[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez cyckovsky w 02 Sty 2011, 21:26

Witam. Mod jest zacny, jednak mam problem. Mam misje od Cyborga z Monolitu - muszę wypełniać puste schowki na Zatonie. Wrzucam wszystko do ostatniego plecaka na Szewczence, autosave i ilość fps'ow drasztycznie wzrasta (sam jestem ździwiony takim faktem, bo maszyna leciwa i na minimalnych nie za ciekawie gra chodzi) i po jakiś 5-10 sek bugtrap:

xrEngine.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\lua.JIT.1.1.4.dll" at 001B:0284B715, lua_yield()+3269 byte(s)

Co zrobiłem: kolega podesłał ten plik lua.jit... i o dziwo doszedłem do Pilota na Skadowsku, wziąłem żeby mnie zaprowadził do Prypeci przez Garriego i podczas wczytywania lokacji bugtrap. Ogólnie ostatni plecak pakowałem praktycznie podczas emisji, dlatego myślałem, że to przez to, także emisje w opcjach moda wyłączyłem - bez skutku. Wczytałem save jakoś przed 10 min gry od zdobycia ostatniej potrzebnej do schowania broni, jednak gdy zrobię ten ostatni schowek to znów bugtrap.

Niewiele mi tej gry zostało i chciałbym ją skończyć, bo sporo się już ugrałem.

Gram na wersji moda 1.5 + spolszczenie + fix
Image
Awatar użytkownika
cyckovsky
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sty 2011, 21:13
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 14:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 02 Sty 2011, 21:40

A ja z takim zapytaniem:
Gram na wersji 1.6+pl (ściągnięte jako całość). Wywala bugtrap przy Jupiterze, w bazie Najemników. Ale to ok. Poczytałem forum i wiem, że trzeba się przesiąść na wersję 1.5. Czytałem, że wersje się między sobą różnią, ale na ile. Podejrzewam, że na starej wersji z obecnymi savegame nie pogram. Tak więc jakie zmiany zostały wprowadzone między tymi obiema wersjami i czy warto zmieniać?
:

Jestem obecnie po kilkudziesięciu godzinach rozgrywki. Mam praktycznie ekwipunek taki jaki bym chciał końcowa, wraz z ulepszeniami na maksa. Rangę powyżej 400. W głównej fabule to zbadałem dopiero wszystkie miejsca katastrofy w Zatonie. Teraz mam zadanie spotkać się przed Jupiterem z najemnikami, w ichże kombinezonie. Z zadań pobocznych to wydaje się, że w Zatonie i Janowie wykonałem większość (rzadko popycham fabułę do przodu, wolę skupiać się na eksploracji Zony i wykonywaniu zadań pobocznych). Czy lepiej już skończyć więc na obecnej wersji a frakcję najemników sobie darować? Czy może ci najemnicy są tak fajni, że można poświęcić te kilkadziesiąt godzin grania i zaczynać od początku? A może savegame z v.1.6 działa na 1.5?
Co poradzicie?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez misiaczek6666 w 03 Sty 2011, 20:51

Witam, otóż przechodząc po raz kolejny moda po raz pierwszy zdarzył mi się ten problem. Wykonywałem misje dot. "wzmożonej aktywności mutantów" dla naukowców i podchodząc do anomalii Bitumin natrafiłem na ten oto bug.
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : !m_error_code
Function      : raii_guard::~raii_guard
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line          : 748
Description   : ....r. - zew prypeci - kopia\gamedata\scripts\_g.script:838: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)


Mam moda z spolszczeniem, władcą zony i próbowałem jeszcze fix-a... dalej nie działa.
misiaczek6666
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Sty 2010, 15:36
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 09:57
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Mitchel w 06 Sty 2011, 17:33

jalkavaki napisał(a):A ja z takim zapytaniem:
Gram na wersji 1.6+pl (ściągnięte jako całość). Wywala bugtrap przy Jupiterze, w bazie Najemników. Ale to ok. Poczytałem forum i wiem, że trzeba się przesiąść na wersję 1.5. Czytałem, że wersje się między sobą różnią, ale na ile. Podejrzewam, że na starej wersji z obecnymi savegame nie pogram. Tak więc jakie zmiany zostały wprowadzone między tymi obiema wersjami i czy warto zmieniać?
:

Jestem obecnie po kilkudziesięciu godzinach rozgrywki. Mam praktycznie ekwipunek taki jaki bym chciał końcowa, wraz z ulepszeniami na maksa. Rangę powyżej 400. W głównej fabule to zbadałem dopiero wszystkie miejsca katastrofy w Zatonie. Teraz mam zadanie spotkać się przed Jupiterem z najemnikami, w ichże kombinezonie. Z zadań pobocznych to wydaje się, że w Zatonie i Janowie wykonałem większość (rzadko popycham fabułę do przodu, wolę skupiać się na eksploracji Zony i wykonywaniu zadań pobocznych). Czy lepiej już skończyć więc na obecnej wersji a frakcję najemników sobie darować? Czy może ci najemnicy są tak fajni, że można poświęcić te kilkadziesiąt godzin grania i zaczynać od początku? A może savegame z v.1.6 działa na 1.5?
Co poradzicie?


Nie zmieniaj wersji tylko pobierz fix'a.Też tak miałem i fix pomógł :E.A co do Najemników : u nich są super bronie i misje np. musisz pomóc im zabić kontrolera w Fabryce Jupiter jak już wchodzisz i go widzisz to przejmuje on kontrole nad tobą i całym oddziałem ale ty używasz Psychodelin i dajesz nogę.A oddział Najemników to już zombie co będzie dalej?Sam się dowiec :D ...
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 06 Sty 2011, 17:45

Wgrałem fixa to wywala na pulpit jak podejdę do leśniczówki w Zatonie.
Generalnie na razie odstawiłem tego moda - poczekam aż wszystko w końcu sfixują i wtedy zagram.
PS. Na 1.5 też wywala jak podejdę do leśniczówki.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KaenyPL w 06 Sty 2011, 21:51

zmień ustawienia grafiki na najmniejsze jak sie da

u mnie zmniejszyła sie wtedy ilość bugów o jakieś 60-90% :E
Awatar użytkownika
KaenyPL
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 15 Gru 2010, 17:26
Ostatnio był: 25 Cze 2011, 02:22
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Kozakowsky w 06 Sty 2011, 23:57

Czy ktokolwiek w wersji 1.5 sigerousa z fixem i spolszczeniem ukończył zadanie ze schowkami dla Monolitu? Mam to samo co Cyckowsky kilka postów wyżej. Po włożeniu towaru do ostatniego schowka wywala bugtrap.
Kozakowsky
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 06 Sty 2011, 23:53
Ostatnio był: 07 Sty 2011, 00:44
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Oskar w 07 Sty 2011, 02:48

Wie ktoś jak zrobić aby Bronie zadawały większe DMG,a od 1 albo 2 strzałow w łeb by wróg padał ? Tak samo z Diegtiariovem ;D Dam "nagrodę"
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez hornet w 07 Sty 2011, 06:30

Witam wszystkich.
Mam dziwny problem: jestem w Prypeci i po powrocie do Jupitera bankier nie wypłaca mi odsetek pomimo że one są (bo je wyświetla po 20.00 jak o nie zapytam). Po 20.00 nie dostaję komunikatu o odsetkach. Przy próbie wypłaty mogę dostać tylko kwotę bazową, bez odsetek. Zabrałem pieniądze od bankiera i przeniosłem je do Skadowska do tamtejszego bankiera. I znów to samo - odsetki są ale nie mogę ich wypłacić. Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu ?
hornet
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Sie 2008, 21:31
Ostatnio był: 14 Sty 2011, 09:23
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vandelshoff w 07 Sty 2011, 20:26

Nie ma możliwości włączenia widoku maski? Wiecie o co chodzi... bo oddech jest, ale nie ma widoku.
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 07 Sty 2011, 20:42

Chyba w opcjach SGM musisz coś pozmieniać.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cienias w 07 Sty 2011, 20:57

Mam (chyba nietypowy) bug. Chcę przejść z Zatonu do Jupitera, kiedy proszę Pilota o przeprowadzenie mnie tam i potwierdzam swoje zamiary, gra zapisuje się automatycznie, ekran ciemnieje i zamiast ładowania kolejnego poziomu ekran znowu się rozjaśnia i wszystko jest po staremu, z drobnym tylko szczegółem - hud znika i nie mogę nic zrobić - wyjść do menu, poruszać się, wczytać gry.

Mam SGM 1.6.0 + Free Choice + Braz 1.6.1 + spolszczenia.

Mam nadzieję, że problem i jego rozwiązanie były już opisywane, bo nadal przeglądam te 60 stron w poszukiwaniu odpowiedzi, wdzięczny jednak będę, jeżeli ktoś udzieli jej ponownie.
Awatar użytkownika
Cienias
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 31 Gru 2010, 21:18
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 17:38
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 25

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości