Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Ehm! Omówienie filmiku, który wygrał w ankiecie. N.aleoszukałnas pokazuje nam najpierw zdjęcie klasy Recon, który wygląda trochę jak Zabójca Vindicare.
Obrazek znika i zaraz potem pojawiają się obrazki, które mają znaczenie!
Otóż! N.alkohol wspomina, że Szambonure-
Recon... Będzie klasą, która... ...jest klasą działającą na małych dystansach... i...że się lubi skradać... zdjęcia podziemi, starych domków...
Recon jest jedyną klasą, która może grać na terenie Zatonu... i przez to w ogóle zacząć grę. (W tle muzyka z filmu Stalker)
Następny na deser to Snajper.... pokazują się zdjęcia torów... to jedyna postać, która będzie mogła odwiedzić Stacje Janów... Oprócz tego jeśli zatrzymamy film w odpowiednim momencie, w pewnym ułamku sekundy możemy zobaczyć ukryte info.
Otóż. Snajper będzie mógł strzelać z karabinów snajperskich.
Ehm...
Ostatnią NIESPODZIANKĄ jest Szturmowiec, ...Który jako jedyny jest zdolny do grania w Prypeci i przejścia gry... Gdyby tylko mógł ją zacząć...
Podsumowanie: Dowiedzieliśmy się wielu fajnych spraw, ukrytych wątków i zagadek mechaniki i różnic w grze poszczególnymi klasami. Filmik ukazał nam bardzo ciekawe zdjęcia nowych lokacji, które i tak nie znajdą się w 2.0 Nie ukazano nam Nowego Basenu, ale to nic. Na uwagę zasługuje niesamowita muzyka Eduarda Artemieva, która mogłaby znaleźć miejsce w jakimś wizyjnym filmie...
Filmik ukazał nam bardzo ciekawe zdjęcia nowych lokacji, które i tak nie znajdą się w 2.0
Ej no dobra - wiadomo, że nie będzie nowych lokacji. Nie musisz od razu o tym przypominać
Nadal - pokaz slajdów który się fajnie ogląda jest dobrze zrobionym pokazem slajdów.
Także spojrzałbym na to z innej strony - skoro temu człowiekowi chce się robić te rzeczy to znaczy, że zapewne ma dość pozytywne podejście do tego co stworzyliśmy jeśli chodzi o rozgrywkę, grafę itp. czyli to o co tak naprawdę chodzi.
Spoko Trojan, bierz to co piszę bardziej jako szczeniackie zaczepki Do BiedyzNędzą mam bardzo dużo pozytywnej energii, a już na pewno nie grałbym w Zew bez instalacji jej.
Ogólnie, to cały projekt bardzo przypomina mi klimatem to, co urzekło mnie w Alone in the Zone (w fullHD ) Czyli niesamowity klimat śmierci i rozkładu. I jeszcze ta muzyka.
W ogóle, to N.arytmiaserca powinien załatwić sobie swoją kopię filmu (Kupić!)
Aha. Mało tych slajdów. Żądam! jakiegoś-czegoś z ust Twoich...
Np... hmm
-Czy mutki dostają wreszcie po dupskach od anomalii? -Czy będzie istniała możliwość wykupienia sobie ochroniarza w przyszłości (coś jak w sgm) Teraz sugestie:
Wszyscy dobrze wiemy, że N.areozol lubi bawić się w fotoszklepie. Myślę, że nic nie stałoby na przeszkodzie, żeby w przyszłości (kolejnych wersjach) pozmieniać filmik rozpoczęcia gry na taki pasujący bardziej do Misery, może nawet 3 wersje dla każdej z klas ( + lekko zmodyfikowane 3, jeśli wybierasz opcję Czarna Droga)
Po zmodyfikowaniu fabuły o dodatkowe questy (hell, może całkowicie zmienicie czerstwą fabułę gry- zakończenie ) N.afekt mógłby pokusić się nawet o zrobienie nowych segmentów zakończeń
-Czy mutki dostają wreszcie po dupskach od anomalii?
Tak - zmieniłem to już w PGR.
-Czy będzie istniała możliwość wykupienia sobie ochroniarza w przyszłości (coś jak w sgm)
Na razie nie - imho jest to rzecz którą albo robi się 'do końca' jak np. w TFW - czyli możemy wydawać jakieś polecenia, wymieniać sie ekwipunkiem itp. - jest to konieczne żeby całość nie była delikatnie mówiąc regularnie frustrująca.
W przyszłości - z chęcią. ale jest to zależne od tego czy znajdzie się ktoś tak miły, żeby napisać nam skrypty
Poza tematem, wspaniale byłoby, gdyby Misery przypominało klimatem to, co możemy znaleźć w tych filmikach, z modyfikacji Raindrop...
Klimat - super. Szkoda, że takie projekty rzadko kiedy się ukazują... Jeśli chodzi o porównanie to myślę, że kierunek 'stylistyczny' jaki obrał Aaroe jest bardzo podobny. Jest to zresztą już mocno wyczuwalne w pierwszej wersji (a zostało dość mocno 'pogłębione' w drugiej).
----
Tak całkowicie pozatym to bardzo lubię Twoje posty i dzięki za wsparcie
Myślałem ostatnio o naszej reputacji w grze, z tego co wyczytałem, frakcje szybko reagują na to, co robimy w grze.
Ale
Co odnośnie profitów wynikających z naszego ekwipunku i uzbrojenia oraz samej klasy? Przykład: Jestem Szturmowcem, mam złoconego obrzyna, świeci się i połyskuje, dodatkowa sama broń jest 'kozacka'. Wszyscy Bandyci patrzą na ciebie i myślą: o, ten gość zna się na rzeczy. Daje ci to malutki bonus do handlu z bandytami
Albo
Jesteś Reconem, właśnie zaopatrzyłeś się w ump45, przykręciłeś tłumik i idziesz nocą po Zatonie. Nagle wchodzisz do obozu Najemników, gadasz z dowódcą. Dowódca niby z tobą rozmawia, ale jego myśli są gdzieś indziej. Przecież ostatnio stracili kolejnych zwiadowców, tak potrzebnych tej skrytej stronie konfliktu. I jeszcze ten sprzęt, malutki pakiet z dużym kopem, cudo. Tak, taki specjalista przydałby się w oddziale. Malutki bonus do handlu z Najemnymi.
Witam funów misery ! Mam małe pytanko. Zachciało mi się zamontować celownik optyczny do M4A1 pozmieniałem jak trzeba w configach broni w gamedata i hula... Ale żeby za bardzo się nie chwalić to celownik ma kolor jebitnie fioletowy i jeszcze żeby było smiesznej na rękojeści karabinu jest odwrotnie (ale przybliza ) a w oknie broni przyczepił się do kolby...Można temu jakoś zaradzić? Nie jestem asem w moddingu, ale chciałbym przy waszej pomocy jakoś sobie z tym poradzić...Ścigacz...liczę na Ciebie...
Co do Misery hmmm... Na mikołaja sprawiłem sobie parę gadżetów do mojego blaszaka i mogę w pełni cieszyć się tym modem. Nie uważam go za gigatrudny, ale z pewnością nie jest to modziwo dla początkujących stalkerów. Wydaje mi się, że żeby w toto pograć trzeba z raz CoP na mistrzu w vanilię zagrać i każdy w miarę ogarnie. Zastanawiam się nad małym poradnikiem do Misery, pt: porady jak przetrwać, jak przejść kolejne misje, jak okiełznać permanentny brak cashu itp + ew znalezione schowki. Napiszcie czy jest zapotrzebowanie. Chetnie sam lub z kims sie pobawię
To, że celownik jest fioletowy to wina braku tekstury do niego w plikach moda. Jeżeli jest zamontowany odwrotnie na karabinie, to znaczy że ktoś schrzanił model. A że w oknie broni przyczepił się do kolby (rozumiem że chodzi o ikonę broni) to kwestia niedopasowanych współrzędnych celownika w konfigu broni. Generalnie wszystkie te błędy wynikają z tego, że celownik miał być nieużywany. Wszystko jest rzecz jasna do naprawienia (najwięcej zachodu będzie z odwróceniem celownika w modelu, ponieważ trzeba model przerobić - reszta to kwestia dodania właściwej tekstury oraz ustawienia współrzędnych w konfigu). Jak chcesz się z tym bawić to na PW powiem ci co i jak.
Kiedy zniknąłem na pół roku, miałem nadzieję, że po moim powrocie znajdę Bidę'n'Nędzę v2 w pełnej gotowości bojowej, aby urwać mi łeb Niestety, widzę, że roboty się przeciągają... Poczekamy, zobaczymy. Póki co widzę, że mod w zamierzeniu ma być jeszcze lepszy - mam tylko nadzieję, że nie będzie miał tego problemu ze stabilnością, jaki miała wersja 1.0