[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 08 Gru 2016, 20:20

Po długiej przerwie wróciłem do Misery.

Przez ostatnie kilka dni grałem niemalże bez bugów, aż tu dzisiaj...

Leze Ci ja sobie szanowny panie w stronę fabryki Jupiter od strony stacji na Janowie i w połowie drogi na posterunek spotkałem go! To była Crash. Dopadł mnie niepodziewanie i nawet loga nie zostawił.
Myślę ok bywa spróbujemy po raz drugi. I co? To samo.
Ok nie poddajemy się, weźmiemy nadrobimy drogi i pójdziemy okrężnie przez bunkier naukowców i koło zniszczonego pociągu. Tam również czekał mnie wielki i potężny Crash. I znowu bez loga.
Myślę Ci ja sobie: jak nie z buta to zmówimy usługi transportowe "Stalker i Ekipa" tak by wysadzili mnie przy anomalii Bitumin. Niestety ekran pociemniał i ponownie z gry wywaliło.
Mogę się bezkarnie poruszać po północnej części mapy, próbowałem wesoło kicnąć do Zatonu i wrócić ale znowu w momencie w którym przekraczam jakąś magiczną barierę gram wita mnie pulpitem bez loga. Czy ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak? We wcześniejszych etapach gry byłem już i w fabryce po dokumenty dla naukowców i oddawałem dług Wano i zwiedzałem prawie każdy zakamarek mapy w tamtej części Jupitera bez większych trudności.


Edit: Dało radę przenieść się ze stalkerami do magazynu kontenerów, ale przemarsz trasą w stronę helikoptera za polem minowym skończył się wylotem jak wyżej.
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 09 Gru 2016, 00:02

Raczej ładnie opisane, ale... gdzie log (żółta ramka na górze)?

Tak ogólnie to pamiętam taki błąd występujący z nowszym TAZem, zanim jeszcze wrzucono parę łatek - jakaś broń była nieco zepsuta i przy ładowaniu modelu/"wrzucaniu" go do widocznego terenu wywalało od razu. Oczywiście wiadomo, miał ją jakiś osobnik i ani myślał się zniknąć - albo łatka do TAZa, albo przejście na oświetlenie inne od statycznego pomagało.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 09 Gru 2016, 00:21

Na 80% to zbudowane przejście postaci z trybu off-line, w on-line. Zmień zasięg On-line na np. 1 metr, pochodź przez chwilę, po czym zmień na poprzednią wartość.
Na 10% to błąd z oświetleniem. Tu co niestety nie pomogę.
Na 4% brak pamięci, ale wtedy raczej jest log.
Na 6% fochy X-ray-a. Niewiele na to poradzisz, może pomóc tylko poprzedni save.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 09 Gru 2016, 15:38

Uprzejmie donoszę ze Loga nie było, a sprawdzałem po każdym wylocie.

Sprawdzę najpierw z wersją TAZ, choć to raczej nie wina oświetlenia bo nie gram na statycznym.
Zasysam nowszą wersję TAZ bo pomimo posiadania 1.7.4 to moja zassana poprzednio jest "starsza" od wersji na Mddb.
Hmm a w jaki sposób zmienić zasięg online mapy na mniejszy? Bo muszę przyznać że dotąd nie miałem przyjemności tego robić.


Edit: Znalazłem zmianę dystansu, zrobiłem na metr pobiegłem wesoło w stronę helikoptera, zapisałem, zmieniłem dystans na taki jak było normalnie (350 m) i po próbie doczytana zapisu pulpit bez loga.
Przeinstalowanie TAZ na "nowszą" wersję też nie rozwiązało kłopotu.
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez HitFan w 09 Gru 2016, 15:59

W w folderze gry w pliku configs\alife.ltx zmień switch_distance na mniejszą wartość, np. 1
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 09 Gru 2016, 16:40

Zmiana dystansu na 100 m pozwoliła na względne poruszanie się po mapie, błąd jest z czymś co ewidentnie się doczytuje w okolicach fabryki bo przy próbie podejścia od strony betonowej wanny i bitumin w sporej odległości jest błąd.
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 09 Gru 2016, 16:49

Spawn jest spierdo*ony na Jupiterze i tyle, nie ma co się dziwić, że przy takiej armii mutantów i zombie coś tam się wysypało. W gruncie rzeczy najczęściej wylot bez loga jest równoznaczny z opisem „pozostawiono cię z własną inteligencją i patrz jaki jest tego efekt :u3:”.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PainChiller,
Negative mayer99.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 09 Gru 2016, 17:36

Właśnie, może to też być wina tego. Spawn w Jupiterze w podstawce ograniczał się do kilku Zombie, sfory psów, i tyle. Tutaj jest tego tyle nawalone, że aż do MISERY nie pasuje. Całkiem możliwe, że mutant pojawił się w złym miejscu. Jak dla mnie, Zmień wartość on-line na 1 metr, po czym załatw co masz, i nie zbliżaj się tam. Jest to ewidentnie związane z A-life, po skoro na niskim ustawieniu odległości nie wywala... A może brakuje pamięci?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 14 Gru 2016, 13:38

Spawn w Jupiterze i Żelaznym Lesie jest zależny od postępu w grze.
Ja po pierwszym przejściu do Jupitera od razu łykam bloker psioniczny i biegnę do fabryki (jak dobiegnę zdążą ustać zawroty głowy po blokerze) i wtedy oprócz psów mam tam 4-5 pijawek i 2 sztuki burera, kontrolera albo poltergeista.

Podobnie z Żelaznym Lasem. Na początku gry zdobądź dwururkę, 30 naboi i bloker psioniczny i idź tam bez wykonywania żadnych zadań (grając w Czarnej Drodze można zrobić Szewczenkę i Leśniczówkę żeby zdobyć sprzęt) a będziesz miał do załatwienie 2 kontrolery i parę zombich.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez dakox123 w 18 Gru 2016, 15:36

istnieje moze jakis spawn mod do tej gry ? zeby zespawowac sobie bronie armor itd wszytko to co jest w tym misery????
dakox123
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 02 Lis 2016, 10:51
Ostatnio był: 30 Paź 2017, 18:48
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 18 Gru 2016, 16:40

Poszukaj kilkanaście stron wstecz w tym temacie, kilkukrotnie już opisywałem dokładnie obsługę spawnera zawartego w Misery. Albo rzuć okiem na moje kozaki, kilka za to otrzymałem (a przy kozakach są linki do konkretnych postów).
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez dakox123 w 18 Gru 2016, 22:30

a mogl bys mi ten post wzucic jeszcze raz albo napisac bo cofalem sie od 641 strony az do 610 i nie moglem znalezc a mi cos net zamula i dla mnie to katorga z tym cofaniem sie i czekaniem az sie zaladuje strona :(
dakox123
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 02 Lis 2016, 10:51
Ostatnio był: 30 Paź 2017, 18:48
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości