MetalowyStalker napisał(a):Ok więc to nie wina taz tylko absolute nature 3 w wersji Full. Naszczęście wersja lite działa, może jakiś patch kompatybilny byś mógł zrobić jeśli to nie problem? Choć lite też jest git.
Cromm Cruac napisał(a):MetalowyStalker napisał(a):Ok więc to nie wina taz tylko absolute nature 3 w wersji Full. Naszczęście wersja lite działa, może jakiś patch kompatybilny byś mógł zrobić jeśli to nie problem? Choć lite też jest git.
Pewnie się spawny gryzą.
Zainstaluj AN3 Full w jakimś tymczasowym folderze. Skasuj tam pliki all.spawn, level.spawn i level.ai. Przerzuć wszystko do Mizerii nadpisując pliki.
trolololo napisał(a):Wołogi? Chyba Walesy. Nie musisz za nimi specjalnie latać::
... khe, khe khe. Poważnie prykłem jak to zobaczyłem - masz kolego zapłon, to już jakiś niecały rok wisi w mojej sygnaturce - na moddb trafiło dopiero teraz, bo miałem po drodze pewne... oporności czasowe.@edit wooooo wyszło spolszczenie do armed zone ?!
Z racji, że wakacje i nuda, postanowiłem odświeżyć miseryjkę i mam kilka pytań
1. Czy da się bardziej utrudnić grę niż Recon + dark road?
2. Zasysam właśnie TAZa 1.7.4, ma ktoś może listę/mapkę nowych skrytek?
Może. Moim zdaniem możliwe, jeżeli masz: wysokie detale, rozszerzone dynamiczne oświetlenie, The Armed Zone i spory zasięg ALife. Chociaż ja, kiedy jeszcze miałem system 32bit, zawsze wysypywało mi się przy użyciu 2GB (to absolutnie normalne dla 32bit), a chodziłem wtedy na TAZ i prawie minimum detali... Mój Boże, gra bez wylotów była marzeniem, prawie zawsze przy podchodzeniu do większej grupy ludzi (np. Skadowsk) miałem pokaz pulpitu.A skoro już tu jestem, mizeria naprawdę zżera ponad 3GB RAMu? o.O
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości