[Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstury

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez vandr w 15 Sty 2012, 08:27

Hm, rozumiem, że poza AF oraz Absolutami nie masz wgranego innego moda, tak?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez szympekmajster w 15 Sty 2012, 12:12

Wcześniej miałem tylko małego moda na wycięcie intro i prawdziwe nazwy broni. Teraz nie mam zupełnie nic oprócz Absolute nature, structures, scopes no i AF3.
Image
http://youtube.pl/GamePCTV Kanał YT - Let's Play'e, recki, nowości ze świata gier
Zapraszam :)
My PC :)
AMD Phenom II X4 @ 3,8GHz, 8GB DDR3 Crucial, AMD HD7870XT
Awatar użytkownika
szympekmajster
Tropiciel

Posty: 203
Dołączenie: 18 Lis 2007, 20:54
Ostatnio był: 12 Gru 2014, 00:31
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez szympekmajster w 15 Sty 2012, 19:00

Udało się odpalić, tylko... Dziwne ale cienie mi się bugują:

http://screenshooter.net/5291932/ukotysh
http://screenshooter.net/5291932/bgptwts

Co może być nie tak? Trochę to wkurzające.
Image
http://youtube.pl/GamePCTV Kanał YT - Let's Play'e, recki, nowości ze świata gier
Zapraszam :)
My PC :)
AMD Phenom II X4 @ 3,8GHz, 8GB DDR3 Crucial, AMD HD7870XT
Awatar użytkownika
szympekmajster
Tropiciel

Posty: 203
Dołączenie: 18 Lis 2007, 20:54
Ostatnio był: 12 Gru 2014, 00:31
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 15 Sty 2012, 19:07

A to już nie wina AF3 ani tekstur. Wygląda jakby coś nie tak było z driverami grafiki. W jakim trybie DX grasz? DX9,10,11?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez szympekmajster w 15 Sty 2012, 22:40

DX11 grafika to Radeon HD5850, odpalałem na normalnych zegarach. Sterowniki w wersji 11.12, WHQL, żadne tam bety niedorobione. Drugi raz odpalałem - było to samo :/ Sprawdzę jeszcze stabilność sprzętu i odezwę się.

A właśnie... Nie ma żadnych szans na odpalenie modu AF na wcześniej zapisanym stanie gry? Troszkę jej już przeszedłem i nie chciałbym tracić zapisu a jednocześnie oglądać piękno zony z AF :) Wybaczcie, że pytam o to pod tematem o ATP ale bez sensu kopać w innych ;)
Image
http://youtube.pl/GamePCTV Kanał YT - Let's Play'e, recki, nowości ze świata gier
Zapraszam :)
My PC :)
AMD Phenom II X4 @ 3,8GHz, 8GB DDR3 Crucial, AMD HD7870XT
Awatar użytkownika
szympekmajster
Tropiciel

Posty: 203
Dołączenie: 18 Lis 2007, 20:54
Ostatnio był: 12 Gru 2014, 00:31
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 15 Sty 2012, 23:26

Kilku użytkowników zgłaszało już różne problemy z DX11 i to nawet w wanilii. Mam wrażenie, że obsługa tegoż przez silnik XRay została przez developerów dodana nieco na siłę i nie przetestowana dokładnie. Radzę Ci zejść na DX10. Gra wygląda niemal identycznie bo w DX11 jedynie cienie są trochę lepsze i postacie mają więcej detali (teselacja) i nic poza tym. A nie ma na DX10 takich niespodzianek.

Co do sejwów to niestety. Jeśli grałeś bez AF3 poprzednio to ich nie użyjesz. Ale Stalker to nie jest gra, którą się przechodzi raz więc nie zrażaj się i zacznij od nowa.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez szympekmajster w 17 Sty 2012, 22:10

No dla mnie różnica w DX11 jest jednak spora. Teselacja to super bajer, który upiększa mocno krajobraz a ja się takimi bajerami mocno jaram ;) Wiem, że STALKER to nie jest gra na raz, nie musisz mi tego mówić ale jednak ostatnio zaszedłem daleko i znowu... :P No nic, dzięki za pomoc, pokombinuje.
Image
http://youtube.pl/GamePCTV Kanał YT - Let's Play'e, recki, nowości ze świata gier
Zapraszam :)
My PC :)
AMD Phenom II X4 @ 3,8GHz, 8GB DDR3 Crucial, AMD HD7870XT
Awatar użytkownika
szympekmajster
Tropiciel

Posty: 203
Dołączenie: 18 Lis 2007, 20:54
Ostatnio był: 12 Gru 2014, 00:31
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez Cromm Cruac w 18 Sty 2012, 14:29

Tyle, że tessellacja w CoP działa tylko na postaciach i mutantach. Nie działa na krajobrazie.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez r_populik w 18 Mar 2012, 09:21

Ja mam z kolei taki mały problem. W Absolute Nature wybrałem opcję "dead" i wszystko jest ok poza tym, że drzewa w oddali są wciąż zielone. Gdy popatrzę na nie przez lornetkę lub gdy się do nich zbliżę jest w porządku - są martwe. Można coś na to poradzić ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez vandr w 18 Mar 2012, 10:39

A spróbuj pobawić się tymi komendami:

r2_ssa_lod_b
r2_ssa_lod_a

albo po prostu wpisz te z mojego ltx'a:

Kod: Zaznacz wszystko
r2_ssa_lod_a 16.
r2_ssa_lod_b 32.


Akurat wziąłem je z AN1.3 z SoC'a ale powinno chyba analogicznie działać w CoP.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Absolute Nature 3 (pierwsze przymiarki)

Postprzez Cromm Cruac w 03 Kwi 2012, 22:30

Pierwsze przymiarki do nowej wersji Absolute Nature. Tym razem oprócz nowych tekstur zamierzam podmienić także geometrię modeli roślin. Na razie pierwsze próbki sosny i świerka.

ImageImageImageImageImageImageImage
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac, 03 Kwi 2012, 22:34, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kpuc.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Absolute Texture Packs] Cromm Cruac - wyostrzone tekstu

Postprzez vandr w 03 Kwi 2012, 22:32

Bardzo dobrze to wygląda. Zamierzasz zrobić/przekonwertować od razu wersję pod SoC'a? Na pewno bym skorzystał :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości