[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wienia w 29 Paź 2010, 20:48

mam problem, gdy zbliżam się do anomalii bitumin (bardzo blisko) wywala mnie do windowsa z takim logiem:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:336: attempt to index field '?' (a nil value)

proszę o pomoc
Ostatnio edytowany przez Wienia 29 Paź 2010, 22:05, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Wienia
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Maj 2010, 21:06
Ostatnio był: 28 Paź 2014, 00:41
Miejscowość: Nowy Sącz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wheeljack w 29 Paź 2010, 21:11

Napisałem, że może zadziała, nie zadziałało, trudno.
Ostatnio edytowany przez Wheeljack 29 Paź 2010, 22:05, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: Wczoraj, 21:59
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 726

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wienia w 29 Paź 2010, 22:03

WheelJack, jedyne co to zmieniło, to treść fatal errora, na następującą:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:939: bad argument #1 to 'gfind' (string expected, got nil)


ale to chyba nie ważne bo kopię xr_logic wrzuciłem z powrotem na miejsce i wszystko jest jak 2 posty temu
Awatar użytkownika
Wienia
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Maj 2010, 21:06
Ostatnio był: 28 Paź 2014, 00:41
Miejscowość: Nowy Sącz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez The Witcher w 29 Paź 2010, 22:12

Podaj kilka linijek przed FATAL ERROR'em.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: Dzisiaj, 15:17
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wienia w 29 Paź 2010, 22:17

dziwne, chodziłem sobie po obrzeżach bitumina, i nic się nie działo, dopóki nie doszedłem do tego miejsca gdzie mnie wywaliło ostatnio. Co do loga to już daję:

Edit: Nie, jednak mnie wywala gdziekolwiek pójdę :P


Kod: Zaznacz wszystko
! Can't find texture 'wpn\aks74_w_kollim\red'
compiling shader model_def_lplanes_1
compiling shader model_distort4ghost_1
compiling shader model_distort_3
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\thq\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak105\ak105_shoot_0.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\thq\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak105\ak105_shoot_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\thq\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak105\ak105_shoot_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\thq\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak105\ak105_shoot_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\thq\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_ak47\ak47_reload.ogg
compiling shader model_def_lplanes_3
compiling shader model_distort_0
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 441806 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - call of pripyat\gamedata\scripts\xr_logic.script:336: attempt to index field '?' (a nil value)
Ostatnio edytowany przez Wienia 30 Paź 2010, 09:50, edytowano w sumie 3 razy
Awatar użytkownika
Wienia
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Maj 2010, 21:06
Ostatnio był: 28 Paź 2014, 00:41
Miejscowość: Nowy Sącz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez The Witcher w 30 Paź 2010, 09:07

Niestety nic mi to nie mówi, musisz poczekać na Mistrza Yodę.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: Dzisiaj, 15:17
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez zielas w 30 Paź 2010, 09:44

Witam, mam problem z sluchaniem muzyki. W playerze kazdy utwor trwa 0:00min , wiecie moze co zrobic? pomyslalem ze to przez brak pliku "ui_extra_elements.script", ktory jest wymagany do dod.wlasnej muzyki.

k4r00 napisał(a):
Mam problem z dodaniem własnej muzyki do SGM. Mianowicie nie moge znaleźć pliku ui_extra...itd. o którym mowa w pierwszym poście. Po prostu nie mam tego pliku. Mam tylko ten mod zainstalowany i żadnych innych.
Z góry dzięki


k4r00, wiesz moze czemu nie ma tego pliku?
jak ktos wie jak rozwiazac problem z muzyka ktoram ma dlugosc 0:00 prosze o pomoc.
z gory thx.

PS.
Podobno jest jakis Fix "naprawiajacy najemnikow" zeby nie strzelali do nas gdy wbijamy do ich bazy. Jak ktos ma link to moglby podac? Jesli ktos zna rozwiazanie tego problemu bez fixa to tez prosze zeby napisal tu co zrobic.

PS2.
Jesli byly juz takie problemy opisane na tym forum to sry ze jeszcze raz je opisuje.
zielas
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 30 Paź 2010, 09:31
Ostatnio był: 13 Lut 2012, 17:09
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kamilfgangsta w 30 Paź 2010, 18:38

Spolszczenie do Free Choice mi nie działa.
Na samym początku gry mam w cholerę rzeczy w ekwipunku.
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
kamilfgangsta
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 20:52
Ostatnio był: 29 Cze 2012, 17:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Bartonik w 31 Paź 2010, 10:03

A ja mam dziwny problem jak dochodze do skadowska, i jak wchodze do statku biore pierwsza misje i już wychodze z statku to nie moge wyciągnąć broni.
Z góry dziękuje :D
Image
Awatar użytkownika
Bartonik
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 29 Paź 2009, 12:13
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 19:08
Miejscowość: Bar 110 radów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez zielas w 31 Paź 2010, 10:59

Bartonik napisał(a):A ja mam dziwny problem jak dochodze do skadowska, i jak wchodze do statku biore pierwsza misje i już wychodze z statku to nie moge wyciągnąć broni.
Z góry dziękuje :D


Musisz kawalek odejsc od statku. Ewentualnie mozesz wcisnac ESC i wziac "opcje SGM", nastepnie zaznacz opcje "wyciaganie broni w bazach" i zastosuj. Powinno byc ok.
------
zna ktos odp na moje problemy?

zielas napisał(a):Witam, mam problem z sluchaniem muzyki. W playerze kazdy utwor trwa 0:00min , wiecie moze co zrobic? pomyslalem ze to przez brak pliku "ui_extra_elements.script", ktory jest wymagany do dod.wlasnej muzyki.

k4r00 napisał(a):
Mam problem z dodaniem własnej muzyki do SGM. Mianowicie nie moge znaleźć pliku ui_extra...itd. o którym mowa w pierwszym poście. Po prostu nie mam tego pliku. Mam tylko ten mod zainstalowany i żadnych innych.
Z góry dzięki


k4r00, wiesz moze czemu nie ma tego pliku?
jak ktos wie jak rozwiazac problem z muzyka ktoram ma dlugosc 0:00 prosze o pomoc.
z gory thx.

PS.
Podobno jest jakis Fix "naprawiajacy najemnikow" zeby nie strzelali do nas gdy wbijamy do ich bazy. Jak ktos ma link to moglby podac? Jesli ktos zna rozwiazanie tego problemu bez fixa to tez prosze zeby napisal tu co zrobic.

PS2.
Jesli byly juz takie problemy opisane na tym forum to sry ze jeszcze raz je opisuje.
zielas
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 30 Paź 2010, 09:31
Ostatnio był: 13 Lut 2012, 17:09
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez darkart w 03 Lis 2010, 01:09

Wiatm ktoś wie jak dodać do Sigerousa - Atmoesfear mod ? Podaje link do rosyjskiej strony na której jest to opisane , może ktoś się tym zaineresuje bo ja niewiele kumam .

Link http://sgm-mod.ru/forum/2-1447-2#239577
darkart
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 29 Lis 2009, 20:41
Ostatnio był: 05 Lis 2010, 23:08
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Walker P9m
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez dawidg93 w 03 Lis 2010, 17:19

zielas napisał(a):
Bartonik napisał(a):A ja mam dziwny problem jak dochodze do skadowska, i jak wchodze do statku biore pierwsza misje i już wychodze z statku to nie moge wyciągnąć broni.
Z góry dziękuje :D


Musisz kawalek odejsc od statku. Ewentualnie mozesz wcisnac ESC i wziac "opcje SGM", nastepnie zaznacz opcje "wyciaganie broni w bazach" i zastosuj. Powinno byc ok.
------
zna ktos odp na moje problemy?

zielas napisał(a):Witam, mam problem z sluchaniem muzyki. W playerze kazdy utwor trwa 0:00min , wiecie moze co zrobic? pomyslalem ze to przez brak pliku "ui_extra_elements.script", ktory jest wymagany do dod.wlasnej muzyki.

k4r00 napisał(a):
Mam problem z dodaniem własnej muzyki do SGM. Mianowicie nie moge znaleźć pliku ui_extra...itd. o którym mowa w pierwszym poście. Po prostu nie mam tego pliku. Mam tylko ten mod zainstalowany i żadnych innych.
Z góry dzięki


k4r00, wiesz moze czemu nie ma tego pliku?
jak ktos wie jak rozwiazac problem z muzyka ktoram ma dlugosc 0:00 prosze o pomoc.
z gory thx.

PS.
Podobno jest jakis Fix "naprawiajacy najemnikow" zeby nie strzelali do nas gdy wbijamy do ich bazy. Jak ktos ma link to moglby podac? Jesli ktos zna rozwiazanie tego problemu bez fixa to tez prosze zeby napisal tu co zrobic.

PS2.
Jesli byly juz takie problemy opisane na tym forum to sry ze jeszcze raz je opisuje.


Jaką masz wersję moda? Kiedyś miałem taki problem na Brazie 1.6.1; rozwiązanie:

Ściągnąłem Braza 1.6, wkleiłem wszystko do gamedaty, dałem żeby nie podmieniał takich samych plików i... i zadziałało :D

Mam nadzieję, że u Ciebie jest taka sama przyczyna :)

Za ten post dawidg93 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive zielas.
dawidg93
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 22 Gru 2009, 16:56
Ostatnio był: 08 Lut 2011, 16:51
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości