[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez onaion1989 w 12 Lip 2016, 22:42

Witam
Potrzebuje waszej pomocy gdyż mam Misery ale w menadżeże zadań pokazuje mi wykorzystanie pamięci tylko 1615 MB Ram. Dokładnie to mam X-Ray 1.6 Engine (32 bit) 1615 MB . Sytem jest win 8.1 64 bit 8 Gb Ram z dyskiem SSD 480GB. Nie powinno wykorzystać całej pamięci operacyjnej?
Awatar użytkownika
onaion1989
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 18 Paź 2013, 05:58
Ostatnio był: 27 Wrz 2020, 22:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 12 Lip 2016, 23:15

@Quń: jest ich... sporo. Jeżeli by policzyć wszystkie, to (oprócz vanillowych, które są nic nie warte) w Misery dodanych jest w samym Zatonie ok. 20 - 25 schowków z bardziej lub mniej ciekawymi zawartościami. Jeszcze zależy od tego, czy korzystasz z The Armed Zone.

@onaion: Zwykle gry komputerowe korzystają tylko z takiej ilości pamięci, jaka im jest potrzebna - żaden silnik nie "zapycha" specjalnie możliwie największej ilości pamięci, jeżeli nie przynosi mu to żadnych korzyści. A kiedy jakaś gra ma tragicznie duże zużycie takowej, to zwykle jest to spowodowane badziewną optymalizacją (ktoś często truł tu o silniku nowszych Assasin's Creed) lub setkami modów pracujących jednocześnie (flagowy przykład: minecraft). Ale mimo tego użycie 1,6 GB pamięci jest dość... niewielkie, jak na Misery. Jeżeli dobrze zgaduję, to grasz na oświetleniu statycznym i blisko minimalnych detali, a także bez dodatku The Armed Zone.
Zależnie od tego, jaki masz procesor i kartę graficzną, możesz sobie spokojnie detale podnieść. Sądząc po ilości RAMu, oraz posiadanym SSD twój komputer nie był pewnie zbyt tani. Myślę, że możesz pozwolić sobie spokojnie na grę w oświetleniu dynamicznym obiektów i detalami w okolicy średnio-wysokich. Z dodatkiem The Armed Zone, jeśli chcesz. No chyba że twój komputer jest jakoś nieproporcjonalnie złożony...
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 13 Lip 2016, 07:55

@Demon6PL: Bo po 105 rubli chodzą tylko te z wron, sprawdź
Jak to usunęli? Szkoda, bo myślałem że poszukam tych Hromaninów, jak z Włoch wrócę. A tak, to trochę lipa.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez wlodobx w 13 Lip 2016, 15:22

@ Mito,
jak już pisałem w grudniu 2015 w samym Zatonie miałem "odkrytych" 70 schowków.
Pozdrawiam wszystkich miłośników MISERY :D
wlodobx
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 14 Sty 2015, 16:13
Ostatnio był: 20 Paź 2018, 20:04
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Quń w 13 Lip 2016, 18:07

Jeśli już mowa o schowkach, to dlaczego przy niektórych nie wyświetla się znaczek, że zostały odnalezione?
Quń
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Lip 2016, 17:02
Ostatnio był: 24 Lip 2016, 12:56
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez PainChiller w 13 Lip 2016, 18:13

@up

Albo nie podniosłeś wszystkich przedmiotów (czasami się zdarza że jeden widelec wejdzie w ziemie)

Albo autorzy zapomnieli zaznaczyć go na mapie

Albo nie był to schowek (chyba że fanty w skrzyni były, to wtedy był)

Albo X-ray nie odnotował jego znalezienia(to moja teza, bo nie wiem czy to jest możliwe... ale... co w X-ray jest Niemożliwe?)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 13 Lip 2016, 21:39

Znaczna część schowków w Misery jest tymi, które były też w czystym Zewie, tylko że w tej modyfikacji ich zawartość zmieniono zgodnie z założeniami moda - czyli nie ma w nich często prawie nic (tu papieros, tam mineralka...), a przynajmniej nic jakoś bardzo ważnego. Te schowki są wyświetlane na mapie po ich znalezieniu. Jednak przedmioty, które walają się np. za Brodaczem, u lekarza na Skadowsku na półkach, czy chociażby nawet przypadkiem parę pierdół walających się gdzieś po Szewczence, nie są w ogóle wyświetlane na mapie, a po ich podniesieniu nie otrzymujemy wiadomości o schowku. Są one oznaczone jako "items in the open", a nie schowki. Pewnie dlatego, że są zbyt widoczne żeby potraktować je jako schowki.
Za to schowki dodane przez tę modyfikację - są to zwykle porzucone gdzieś plecaki ze sprzętem lub jakieś skrzynki czy pudełka - po pierwsze, są znacznie bardziej wartościowe, a po drugie, nawet po znalezieniu nie wyświetlają się na mapie. Nie mam najmniejszego pojęcia, dlaczego tak jest - ale wydaje mi się, że jest to kolejne ograniczenie silnika XRay: najwyraźniej w Zewie za schowki silnik uznaje tylko odpowiednio oznaczone, rzucone na ziemi przedmioty.
Przy zbieraniu tych drugich też otrzymuje się komunikat o znalezionym schowku - no, nie mam pojęcia jak to tłumaczyć. Albo twórcy w ogóle nie bawili się w zaznaczanie nowych schowków na mapie, albo silnik nie chce pozwolić.

Swoją drogą, ktoś kiedyś dostał w wyniku przesłuchania "namiary" na schowek dodany przez Misery? Mi się wydaje, że raz czy dwa trafiłem, ale pewien nie jestem.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez onaion1989 w 13 Lip 2016, 21:41

@Mito
Miałeś racje że pobiera RAM ile potrzebuje gra.
Taki mam sprzęt w lapku:

CPU Intel(R) Core(TM) i5-4200M CPU @ 2.50GHz, z Turbo boost do 3,1Ghz
8 GB RAM
NVIDIA GeForce GTX 760M 2 GB GDDR5 128 bit NVIDIA GPU Boost 2.0
i
Intel(R) HD Graphics 4600
Dysk nr 1 - SanDisk Ultra II 480GB (447 GB) SSD
Dysk nr 2 - WDC WD7500BPVX-22JC3T0 (698 GB) HDD

obecnie gram na rozsz. pełne ośw. dynamiczne DX11
maksymalna jakość
rozdzielczość 1920x1280
Instalowałem MISERY z FOV 75 i Switch distance 400 enhanced
Póki co chodzi bez zacięć przy testach na spawn`ie 30 NPC`tów mutanty i ludzie razem każdego po trochu i dobra jatka jest :D to co lubię chyba najbardziej.
Pamięć Ram pobierana na poziomie 2100 do max 2300 MB.
A przy detalach średnich czyli 1280x720 jakość średnia z rozsz. pełne ośw. dynamiczne DX11 jakieś 1.6 GB
zacięć nie ma jak dotąd. Póki co testy tylko na zatonie.
Awatar użytkownika
onaion1989
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 18 Paź 2013, 05:58
Ostatnio był: 27 Wrz 2020, 22:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 13 Lip 2016, 22:23

Bardzo ładnie. Jeżeli chciałbyś sobie odrobinę "polepszyć" grę jeszcze, to ustaw sobie maksymalne detale na jakich chodzi gra płynnie bez zacięć w 1920x1080. Do tego polecam addona The Armed Zone :P. Możesz sobie jeszcze do tego dorzucić coś związanego z teksturami roślinności - nazywało się to chyba Absolute Nature 3 Lite i w spokoju współdziała z Misery. Powinno wyglądać bosko.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Quń w 13 Lip 2016, 23:56

@Mito
W wyniku przesłuchania można otrzymać namiary na schowki z Misery, sam tylko w Zatonie mam odkrytych około 30 schowków, z czego dużej części nie można znaleźć w vanilli jak np. schowki w ZUO lub Szewczence, a w Jupiterze np. we wschodnim tunelu. W vanilli można było tam znaleźć zamiast schowków 2 burery :) Póki co, zajmuję się tylko przesłuchiwaniem najemników, stalkerów i innych nieszczęśników aż do osiągnięcia limitu, bo przeszukiwanie schowków mija się z celem, jeśli część z nich nie wyświetla mi się na mapie po odnalezieniu.
Swoją drogą, czy monolitowcy są zdolni nie witać wybuchowo majora, gdy spróbuje ich przesłuchać? O ile najemników i bandytów można "oswoić" (tak, by byli przyjaźnie nastawieni i dało się z nimi np. handlować i podróżować) po zbiciu ich łbów na kwaśne jabłka i wyłudzeniu informacji, to przy Monolicie nie jestem tego pewny.
I ostatnie pytanie na dobranoc, znów na temat Welesów: Czy z członków wolności/powinności w exo wypadają te detektory, czy wylatują one tylko z samotników i zombiaków?
Quń
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Lip 2016, 17:02
Ostatnio był: 24 Lip 2016, 12:56
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 14 Lip 2016, 11:53

Z zombiaka jeszcze Welesa nie trafiłem. Jak potrzebujesz, to idź do brodacza, weź zadanie na artefakt, i w okolicy jakiejś anomali chodzą chłopoki z welesami szukając artefaktów. Wolność i powinność mają chyba jakąśtam szansę na to że znajdziesz.


A co do Monolitian to chyba wszyscy się detonują, więc nic się nie dowiesz
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez Demon6PL w 14 Lip 2016, 12:46

Skoro już Haep ruszył temat ze zleceniami Brodacza:

Czy dany artefakt się 100 na 100 GDZIEŚ zespawnuje? Bo na ten przykład wziąłem sobie zlecenie na bąbel. Jeśli się nie mylę to art gazowo-kwasowy. No to hyc w zieloną gumkę i kursik ze skadowska przez podziemia-bagna-sosnodąb. Nie ma. Jedna kamienna krew. Bąbla niet. Coś nie tak z moim rozumowaniem? Podobno ta stalkernia która też szuka w pewnym momencie dostaje tego artuta do eq i mogę ich albo odwalić i zabrać albo przekupić. No i pytanko właściwe: Jeśli ja nie znajdę bo najnormalniej w świecie nie ma, to oni też nie znajdą? Czy im po prostu zespawnuje w eq i "przegram" bo nie miałem możliwości wygrać? Jakoś nigdy nie miałem zacięcia do testów na tych questach, a w tej chwili nie mam zbytnio jak sprawdzić (wziąłem się za testowanie innych modów, horyzonty poszerzam, akurat w aktualnym te questy nie istnieją).
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość