stalker_ napisał(a):[...]broń na amunicję 9.39.
trolololo napisał(a):A nażędzia respią się losowo.
stalker_ napisał(a):Bardzo drogie są pancerne wersje amunicji i wydaje mi się że nie warto płacic trzy razy drożej za niewiele większą moc obalającą.
Czasem ciężko jest od tak sobie ominąć stado mutantów, jeżeli zwęszyło cię i masz np. 5 snorków na ogonie. Poza tym, mięso i trofea z mutantów też są dość sporo warte - mięso nawet warto piec na sprzedaż za kupione paliwo, i tak się opłaca. No i jak to nie porozwalać trochę mutantów, przecież bez tego życie stalkerskie mija się z celem. Polecam Tartak w Zatonie, masz tam cały zestaw: stada psów, kontrolery i zombie w pobliżu budynków, często nibyolbrzym w pobliżu, a nieco na północ albo kilka pijawek, albo para nibyolbrzymów lub chimer. Jest w co pruć.stalker_ napisał(a):Unikam walk z mutantami, obchodzę naokoło, szkoda amunicji, chyba że misja tego wymaga.
. ulepszyć bronie na maksa u jednego i nie zawracać sobie głowy drugim mechanikiem.
Jeżeli ktokolwiek miałby problem z zadaniem od naukowców dotyczącym zbadania źródła emisji psionicznych to polecam zapoznać się z tym linkiem.
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... debug-menu
A następnie przy umiejętnym wykorzystaniu spawnu użyć tego: jup_b1_half_artifact.
Teraz nawet jeśli zniknie wam Topol z całą drużyną możecie zespawnić artefakt z zadania.
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CBlender_default::Compile
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line : 63
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: wpn\wpn_bullet1_545
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości