15:33

Tyle, że łom swoje waży, a scyzoryk i osełki sporo mniej...
Z innej beczki: gram teraz snajperem mam Green Dragona i Ghillie suit po full modyfikacjach, który miał być sporo lepszy niż w M 2.1.1. Ostatnio znienacka zaatakował mnie 1 kot i zanim usiekłem bydlaka zdążył mnie podrapać 2x a stan kombinezonu spadł o 28%...ja je*ię... :facepalm: To już przegięcie jest i z tego co pamiętam w poprzedniej wersji Misery nie było takich jaj aż. Które parametry w konfigu trzeba zmienić żeby to poprawić nieco? Choćby do poziomu grubego płaszcza czy Świtu? Grzebałem w tych plikach, ale za wuj nie wiem, które parametry odpowiadają za zużycie pancerza :| . Liczę na Twoja pomoc Królu Julianie ;).
Co polecicie na 2 broń dla snajpera? Nie chcę strzelb, ale coś cichego w miarę skutecznego na mutki i NPCs na krótki dystans...Obecnie testuję UMP45 i jest bardzo ok, choć z takim zestawem spotkanie chimery czy nibyolbrzyma to toćba wyrok jest :P
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Paź 2017, 15:50

Nigdy się w ubrankach nie specjalizowałem ale być może plik items_outfit.ltx, sekcja [sect_ghillie_outfit_immunities], parametr strike_immunity albo wound_immunity. Nie pamiętam już co jest co :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 09 Paź 2017, 17:03

Jednak immunnities to chyba odporność na poszczególne czynniki, już patrzyłem wcześniej, bo przykładowo fire_immunity dla Ghillie wynosi "0" i to by się zgadzało z opisami. Nie wiem co odpowiada za "zużywalność" kombinezonów... :facepalm:
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 09 Paź 2017, 18:55

Poszukaj linijek z nazwami "condition". Nigdy się wdziankami nie zajmowałem, ale w przypadku broni za zużywalność odpowiada linijka "Condition_dec_shot" czy jakoś tak. Więc pewnie "Condition_cośtam" będzie też w kombinezonach.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Marcus_Polonus w 09 Paź 2017, 19:41

Panowie, nie wprowadzajcie w błąd :D

Za trwałość kombinezonów odpowiadają takie sekcje (tutaj Cromm był najbliżej):
Kod: Zaznacz wszystko
[sect_novice_outfit_immunities]
burn_immunity            = 0.75         ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity            = 0.0
shock_immunity            = 0.1
wound_immunity            = 0.122
radiation_immunity = 0.0 ;         = 0.05
telepatic_immunity         = 0.0
chemical_burn_immunity      = 0.07
explosion_immunity         = 0.21
fire_wound_immunity         = 0.075


Jak widzicie, macie tutaj podział na efekty, wedle których ciuchy szybciej lub wolniej się zużywają w zależności od czego otrzymamy obrażenia, poczynając od góry:
- ogień
- telekineza (anomalie grawitacyjne, poltergeisty, anomalie teleportacyjne)
- porażenie elektryczne
- walka wręcz (mutanty, noże)
- radiacja
- psioniczne
- oparzenia chemiczne
- wybuchy (np. granatów)
- rany postrzałowe (odłamki granatów też się tutaj liczą)

To wszystko to są iloczyny w skali od 0 do 1. Im mniej tym wolniej się zużywa, np:
Pies zada nam 10 pkt, więc:
10*wound_immunity=strata w trwałości kombinezonu, czyli w tym wypadku:
10*0.122=1.22

Niektóre Trzeba ustawić na zero, bo inaczej dziwne rzeczy mogą zacząć się dziać :)
Image

Za ten post Marcus_Polonus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 19 Lis 2024, 08:55
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 09 Paź 2017, 20:13

@Mayer99 ja biegam z AK 47 w kamuflażu pustynnym ze schowka aluna przerobionego na 5.56 i chimere można posłać na 2 magi waląc z biodra, a npc leci od paru kulek, do tego obsługa jest średnia to używasz bez żadnych odczuwalnych kar, docelowo bedzie AEK jak znajdę :E
A ja mam takie pytanie, co trzeba zrobić żeby się życie samo regenerowało? pamiętam że w 2.1 coś takiego było, powoli ale było, a tutaj mam w ciężkim płaszczu leczenie ran +3 i nic, gram snajperem i czasami szkoda mi apteczki ;) dlatego biegam z 40% życia, jak coś to i tak padnę od 1 trafienia albo mnie coś staranuje albo zagryzie :D ale by się przydało cały pasek mieć bo widzę wtedy ile mam jeszcze staminy i mogę rozplanować uciekanie :E

Edit
Dobra znalazłem AEK, ale ten jest bez kolimatora, a jest może tak jak w 2.1 AEK z kolimatorem :?: bo nie wiem, tego robić czy szukać dalej :?: :?:
Ostatnio edytowany przez mietek1986, 09 Paź 2017, 23:58, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości