[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 31 Paź 2016, 23:15

Opisy są w gamedata/class_diversity/<klasa>/gamedata/configs/text/<język>/st_items_weapons.xml.
Możesz na szybko zmodyfikować sobie plik gamedata/configs/text/st_items_weapons.ltx, ale nie polecam tego rozwiązania: przy pierwszej zmianie klasy ten plik zostanie usunięty i w jego miejsce zostanie wrzucony ten z class_diversity. Praktycznie cała zmiana klasy tak działa, tylko podmienia się w ten sposób o wiele więcej plików - a gra używa tych wewnątrz "głównej" gamedaty.
Jedynym powodem dla robienia trzech różnych plików z opisami jest kwestia samego napisu informującego o obsłudze konkretnej spluwy przez klasę gracza: nie jest to realizowane poprzez żaden skrypt, po prostu jest "na chama" wpisane w opisy.
Dokładnie. \n jest widziany w grze jako enter (należy pamiętać o nie używaniu spacji przy tym, bo wychodzą później poprzestawianie o jeden znak linijki), a %c[a,x,y,z] zmienia kolor napisów występujących po nim. Chciałbyś więc zrobić tak:
Kod: Zaznacz wszystko
[0,140,140,140]AKCESORIA:\n \n%c[0,93,0,116] • %c[0,140,140,140] Tłumik kompatybilny z kalibrem 9 x 39 mm\n%c[0,93,0,116] • %c[0,140,140,140]Celowniki z rodziny PSO</text>

%c[0,93,0,116] zmienia kolor następnych znaków na ten taki fioletowy (chodzi o tą fioletową kropę przy każdym z akcesoriów), %c[0,140,140,140] zmienia na szary...
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 01 Lis 2016, 11:13

Czyli jak wpisałem tę linijkę do wszystkich 3 klas i zmieniłem klasę żeby plik się "podmienił" to wszystko powinno hulać? Póki co gra i buczy wszystko, i muszę się pochwalić, że sam to ogarnąłem :E :P
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 21 Lut 2024, 02:01
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 01 Lis 2016, 14:56

Powiem wam że zona jest wredniejsza od jakiejkolwiek baby w czasie okresu jaką znałem, człowiek ledwo uszedł bandytom i najmitą, z 11 naboi w karabinie i to zapasowym, z 1/5 hp oczywiście leków brak, idzie emisja ja się chowam a tam co 4 NIBYPSY pod dachem i bum trzeba wczytywać, a ostatni sejw to jakieś 40 min temu, bo nie było się kiedy bezpiecznie zapisać :mad: :E normalnie masakra,
do tego u was też było tak że na pomiary szedł z wami tylko 1 koleś z grupy topola a reszta szła z buta i do puki nie doszli to ten jeden ciągle mierzył (ponad 30 min) a zombie ciągle przyłaziły, normalnie ze 400 naboi 5.56 poszło i do tego z 90 9.39 a na końcu musiałem z noża kroić, tamci przszli do zombie postrzelali i pyk zadanko gotowe :?: pierwszy raz tak miałem (oczywiście z grupy topola został tylko buława więc mu dorespiłem kolegów, pogadałem z topolem a polazł tylko buława) boje się iść na mokradła, z zombie to czasem jakiś naboik poleciał a mutki to tylko mięsko :?:
i jeszcze jedno, jak to jest zrobione że poza bazą można każdego zabić, ale jak wejdą do środka to już są nieśmiertelni :?: i ewentualnie dać takowa opcję do włóczęgi, noego i topola kiedy ten jest pod bunkrem :?:

i kiedy herman będzie miał antybiotyk do sprzedaży :?: ten co pozwala przeżyć emisję poza schronieniem(dobra juz wiem, trzeba mieć osiągnięcie pionier) :E, i znalazłem taki lek "Aksyltallisal - odrodzenie" w jupiterze i można to gdzieś dostać w sklepie czy trzeba w schowkach trafić :?:
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Koaros w 01 Lis 2016, 21:43

Chyba udało mi się znaleźć najlepszy sposób na oczyszczenie żelaznego lasu (przynajmniej dla snajpera). Obładowujemy się bombami (najlepiej 3 fugasy i 3 przeciwpiechotne) i skradamy się do płotu, gdzie ustawiamy je mniej więcej po łuku. Potem odejść do tyłu, rzucić granat termitowy (w skrzynce u merców na podstacji), a mutanty same sie zapier*olą, ewentualnie niedobitki wykończyć karabinem (tak w ogóle polecam snajperski SG 550, chyba najbardziej uniwersalna snipra)

Btw udało się komuś znaleźć 2. część technik przesłuchania? Pierwsza ciągle wpada mi w łapy, a drugiej nigdzie.
Awatar użytkownika
Koaros
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 04 Gru 2014, 18:42
Ostatnio był: 12 Kwi 2018, 23:26
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 02 Lis 2016, 16:58

Ja zazwyczaj tam wchodzę z snajperką, i wybijam zombie zwykłą bronią. A na polgery stosuję granaty, albo jakoś staram się trafić snajperką. Ostatnio spotkałem tam 10 zombie, jednego polgera, i spacerujące obok 3 burery, hordę mięsaczy (horda, poprostu horda, z dwadzieścia było, a ile mięsa dały... :3)


Ale inna sprawa jest. Idę sobie dzisiaj, na kontenery w Jupiterze. Tak sobię wchodzę, pogadać z szefem, wchodzę tam, gadam z nim. Mówię, że nie mam hajsu ani artefaktu. Postanowiwszy go zabić (nie widziałem jednego gościa tam, to sobie zdechłem). Wczytuję save'a, patrzę. Szef martwy, ułożony w pozę spidermana strzelającego siecią, Mintaj wybiega szczęśliwy, wszyscy tam chodzą, żyją, a w ekwipunku szefa wszystkie bronie na 100%. Czy zdarzyło się wam coś takiego ? Mogę nawet pokazać wam save, nie ma problemu.
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 05 Lis 2016, 20:49

Znalazłem małego buga w TAZ. Sprawa dotyczy Far15, a dokładnie tego ze szkoły w Prypeci. Figuruje on w configu jako zwykły Far15 - w opisie jako zmodyfikowany. W hud'zie wygląda prawidłowo, ikona też, natomiast po wyrzuceniu go na ziemię lub z widoku 3 osoby wygląda jak Far15 z Vaniliowego Misery. Kombinowałem w configu Far15.ltx na wszystkie strony ale nie naprawiłem tego :facepalm: . Pomoże ktoś mi z tym configiem, bitte!?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 21 Lut 2024, 02:01
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 06 Lis 2016, 12:44

Nie wiem o jakim farze piszesz, jedyny co znalazłem to był malowany w normalne maskowanie i miał kropkę zamiast krzyżyka i to wszystkie różnice były, ale jak coś to on może mieć osobny plik czy coś takiego, to musisz przeszukać pliki aż trafisz.
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 06 Lis 2016, 17:40

I właśnie o tego z kropką mi chodzi. Jest on opisany w pliku far15.ltx na samym początku i wszystko wydaje się ok w configu, a jednak... jakby coś nie tak było wpisane w linijkach:
visual i visual item, ale kombinowałem na wszystkie strony z różnymi meshami i dżówno wskórałem :facepalm: :P.
Stąd moja prośba o wsparcie tutaj.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 21 Lut 2024, 02:01
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 06 Lis 2016, 19:00

No ale nie za bardzo wiem, co ty chcesz osiągnąć. Żeby wyglądał jak zwykły czy zmodyfikowany? Może po prostu nie ma własnego modelu i dlatego używa tego zwykłego. Zresztą skoro wygląda jak zwykły, ale ma inny opis, to musi mieć własną sekcję w configu, bo inaczej każdy FAR-15 miałby błędny opis.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 06 Lis 2016, 21:36

Powoli, raz jeszcze: w TAZ są 4 modele Far15: Duty, Freedom, Specjalny i normalny ( w opisie w grze jako zmodyfikowany) - do znalezienia pod schodami w szkole w Prypeci. Ten ostatni ma prawidłowy wygląd z widoku 1 osoby ( hud z TAZ - ale nieco inny celownik kolimatorowy i inny kamuflaż ), dobrą ikonę. Natomiast z widoku 3 osoby i po upuszczeniu broni wraca wygląd Far15 z vaniliowego Misery. Coś jest nabałaganione w far15.ltx i jak do tej pory nie ogarnąłem tego... a chciałbym
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 21 Lut 2024, 02:01
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 06 Lis 2016, 22:29

Nic nie jest nabałaganione, po prostu w TAZ nie ma innego modelu i używa tego z Misery.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 07 Lis 2016, 00:26

Ja mam bardzo, ale to BARDZO ważne pytanie. Mianowicie... jaką różnicę robi ci to, jaką skórkę ma broń po wyrzuceniu? Jakież to nieziemskie pragnienia wywołują u ciebie taką żądzę?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości