[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Czaro w 24 Gru 2009, 01:50

Problem ze skryptem. Jak już wcześniej pisałem, powinieneś rozpocząć nową grę - innego wyjścia nie widzę.
Osobiście grałem na tym modzie (rozpocząłem nową grę) i nie miałem żadnych problemów natury technicznej.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Reklamy Google

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Vandelshoff w 24 Gru 2009, 02:08

Oł siet, a ja dopiero co uzbierałem świetny ekwipunek, wszystko na zamówienie :P
Ukończyłem główny wątek, prawie wszystkie poboczne i bach, taki pech...
No nic z Zony zrezygnować nie potrafię więc bukłak za pazuchę, strzelba na ramię i kiełbasa dietetyczna w torbę. No i w drogę! :wódka:
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez lukass w 29 Gru 2009, 01:35

Jest już (czeka na weryfikację na FileFront) kolejny patch sygnowany numerem 0.41, wrzucę link, jak tylko będzie do ściągnięcia.

Na razie można zapoznać się z pełną listą zmian:
KLIK
:

Complete list of changes:

- added 18 places to sleep
- added 65 hidden stashes (with new guns and items)
- added more irradiated zones
- added ~80 anomalies in Zaton
- added 65 anomalies in Jupiter (they move after blowouts)
- added 40 anomalies in Pripyat
- added 2 new anomaly fields spawning random artifacts in Zaton
- added 1 new anomaly field spawning random artifacts in Jupiter
- added 4 new anomaly fields spawning random artifacts in Pripyat
- added 2 Psi-Zones in Zaton
- added 16 smart terrains in Zaton
- added 13 smart terrains in Jupiter
- added 6 smart terrains in Jupiter Underground
- added 12 smart terrains in Pripyat
- added 24 new Outfits and helmets (Outfit Mod)
- added Zombies to the range of mutants
- added Izloms to the range of mutants
- added Cats to the range of mutants
- added old strong boars to the range of mutants
- added regular Levelchangers to all levels
- added AK74u with dotsight (Arsenal Mod SoC)
- added HK416 (Arsenal Mod SoC)
- added HK417 Sniper (Arsenal Mod SoC)
- added SR25 Sniper (Arsenal Mod SoC)
- added Gewehr 43 (Arsenal Mod SoC)
- added MP7a3 (Arsenal Mod SoC)
- added Arctic Warfare (Arsenal Mod SoC)
- added Sayga (Arsenal Mod SoC)
- added AK74 with Dot Sight (Arsenal Mod SoC)
- added Sig 551 (Arsenal Mod SoC)
- added Sig 552 (Arsenal Mod SoC)
- added Flamethrower
- added M16 (Arsenal Mod SoC)
- added FN FNC (Arsenal Mod SoC)
- added G36k (Arsenal Mod SoC)
- added G36c (Arsenal Mod SoC)
- added G36e (Arsenal Mod SoC)
- added Colt Xm177e2 (Arsenal Mod SoC)
- added FN FAL (Modern Mod)
- added P90 (Arsenal Mod SoC)
- added Custom Sig 220 (Modern Mod)
- added Custom Colt 1911 (Modern Mod)
- added AK 47 (Modern Mod)
- added Benelli M3 (Modern Mod)
- added Spas 12 (Modern Mod)
- added Walther P99 (Modern Mod)
- added HK USP Match (Modern Mod)
- added M4a1 (Modern Mod)
- added XM8 (Modern Mod)
- added XM177e2 Colt Commando (Arsenal Mod SoC)
- added silencers and scopes (for arsenal weapons)
- added nightvision to seva suit
- added random trash and fireplaces
- added dreams
- added some scripted spawns (quest related)
- added a toolbox for repairing weapons and armor
- added a throwable flashlight (similar to signal rockets)
- Jupiter Underground is now redoable
- Cleaned up the HUD, made it smaller
- NPC Counter removed
- noise and visual indicators removed
- smaller warning icons in HUD
- removed 'slightly damaged' icons for weapons, suit and helmet
- quick button indicators removed
- increased amount of blood
- new hit texture for monsters
- traders buy heavier damaged goods
- weight limit increased to 80kg
- added teleporters (increases the size of the maps a little bit)
- replaced the bolt with a throwing knife
- allowed weapons in base
- intro screens can now be skipped by a single press on Esc
- changed a lot of the vanilla spawns, made them more versatile
- reworked phantoms, poltergeists and psy dogs
- tweaked some of the monster relations
- increased the number of 'jobs' on some smart terrains
- loading screen has been changed
- new item "Caff-Pow" (extra strong engergy drink)
- new item "Burn Protection"
- new Weaponsounds
- some vanilla weapons are a little stronger now
- most new weapons are a little weaker now
- new animation on low health (modified AMK script)
- new animation when bleeding (modified AMK script)
- possibility that the actor drops his weapon when badly hit (modified AMK script)
- new weather
- NPC, monsters and objects can be dragged
- far less food/drugs/vodka/knifes/flashlights when looting
- radiation is now really dangerous
- psi radiation is now really dangerous
- heat is now really dangerous
- Grenade/hit Indicator removed
- bandages only heal bleeding, no more health restore
- AI will only loot nearby bodies and is more aggressive
- added weapon descriptions (german/english)
- game starts at night
- monolith survive emissions. (messed up AI sometimes when they didn't)
- Custom upgrades for Sniper Rifles
- new toolkit for upgrading Sniper Rifles
- custom assault rifle upgrades
- custom submachine guns upgrades
- new achievement: Sharpshooter
- new achievement: Righteous Stalker
- new ammo .300 Lapua Magnum (AWM)
- new ammo 5.7x28mm (P90)
- new ammo 4.6x30mm (MP7)
- 7 different Acog Scopes with different reticles
- changed textures on almost all vanilla weapons
- Upgrades are more expensive
- added new sprint animations to some weapons (animations by Gosuke)
- blowouts can be survived in the open when equipped with enough medkits
- mutant bodies get removed every 12 hours

oraz zerknąć na screeny:
KLIK
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez TUK w 29 Gru 2009, 20:09

Nie da się uczynić,by misje główne chociażby były w języku polskim?
Całość jest w języku angielskim,co dość wprowadza w stan lekkiego wzbudzenia - qurvica. :)
:

Więc jeśli pragniesz do czegoś dojść,
Ty jesteś twórcą, ukształtować musisz to,

1125
Awatar użytkownika
TUK
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 30 Maj 2008, 22:57
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 10:01
Miejscowość: Folksdojcz
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 3

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez kalash w 29 Gru 2009, 22:09

TUK napisał(a):Nie da się uczynić,by misje główne chociażby były w języku polskim?
Całość jest w języku angielskim


Da się
Wystarczy żebyś usunął plik localization.ltx w gamedata\configs i powinny być napisy po polsku
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez TUK w 29 Gru 2009, 23:53

Mod szału nie robi.

Ale zawsze,jakaś innowacja, bo sama gra jest czerstwa.


dzięki,pomogło :)
:

Więc jeśli pragniesz do czegoś dojść,
Ty jesteś twórcą, ukształtować musisz to,

1125
Awatar użytkownika
TUK
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 30 Maj 2008, 22:57
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 10:01
Miejscowość: Folksdojcz
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 3

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Normandia w 30 Gru 2009, 02:25

Na początek mam pytanie co to jest: Arctic Warfare? Domyślam się że to broń ale nazwa nic mi nie mówi a SoC sporo broni widziałem. Druga sprawa to komentarz do moda. Po wykonaniu misji za zatonie szykuję się do przejścia do Janowa i muszę przyznać że mod jak na razie jest bardzo dobry, pulpit przywitałem tylko raz ale sam coś namieszałem więc to nie wina moda. Dodanie zyliona mutantów w Zatonie to dobry pomysł strach ze statku wyjść żeby na coś nie wpaść, wcześniej chwilami było pusto i smutno a teraz ciągle coś mnie goni. Niestety odporność niektórych mutantów na strzały jest trochę przesadzona pijawkę można położyć 4 strzałami ze strzelby w kota trzeba wpakować czasem 10 kul, a to trochę przesada. Mod dodaje nowe pancerze m.in. pancerz ekologów taki zielony, niestety nikt nie chce go ulepszyć...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez w0jtas w 30 Gru 2009, 13:23

w0jtas
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 29 Gru 2009, 01:58
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 13:51
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Tawarish Kozłow w 30 Gru 2009, 13:58

Arctic Warfare jest to brytyjski karabin wyborowy do warunków arktycznych (sama nazwa wskazuje)
strzela nabojem takim jak strzelał enfield (Lee Enfield) tyle wiem :D ale powinna kłaśc ludzi 1 strzałem :)
Chce OICW w wersji ASG AEG!

Jeśli też chesz taką replike wklej to do podpisu a może nasze modły zostaną wysłuchane!
Tawarish Kozłow
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 28 Paź 2009, 15:05
Ostatnio był: 30 Kwi 2012, 16:51
Miejscowość: Prypiat
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez AjuntaPall w 30 Gru 2009, 19:35

A nikt przypadkiem nie wie gdzie znaleźć G43? Na tym karabinie mi najbardziej zależy
AjuntaPall
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 13 Gru 2009, 22:40
Ostatnio był: 12 Lut 2010, 16:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez stalkervolf w 31 Gru 2009, 01:21

WItam Bracia Stalkerzy
Znalazłem link do S.M.R.E.T. Prypiat Mod v0.41

http://www.filefactory.com/file/a15a5f3 ... -Alpha-.7z
stalkervolf
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 28 Mar 2009, 14:56
Ostatnio był: 08 Mar 2014, 21:52
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Normandia w 01 Sty 2010, 15:40

Mam pytanie odnośnie wersji 0.41, gdzie znaleźć narzędzia do ulepszania broni snajperskiej??
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość